לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כיצד השמאל הופך לעוד יותר קיצוני ופשיסטי


בבלוג השמאלני "מה לעזאזל קורה בקדימה" התפרסמה רשימה המציינת 5 נקודות המראות כיצד מפלגת "קדימה" הופכת למפלגת ימין קיצוני ופשיסטי.

 

מעבר לעובדה שהכותרת - "מדוע קדימה הופכת למפלגת ימין קיצוני ופשיסטי" - מטעה משום שהיא מתיימרת להסביר מדוע קורה תהליך זה, ולא במה הדבר מתבטא, הנקודות המובאות בפוסט הן כל כך מגוחכות, שאני "סקרן" מדוע הכותב אינו מזדהה בשמו האמיתי. בכל מקרה, מאחר ואיני יודע אם התגובה הזועמת שלי תתפרסם בבלוג הנ"ל, אני מביא פה, בקיצוצים-עפ"י-הצורך, את טיעוני הבלוג הנ"ל - ותגובתי לכל אחת מהנקודות. אני מזמין אתכם לקרוא את הרשימה המלאה כפי שהיא מובאת בבלוג הנ"ל, אז בבקשה הימנעו מטיעונים בנוסח "ציטטת מה שנוח לך", כי אני מודיע מראש - אכן, ציטטתי רק מה שהיה נוח לי להביא פה, משום שזה מה שהתייחסתי אליו בתגובתי.

 

ולרשימת "תוכנית החומש":

1. תמיכה גלויה של ח"כ תירוש בתנועה הפשיסטית "אם תרצו"- פנינים מתוך הראיון עם ממנכ"לית משרד החינוך לשעבר ח"כ תירוש שלא קראה את דו"ח גולדסטון, אך השתתפה כאורחת כבוד במסיבה של תנועת "אם תרצו": תירוש הסבירה את תמיכתה בתנועת "אם תרצו" הפשיסטית: "באתי למסיבה לתמוך במאבק נגד הגיס החמישי – בצלם, הקרן החדשה, ענת קם ואורי בלאו, והניסיון של גורמים ישראלים ויהודים להביא למשפט בינלאומי חיילים וקצינים בצה"ל".

 

תגובתי: "אם תרצו" פשיסטית לשיטתכם בגלל שהיא מתנגדת לתנועות שבאופן מוצהר מנסות לפגוע במעמדה הבינלאומי של ישראל, ומנסות להביא בכירים וקצינים ישראל למשפט בחו"ל במקום לנסות להתמודד עם הבעיה במסגרת המשפט הישראלי. מה שאתם אומרים זה שהחוק הישראלי בעצם אינו רלוונטי, וצריך לפנות לגורמים אחרים, ובאותה מידה יבוא מישהו ויגיד שבג"ץ לא רלוונטי, ולכן מותר לצפצף על החוק.

 

2. תמיכה גלויה של ח"כ שמואלוב-ברקוביץ' בהחלשת האקדמיה - שמואלוב תומכת בכפיית תוכנית המורשת שעוררה סערה באקדמיה ותוארה כמתאימה ל"משטרים אפלים". שמואלוב אמרה בריאיון כי: "איני רואה בדבר משום התערבות של המדינה בחופש האקדמי".

 

תגובתי: תוכנית המורשת שעוררה סערה באקדמיה ותוארה כמתאימה ל"משטרים אפלים". – כן, האקדמיה, שכרגע בוחרת לעצמה ערכים, עקרונות ותכנים שתואמים את הערכים והעקרונות של אחוז מאד מאד מאד קטן באוכלוסיה. באה מישהי ואומרת שצריך לשנות את התכנים האלה, והאקדמיה האליטיסטית, גזענית ומתנשאת מתקוממת, מה שמעלה את הסברה שכנראה האקדמיה היא זו שמתאימה למשטרים אפלים.

