לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

The Disastro


במוצ"ש האחרון היינו, וונדי ואני, אצל אחותי וגיסי, ולאחר שהסתיימה התוכנית "נולד לרקוד", כפתה עלינו אחותי לראות את "המאסטרו", בטענה שהטמטום של צביקה פיק וחברתו שירה "פשוט קורע"...

 

מטומטמים הם בהחלט, גם אם לא ממש קורעים, ובכל מקרה, הייתי רוצה לקרוע את הצורה לצלם/מפיק/עורך שלא טרחו להעיר לשני הדרעקים על כך שהם נוסעים שוב ושוב ללא חגורת בטיחות!

 

נכון, אני קטנוני, ואם זה היה "סתם סרט" אולי לא הייתי אומר כלום, אבל בתוכנית "ריאליטי" - "דוקומנטרית" [יותר מתאים לומר "מוקיונ-טרית"] אני מצפה שיקפידו על דברים כאלה, בדיוק כמו שהקפידו[*], לדוגמא, עם "המופע של סטיב".

 

[*] - למקרה שזה מפריע למישהו - זו הפניה לקובץ PDF.

 

אתמול כתבתי בנושא ל"קשת" וכיתבתי את הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו...

עכשיו כשאני חושב על זה, נראה לי שאני אפנה עותק גם לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים...

 


 

לכבוד
"קשת"
ראול ולנברג 12
רמת החייל
ת.ד. 58151
תל אביב 61580
פקס: 03-7676007

 

א.נ.

הנדון:  המאסטרו וזהירות בדרכים

 

אמש, מוצאי שבת 10/12/2005, כפיתי על עצמי לצפות בתוכנית "המאסטרו", בכיכובו של צביקה פיק.

 

לא הצלחתי להבין מה אנשים מוצאים בתוכנית זו, אולם מעבר לתוכן המוטל בספק, הפריע לי דבר מהותי בהרבה: העובדה שלאורך התוכנית מוצגים צביקה פיק וחברתו שירה, כאשר הם נוסעים ללא חגורת בטיחות.

 

נכון, הם ישבו במושב האחורי, אולם החוק מחייב שימוש בחגורת בטיחות במושב האחורי בכל רכב משנת ייצור 1987 והלאה, והרכבים שבהם נסעו השניים במהלך התוכנית ללא ספק יוצרו לאחר שנה זו.

 

בקיצור, נראה לי שלא ראוי שדמות ציבורית כמו צביקה פיק יעבור בפומבי על החוק בצורה כה בוטה, תוך שהוא נותן דוגמא אישית שלילית שכזו, ומעל הכל לא נראה לי ראוי שחברה כמו "קשת" תיתן במה לרשלנות שכזו.

 

לטיפולכם,

 

בברכה,
עופר לנדא

 

העתקים:
* הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.

נכתב על ידי , 12/12/2005 07:54   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-23/12/2005 01:47




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)