לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 46

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

סודי או לא ולמה?


 
רוני גלבפיש התקשרה אלי נרעשת בנוגע להודעה זו בפורום של Net-Kings.
 
ההודעה עוסקת במתקן כליאה "סודי ביותר ומאד מאד" אשר בו הוחזקו אנשים כמו מוסטפה דיראני והשייח עובייד.
 
לפי ההודעה, ואיני ערב לכך שהיא נכונה, מדינת ישראל הודתה בקיומו של "מתקן כליאה 1391" הממוקם, כך עפ"י ההודעה - מתחת למשטרה בצומת ברקאי.
 
ואני סקרן, אני חייב להודות, האם זה בכלל נכון.
ואני סקרן גם מדוע קיומו נשמר בסוד.
וכמובן, אם זה נכון, אני סקרן כמה מתקנים נוספים כאלה קיימים, ומדינת ישראל טרם הודתה בקיומם.
 
האם מפחדים שינסו לחלץ משם כלואים? או שמפחדים שיחשפו מעשים לא ראויים? האם יתכן שמסתירים שם אנשים המוגדרים כנעדרים?
 
ובקיצור - האם מפחדים שפעם נוספת יהיה מי שישווה את ישראל לארגנטינה, והפעם לא בגלל הכלכלה אלא בגלל שלטון החוּנטוֹת?
 
(ולמקרה שמישהו עשוי לטעות: אני לא מתנגד לעצם הכליאה של זה או אחר. אני תוהה על הלגיטימיות של מעצר וכליאה תוך העלמתם-למעשה של העצורים)
 
ואם מישהו יודע פרטים נוספים - אני אשמח לשמוע...
 
נכתב על ידי , 26/8/2003 14:46  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרותגורס ב-29/8/2003 22:25




244,191
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)