לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

דופק סדיר


אני יושב עכשיו בבסיס בו שירתתי בסדיר, הבסיס ממנו השתחררתי לפני עשור בדיוק (פחות חודש) ואני מוצא את עצמי מתגעגע לאותם ימים, לאנשים, לאירועים, לחוויות וגם קצת לקשיים.

אין שום דבר באזרחות שמשתווה לנוסטלגיה הצבאית, לתחושת הביחד הזו, לדעת שזה קשה ואפילו קשה מאד לפעמים, ולדעת שיש לזה תאריך סיום. לדעת שאלו שיבואו אחריך ישמעו בצמא את סיפוריך, את הלשבת ביחד עם גיטרה ולדעת שמהר מאד יצטרפו אנשים.

עשר שנים חלפו אבל אני נכנס למשרדים ומוצא את עצמי כאילו מצפה שהאנשים שזכרתי יהיו שם. הם לא, אבל גם עכשיו יש שם אנשים ששווה לבקר, וזה מזכיר לי שאמנם התבגרתי, אבל לא הזדקנתי. לא בהרבה לפחות.

עשר שנים ו"לעלות על מדים" עדיין גורם לי את התחושה שחסר לי משהו על הכתף­ כשהנשק לא שם.

עשר שנים, ואני עוד כאן.
נכתב על ידי , 4/5/2010 20:01   בקטגוריות הרהורים, לא קשור, מטיל אור, צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהוידע ב-26/5/2010 08:42




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)