לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2003

למי ששאל על נבואות הזעם שלי...


כל מיני אנשים שאלו למה התכוונתי שהיו לי כל מיני "פליטות פה" שהתגשמו... אז הנה כמה דוגמאות:
 
1. לפני כמה שנים יצאתי מהבית בבוקר, ולפני שיצאתי אמרתי לאמא שלי "אמא, אם יש לך תוכנית לעשות תאונה היום, תידחי אותה, כי יש שביתה בבית החולים". כשחזרתי הביתה היא היתה עם סד על היד ואחותי עם צווארון. כן, הן עשו תאונה.
 
2. נסעתי עם חברים שלי באוטובוס לגבעת התחמושת. בצומת ליד תיכון "רנה קאסן" אמרתי להם שהמקום הזה עושה לי רע. הם שאלו למה אני מתכוון ועניתי שאני לא יודע, אבל המקום הזה מועד לפורענות. יומיים לאחר מכן התפוצץ אוטובוס באותו קו, באותו צומת.
 
3. שירתתי בצבא כחובש בגזרת לבנון. איתי ביחידה היה חייל בשם צחי. צחי היה קשר של המח"ט. לקראת החורף חיסנו נגד שפעת את כל חיילי היחידה. צחי נורא פחד מזריקות, וכחלק מהמלחמות שלנו בניסיון לחסן אותו (כן, כן, מחייבים את כולם להתחסן) אמרתי לו "צחי! אתה מפחד מזריקות?? אתה לוחם! אתה תמות כמו גבר! אתה תמות מטיל!". (המשך יבוא מיד)
 
4. שלשה חודשים לאחר מכן נסעתי בטרמפים לבסיס, ובדרך עבר לידי בג'יפ של החטיבה אחד מהקצינים אצלנו, ושמו תדהר. סימנתי לו שיעצור לי אבל הוא המשיך לנסוע... אני כבר הייתי עצבני על זה שאף אחד לא עוצר וצעקתי לו "עצור, תדהר! עצור! יווו... אצלי אתה גמור... היום אתה מת! חבל על הזמן, את היום הזה אתה לא גומר!".
....
....
שעתיים לאחר מכן צחי ותדהר נהרגו יחד עם חייל נוסף...
כן, ניחשתם נכון...
הם נהרגו מפגיעת טיל....
 
(והיו עוד מקרים, אבל נראה לי שזה מספיק לעת עתה, נכון?)
נכתב על ידי , 2/2/2003 13:42  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של street_cat ב-1/4/2004 13:12




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)