לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

ומתי יבוא עלינו


ושוב "בכוכב נולד"...

 

אין אפס. שלשת המתמודדים של הערב - שיר ביטון, אוהד אלישע, ומיכאל-מישניה קירקילן ידעו כולם לבחור היטב את השירים שלהם, וכל אחד מהם הצליח לצמרר אותי - במובן החיובי של המלה.

 

כשזה הגיע לשלב השירים שנבחרו ע"י ההפקה, העסקים קצת התחילו לצרום - במרכאות ובלעדיהן.

 

שיר ביטון, שיש לה קול כל-כך מדהים ועם כל כך הרבה עומק, מלווה בזמרות גוספל, עם שיר כל כך נפלא - הצליחה איכשהו דווקא הפעם להשאיר את העומק של קולה אי שם עמוק בבטן.

 

אוהד אלישע... מי לכל הרוחות בחר את השיר הזה, "אדון הסליחות"?

האם בכח הם מנסים לדחוף קונטרה למזרחיות של יהודה סעדו?

 

ומיכאל קירקילן? נכון, הוא לא שר הכי מדהים בעולם את "Smells like teen spirit".

מצד שני, גם קורט קוביין לא.

אבל הקטע שבו מיכאל הניח את הגיטרה והתיישב על התופים? כבוד!

 

שוב תחתונה?

 

את הקול שלי קיבלה שיר ביטון [ומה היא תעשה עם הקול הזה כשיש לה קול נפלא משלה זו כבר בעייתה ]

אבל מי תפס אותי באמת? מי גרם לי לפזם שוב ושוב "היא זועקת אהבוני"?

אוהד אלישע.

 

נגר-נגר, אבל מלך!

 

אז אני פקאצה וורודה ודתיה!

Sue me!

נכתב על ידי , 15/8/2005 22:05   בקטגוריות טמבלויזיה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-17/8/2005 08:42




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)