לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 46

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

סליחה, אתם מפריעים לי!


 
"סיעת העבודה החליטה לפעול במרץ בכנסת להעלאת אחוז החסימה", כך מספרים לנו ב-YNET.
 
זה שסיעת העבודה החליטה לפעול במרץ זה יפה מאד.
גם אם סתם כך המפלגה הקיקיונית הזו היתה מחליטה לפעול, אפילו לא במרץ, זה כבר היה משהו הראוי לכותרת.
 
ובכל זאת, מה הטריד את מנוחתה של סיעת העבודה?
 
המפלגות הקטנות.
קיומן, אליבא דמפלגת העבודה "מונע העברת תוכנית שלום ממשית".
 
שלא תבינו לא נכון: אני בהחלט בעד העלאת אחוז החסימה, וזה כי אני מאמין שבכנסת יש יותר מדי מפלגות. עודף מפלגות גורם לקואליציות שבריריות, שהחזקתן עולה למדינה הרבה מאד כסף עקב הצורך "לצ'פר" את כולם בתפקידי שרים וסגני שרים.
 
מצד שני, ממש מקסימה אותי הרוח הדמוקרטית הפועמת במפלגת העבודה.
זה גם עשה לי דז'ה ווּ בנוגע לסיכסוכון בין "שינוי" ו"ישראל אחרת".
 
מפלגה זו או אחרת מפריעה לי לממש את התוכניות שלי?
אני אמצא דרך לנטרל אותה.
וגם אנשים אפשר לנטרל אם צריך.
 
עשוי להיות מעניין לשמוע את תגובותיהם (הנזעמות, אני מניח) אם מפלגות הימין תתאחדנה ואז תעברנה חוק המעלה את אחוז החסימה ל-40%... אולי אפילו אפשר היה להשוות זאת לתגובות בגרמניה של שנות השלשים במאה הקודמת... ?
נכתב על ידי , 25/9/2003 19:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-25/9/2003 21:50




244,191
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)