לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

פרידה


מעבר לתוצאות הבחירות, ומעבר לתחושת הקבס העולה כאשר אני חושב על אולמרט כראש ממשלת ישראל, ישנם חברי כנסת שפשוט חבל לי שהם לא ימשיכו לכהן בתפקידם בכנסת הבאה...

 

בין אותם אנשים ראוי להזכיר את החכ"ים הבאים, ובהחלט ייתכן שאני מפספס פה ושם מישהו:

 

1. שאול יהלום, מפד"ל.

מעורר מחלוקת לפעמים, אך עדיין המחוקק מספר 1 בכנסת, והח"כ מספר 1 בדאגה לחלשים.

ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את נתן "עצבני" זהבי.

 

2. עוזי לנדאו, ליכוד.

אדם אמיץ, הגון, וראוי לשמש כדוגמא לכלל חברי הכנסת.

 

3. אבשלום וילן - מר"צ.

נכון, אני לא שותף לדעותיו, אבל אהבתי את האקטיביזם שלו.

קבלו ביטול, הבנאדם חזר לכנסת!

 

4. רשף חן - שינוי/חץ.

גם לגבי אבשלום וילן, גם במקרה זה איני שותף לדעותיו, אבל אהבתי את האקטיביזם שלו.

 

5. יוסי שריד - מר"צ.

הבנאדם אמנם בחר שלא להתמודד, ולא נבעט החוצה, אך חבל בכל מקרה שלא נראה אותו שוב בכנסת.

 

אני מאמין שאת חלקם עוד נשוב ונראה חובשים את מושבי הכנסת.

ובכל מקרה, שיהיה להם - ולנו - בהצלחה בהמשך דרכם...

 

ומה אתכם? האם יש מישהו שמישהו מהקוראים מצטער לראות הולך?

 

געגועי הגולשים:

1. אלירם: אריאל שרון.

2. סייקו: יוסף "טומי" לפיד.

נכתב על ידי , 29/3/2006 13:14   בקטגוריות בחירות 2006  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-31/3/2006 10:38




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)