לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

שבע נקודות על כוכב נולד


כמה מחשבות לגבי "כוכב נולד" מאמש:

 

1. ספיישל שנות ה-80: "שאפו" להפקה.

לא יודע מה אתכם, וסביר מאד-מאד להניח שלצעירי הקוראים זה לא אמר כלום, אבל כשהשמיעו את הג'ינגל של "חדש, חדיש, ומחודש" אני חטפתי פלאשבק מטורף שגרם לי להרגיש שזו ילדותי השניה.

2. עומרי רוטברד: "אהובתי, חיפשתי כבר בכל הירידים... מישהו שישיר במקומי".

כשעומרי התחיל לשיר את "אהובתי" של משינה, אמרתי לוונדי[*] שזה שיר ששום קומזיץ אינו ראוי לשמו ללא שישירו את השיר הזה לפחות פעם אחת.

 

כשעומרי סיים לשיר כבר אמרתי לוונדי שאני לא מצליח להתנתק מהתחושה שעומרי בטוח שהוא שר בקומזיץ, וככה גם נראתה רמת השירה ורמת ההשקעה שלו.

3. אריאלה עדוי: "תנו לי, תנו לי... אקמול".

כבר כתבתי בעבר שיש לאפשר העמדה לדין של רוצחי שירים, ומה שהגברת עדוי לשיר "תנו לי רוק'נ'רול" של תיסלם, בהחלט נכנס להגדרה הזו!

 

עזבו אותי מעדוי, תנו לי אדויל!

4. מישה קירקילן: השיר הזה מוקדש, רק לא ברור למי.

אני מקווה שאף אחד לא ייקח את זה ברצינות, אבל יש לי קצת בעיה עם מישהו ששר שיר לבחורה או על בחורה, ואתה לא באמת יודע אם הוא מתכוון לומר "לך" או "לה" או אם הוא מתכוון לומר "אותך" או "אותה".

 

בינינו, אני מקווה בשבילו שהוא לא יגיע למצב שבו הוא אומר לבחורה "אני אוהב אותך" והיא תשאל אותו "את מי?"

[ולמי שלא הבין, עקב מבטאו של מישה, קשה להבין האם הוא אומר ה' או ח']

5. אוהד אלישע: המלצה למנהלת סל"ע.

יונתן בשיא: קח את הטלפון ותתקשר להפקה של כוכב נולד, בקש שיקדימו את הגמר ל-15 באוגוסט ושיחזירו אותו לניצנים, במקום גני התערוכה. פשוט אין לך דרך טובה יותר לגרום לכל בנות גוש קטיף לעבור לניצנים.

6. שלומי סבן: כוכב נופל.

אין, פשוט אין על קלישאות שמגשימות את עצמן.

וחכו לקאמבק בעונה הבאה עם הלהיט "נופל וקם". אפשרות לדואט עם יאצק.

7. אני אשכרה יודע את שמות כל המתמודדים שעלו לחצי הגמר.

געוואלד!

[* למי שלא יודע, וונדי אינה ילידת הארץ, ולכן לעתים אינה מעורה בפרטי טריוויה מאד ישראלית ומאד לא חשובה]

נכתב על ידי , 26/7/2005 17:32   בקטגוריות טמבלויזיה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-31/7/2005 08:39




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)