לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

עמונה כתמונה


פינוי עמונה והאלימות שליוותה את הפינוי - שניהם גם יחד הם תוצר ישיר של ההתנתקות מרצועת עזה.

 

פינוי עמונה הוא תוצר ישיר של ההתנתקות משום שאולמרט, הרשע שדחף את שרון למעשה הזה, קופץ כעת על ההזדמנות שנקרתה לידיו, כאשר אינו צריך לדחוף אף אחד והכוח כולו נתון בידיו, ואם כבר ברצונות לדחוף מישהו, הוא יכול פשוט לשלוח חיילים ושוטרים ישראלים לדחוף בשבילו. ואחרי זה, כמובן, יאמרו לנו שאין שום קשר בין פינוי עמונה ובין הבחירות שיתקיימו בעוד חודשיים, ואחרי זה גם ימשיכו, כמובן, לכעוס על הימין שמערב את הצבא בפוליטיקה.

 

האלימות שליוותה את הפינוי היא תוצר ישיר של ההתנתקות משום שהשקט היחסי שבו התנהל גירוש היהודים מבתיהם הוא הגורם המשני שמביא את אולמרט לפנות את עמונה. אילו פינוי עזה היה נראה כמו פינוי עמונה - לא סביר להניח שמישהו היה שוקל להמשיך "בהרפתקאות" נוספות מעין אלו. פינוי אלים של עשרות התנחלויות היה גורם לכל פוליטיקאי לשקול שוב האם הוא באמת מעוניין לקחת אחריות שכזו - ופוליטיקאים, במיוחד מסוגו של אולמרט, אינם אוהבים לקחת אחריות.

 

האלימות שליוותה את הפינוי היא תוצר ישיר של ההתנתקות משום שהימין מבין שזו בדיוק הסיבה שאולמרט ממשיך בגירוש: כי זה הרבה יותר פשוט ממה שמישהו אי פעם חשב. הרי אם "בכזו קלות" גירשנו אלפי יהודים מבתיהם - מה יותר פשוט מלפנות עוד התנחלות פה, ועוד התנחלות שם?

 

האלימות שליוותה את הפינוי היא תוצר ישיר של ההתנתקות משום שהגיע הזמן שיבינו בארץ בכלל ובכנסת בפרט: גירוש יהודים מבתיהם לא יכול לעבור בשקט.

 

עכשיו יקפצו כל מתלהמי השמאל הקיצוני ויגידו שמדובר בבניה לא חוקית ושפינוי עמונה אינו קשור לגירוש יהודים דווקא אלא לשמירה על החוק, אז לפני שאתם קופצים - עשו לי טובה ובידקו בבקשה מתי לאחרונה ארגוני השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" או "בצלם" ערכו הפגנה, צילמו מהאוויר, או התראיינו בתקשורת בדרישה להפסיק את הבניה הבלתי חוקית בלוד? או בנגב? או בגליל?

 

כי זה מה שיפה בשמאל הישראלי המתלהם: רוממות החוק והדמוקרטיה בפיהם, אולם חרב פיפיות בידם, ולדבר על שיוויון בפני החוק הם יודעים טוב מאד, אולם לעמוד על כך - זה כבר לא מעניינם.

 

ובשורה התחתונה?

 

אין לי שום כוונה להיות צבוע ולומר שאני נגד אלימות, כי מה לעשות שלפעמים אלימות היא דווקא כן הפתרון היחיד, ומנסיוני - כן, מנסיוני - פעמים רבות דווקא השוטרים הם אלו שפותחים באלימות, ואחר כך טופלים זאת על המפגינים [ואין לכך קשר לימין או שמאל, כי זה נכון גם לגבי הפגנות של ארגונים למען איכות הסביבה, לדוגמא] ואז חובה להגיב.

 

מה שכן, אני מקווה שלא יהיה צורך באלימות נוספת, כי טוב - זה לא עושה לאף אחד.

נכתב על ידי , 1/2/2006 15:36   בקטגוריות אקטואליה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-21/2/2006 13:24




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)