הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.

MSN:  ofernicus

מצב רוח כרגע:

<<    אוקטובר 2003    >>
19202122232425

10/2003

חזרה לשגרה

היינו, חזרנו אתמול בלילה, היה כיף לא נורמלי, היה קצר מדי, ונראה לי שבמשפט אחד - זה בערך מה שיש לי לספר

קצת יותר "לעומק"?

יצאנו בלילה שבין שלישי לרביעי, בשעה 03:20... כשהגענו למצפה רמון חיפשתי את ויקי כנפו אך ללא הצלחה, ולכן סחבתי את וונדי אל מרכז המבקרים משם יש תצפית נפלאה על המכתש. השעה היתה כבר 05:30 (בערך) ולכן היה כבר אור, אבל ערפילי הבוקר - יחד עם העובדה שוונדי קפאה מקור (למרות שהיה די חמים, לטעמי) הבריחו אותנו חזרה לרכב - והמשכנו לנסוע...

מתישהו לקראת 06:45 הגענו ליוטבתה, שם עצרנו להתרעננות (כמו ישראלים טובים) ומשם דילגנו לנו לפארק תמנע...

האמת היא שמאד רצינו לעשות מסלולי הליכה, אבל עד כשכבר החלטנו איזה מסלול אנחנו רוצים לעשות, אז כשהתקרבנו למקום תחילת המסלול גילינו שאבדה לנו המפה ואין לנו בעצם מושג איפה צריכים לעצור את הרכב ולהתחיל ללכת. אי לכך ובהתאם לזאת עשינו סיבוב רגלי קליל באזור, וחזרנו לכניסה לפארק לצורך הצטיידות במפה חדשה...

אחרי זה דידינו לנו אל עמודי שלמה, ומשם אל אגם תמנע, שם (כמו ילדים טובים) שטנו בסירת פדאלים "ועשינו" לנו בקבוקים צבעוניים מלאים בחול צבעוני מאדמת האזור...

משם, גמורים מעייפות אחרי הלילה הארוך והיום הארוך שקדמו לו, המעופפנו אל המלון, התרסקנו על המיטה ונרדמנו (ושלא תבואנה לכם מחשבות, סוטים!  אני לחופה מגיע בתול, להזכירכם! ). התעוררנו שעתיים מאוחר יותר, שחינו קצת, וחזרנו לישון...

בערב, רעננים קצת יותר, הסתובבנו לנו בטיילת האילתית ונהננו ממזג האוויר הנפלא שכאילו הוזמן במיוחד בשבילנו (ובשביל המוני התיירים שגדשו את העיר).

את יום המחרת (חמישי) העברנו בסבבה עד הצהריים, ואז ירדנו שוב אל החוף ואחרי זה נסענו אל המצפה הימי, שטנו בצוללת הצהובה ואני ניסיתי ללא הצלחה לתפוס תמונה טובה בשביל חתול-הים...

וזהו, בערך...

בשלב כלשהו גילינו שכבר חשוך, שאנחנו שפוכים מעייפות, ושדרך ארוכה עוד לפנינו, אז נכנסנו לאוטו והתחלנו להצפין... אחרי עצירה קצרה ביוטבתה (תדלוק לאוטו ולעצמנו) המשכנו צפונה, ואחרי ארבע שעות של נהיגה רצופה - הגענו לביתה של וונדי ברעננה...

אז כמו שהתחלתי: היה כיף לא נורמלי, היה קצר מדי, וצריך לחזור על זה!

כמעט שכחתי!

יומולדת שמח לחתולה המקסימה!

מת עליך, יקירתי!

נכתב על ידי , 17/10/2003 16:14
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט