לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

דרושים


בתוך כל הסערה שפקדה את ישראל בחודשים האחרונים בדמות השאלה האם לחקור או לא לחקור את מקורות המימון של ארגונים פוליטיים ישראלים (משמאל ומימין כאחד) נפקד נושא חשוב אחד: איך בכלל מתנהלים מול ארגונים ישראלים הפועלים נגד ישראל בפרט, וישראלים בכלל.

 

אז כמו שקלמן ליבסקינד כבר הזכיר, הקרן לישראל חדשה ושלוחותיה יושבות בארה"ב ולא בישראל, ולכן חקירה-או-לא-חקירה, אף אחד לא באמת יכול לבוא אליהן בטענות. סליחה, אפשר - אבל לא תקבלו תשובות. אבל מה עושים עם חבר'ה שיושבים בארץ, והנשמה המיוסרת שלהם לא נותנת להם מנוח מבלי לרדוף בכירים ישראלים. עד כדי כך מיוסרת נשמתם, שהם מעלים אתר בשם Wanted, במסגרתו שלל הודעות הקוראות לכל מי שרואה את "המבוקשים" כאשר הם מחוץ לגבולות ישראל - מתבקש לפנות לעו"ד המתמחה בזכויות אדם.

 

המודעה, אגב, כוללת אנשים כמו אהוד ברק, ציפי "יונת שלום" ליבני, שאול מופז, אהוד אולמרט, אליעזר שקדי, וכו' וכו', אבל מה שיפה יותר זה שהיא כוללת הצהרה שהמודעה רלוונטית רק למדינות בעלות universal jurisdiction, כאלו שיכולות לשפוט "בעיות אוניברסליות", וזה כמובן - בניגוד למערכת המשפט הישראלית שאינה בעלת סמכות לשפוט - או לפחות לזכות - אזרחים או בכירים ישראליים.

 

אבל מה אני הכי אוהב במודעה? אני אוהב את זה שהיא מופיעה באינטרנט ללא שום ציון מספר טלפון, כתובת פיזית, או כתובת אימייל לתגובות. עזבו את זה - אף אחד לא חתום על המודעה. זה בערך כמו שבתקשורת תמיד "אבנים יודו לעבר רכב ישראלי", "טילים נורו לעבר ישובים בדרום", אז במקרה זה "המודעה התפרסמה על דעת עצמה". למעשה, סביר להניח שזה בכלל תוצר של סיביות שהשתחררו מאתרים אקראיים, ונשזרו לידי אתר, משהו בנוסח תורת האבולוציה. האבולוציה של הדה-לגיטימציה.

 

בקיצור - מזל שגם באינטרנט אפשר למצוא טביעת אצבעות, ולרוב זה גם די קל, אז כמחפשים מי עומד מאחורי האתר הנ"ל מגיעים לפרטים האלה:

person: Mazal Mizrachi
addres...s: 18 Hananel
address: Tel Aviv
address: 66076
address: Israel
phone: +972 3 5187979
e-mail: [email protected]

 

ניסיתי להתקשר למספר הנ"ל והגעתי למכשיר פקס. אם, במקרה, יוצא לכם לנסות גם ולקבל מענה "אנושי" (עד כמה שניתן לדבר על אנושיות בכל הנוגע לנבלות שעומדות מאחורי אתר כזה), אנא ספרו לי... סטנדרטי

 

רק לפרוטוקול: לאחר שסיימתי לכתוב את הפוסט הזה, התפניתי לחפש עוד פרטים על גברת מזרחי הנ"ל, רק כדי לגלות שהאתר/מודעה פורסם כבר לפני שנתיים - ומאז נשאר כמו שהוא: כתובת על הקיר. לגברת מזרחי עצמה לא הצלחתי למצוא התייחסויות, אז או שהיא מאד שקטה מאז, או שהיא פועלת מאחורי הצללים, או שהיא סתם צל בעצמה, מסתירה מאחוריה את אוהבי ישראל ש(אינם) חתומים על מודעה... סטנדרטי

נכתב על ידי , 6/3/2011 08:12   בקטגוריות Law and Order, אדם, חברה, וסביבה, אקטואליה, אינטרנט  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאבה בודדה ב-9/3/2011 23:39




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)