 

3. ח"כ שמואלוב-ברקוביץ' מזדהה עם התנועה הפשיסטית "אם תרצו" – שמואלוב בריאיון ל"וואלה": "ברגע שנכנסתי לכנסת, התנועה הראשונה שפניתי אליה היא 'אם תרצו'". "נפגשתי עם היו"ר ורציתי לראות איך אני יכולה לעזור להם. החבר'ה האלה הם מלח הארץ, הם התקווה האמיתית שלנו. מאז אני איתם, כל פעילות שלהם אני באה לתמוך".

 

תגובתי: אתם תוקפים את ח"כ שמואלוב-ברקוביץ' על כך שהיא תומכת ב"אם תרצו", אבל הטיעונים שלכם נגד "אם תרצו" די עלובים (אוי אוי אוי, הם מתנגדים לאורי בלאו וענת קם שבאופן ידוע ומכוון ניסו לגרום נזק למדינה!) כך שלא ברור על מה אתם תוקפים את חברת הכנסת הנ"ל.

 

4. ח"כ ישראל חסון לשעבר מ"ישראל ביתנו" והיום ב"קדימה"תומך בהחלשת התקשורת - חסון קרא לחרם מנויים על עיתון "הארץ" עד שיפוטר אורי בלאו.

 

תגובתי: לשיטתכם ח"כ חסון מנסה להחליש את התקשורת, משום שהוא סובר שצריך להחרים את עיתון "הארץ" עד שיפטר את אורי בלאו. בכל מדימה מתוקנת עיתון היה מפטר כתב שחשף "מקור", רק על עצם היותו כתב גרוע ולא ראוי לתפקיד, ואני אפילו לא מדבר על איזה מעצר ארוך היה מצפה למי שהיה מנסה לפרסם ככה דברים שמהווים פגיעה חמורה בבטחון המדינה.

 

5. ח"כ חסון תומך בהחלשת זכויות אסירים והריסת המרקם העדין של היחסים עם האוכלוסיה הערבית בישראל – ח"כ חסון, מיוזמי החוק, פועל בצורה בלתי אחראית ביחסי ישראל עם הערבים הישראלים והחמאס הפלסטיני. הוא מרחיק את הסיכוי לשחרור גלעד שליט ואף בטווח הארוך מקרב אותנו אל מצב של אינתיפאדה שלישית. ח"כ חסון מוציא את ישראל ממחוייבות לאמנות וחוקים בינלאומיים ובכך מקרב את ישראל למשפחת העמים הדיקטטוריים הרחק מהמערב הנאור.

 

תגובתי: ח"כ חסון מנסה לפגוע בזכויות היתר שיש למחבלים הכלואים בישראל, ואתם רואים בזה "הריסת המרקם העדין של היחסים עם האוכלוסיה הערבית בישראל". אם פגיעה במחבלים תעורר את זעם הערבים הישראלים, הרי שזה אומר שהם תומכים בגלוי בטרור – וכך גם צריך להתייחס אליהם. מעבר לזה, קצת (אבל רק קצת) מטורף שכל חשד-לזכות או הטבה שיגאל עמיר מקבל (כולל, לא עלינו, הזכות ללדת ילדים) מתקבלת בזעם ציבורי – אבל אנשים שמתיימרים להיות אנשי "קדימה", שמתיימרת להיות מפלגת מרכז – נחרדים מהרעיון לפגוע במחבלים היושבים בכלא, תוך שמירה מלאה על הזכויות הנדרשות על-פי כל אמנות זכויות האדם המוכרות. אולי כדאי שאת הזעם והחרדה שלכם תפנו כלפי חמאס ותומכיו (אבו מאזן ושות') על מנת שיאפשרו ביקורים אצל גלעד שליט???


בקיצור, אם פשיזם זה הצבת המדינה מעל האזרח, הרי שאתם ("מה לעזאזל קורה בקדימה") פשיסטים, בהציבכם את המדינה הפלסטינית מעל האזרחים הישראלים, ואתם פשוט צבועים, מתנשאים, ואנטי-דמוקרטיים.

נכתב על ידי , 30/5/2010 18:26   בקטגוריות Law and Order, אדם, חברה, וסביבה, רוצים שינוי?, אקטואליה, אינטרנט  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאבה בודדה ב-10/6/2010 04:04




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)