לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

קולה עולם כולו


בדרך כלל, כאשר חברה אחת מוציאה מוצר חדש לשוק, המתחרים יעוטו על המוצר החדש, יוציאו מוצר זהה משל עצמם, ויעניקו לו שם שינסה להמחיש שהמוצר שלהם מתעלה על המוצר של המתחרים.

 

כשזה מגיע לתוספי תזונה, לדוגמא, נוטות החברות להתהדר בשלל הויטמינים והתוספים שמכילות הגלולות שמייצרת החברה.

 

כשזה מגיע למוצרי חשמל או חומרי ניקוי, אם חברה אחת תצהיר שהמוצר שלה מבצע כך וכך פעולות - החברה המתחרה תרוץ ותכריז כי המוצר שלה מבצע שתי פעולות יותר...

 

אבל כשחברת "Coca Cola" יוצאת במוצר הנפלא "Coca Cola Zero", ובו אפס קלוריות, לא יכלה חברת PepsiCo לצאת יותר מגוכחת מאשר בהוציאה את "Pepsi One", בעל הקלוריה הבודדת...

 

כאילו, מה הקטע? אתם מתהדרים בכך שאצלכם יש יותר קלוריות?
לא סיפרו לכם שהמטרה אמורה להיות כמה שפחות קלוריות?

 


לנציגי קוקה קולה בישראל:

בחייאת רבאק - תביאו את ה-Coca Cola Zero לישראל!

גם טעם מדהים וגם אפס קלוריות?

מי צריך יותר מזה?!

נכתב על ידי , 28/2/2006 19:20   בקטגוריות פרסומניה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-2/3/2006 11:01




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)