לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

חרם על ערוץ 2


אודה על האמת, אני לא צופה יותר מדי בטלויזיה. או שמא יש לומר, אני לא צופה הרבה בטלויזיה, וגם זה ככל הנראה יותר מדי.

למעשה, כשאני כבר כן מושיב את עצמי מול הטלויזיה, בדרך כלל זה יהיה לטובת משהו בערוצים הסרטים של YES, משהו בערוצי המדע והטכנולוגיה, או משהו בערוצי המוזיקה.

 

חדשות ואקטואליה, איך נאמר, יש לי מספיק באינטרנט וברדיו, ונדיר שאני צופה במהדורת חדשות, אם לא קרה משהו מיוחד, וגם אז - לא בערוץ 2.

 

חדשות ערוץ 1 נעלמו ממסך הטלויזיה שלי עת עלתה לשידור הסידרע (לא, זו לא שגיאת כתיב) "ארץ המתנחלים", אבל באמת שתודה לאל ולקידמה על כך שעדיין נותרו לי חדשות ערוץ 10, כי בחדשות ערוץ 2, מה לעשות, אני לא מסוגל לצפות.

 

אני לא יודע אם הייתי מתעורר לכתוב על כך לולא קריאתו של שוקי גלילי, אבל הוא צודק - באמת שאין צורך לעשות השוואה מסודרת כדי לקבל את ההרגשה שאת חדשות ערוץ 2 מנחה קו ברור של תעמולה, שגם אם במערכת משתדלים להיצמד לאמת, הרי שזו האמת האישית שלהם שהם נצמדים אליה.

 

פעם, לפני בחירות 2003, כאשר היו פה שתי מפלגות גדולות (יחסית), היתה תמיד התחושה שהתקשורת נוטה לצד זה או אחר, ואיכשהו תמיד שני הצדדים חשו מקופחים באותה מידה.

 

קדימה, ערוץ 2, חדשות עם אגנדה

היום, בעידן של מפלגה אחת גדולה, ושלל שבבי מפלגות המפוזרות סביבה, היית מצפה לטענות דומות, אולי אפילו היית מצפה שהמפלגה הגדולה תמשוך יותר תשומת לב, ובהתאם גם יותר אש, אך במצב שבו חדשות ערוץ 2 נוקטים קו ברור לטובת קדימה ואולמרט, האם באמת יש טעם לצפות בהם? או ששוב אנשים צופים בחדשות רק כדי לשמוע רק את מה שהם רוצים לשמוע?

 

בקיצור, אני מצטרף לשוקי.

שוקי משמאל, ואני מימין.

וערוץ 2?

הם יכולים להישאר בחוץ.

נכתב על ידי , 20/3/2006 09:29   בקטגוריות טמבלויזיה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון ב-22/12/2008 15:14




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)