לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2003

מוצ"ש מלחמה?


זה הולך להיות פוסט תמוה, אני יכול להרגיש את זה...
 
בתקשורת מדברים על כך שככל הנראה המלחמה תפרוץ במוצ"ש או ביום ראשון לכל המאוחר, ואני יושב פה ושואל את עצמי האם זה אומר שאני אוכל או לא אוכל לנסוע לחברה שלי ברעננה....
 
ולא ברור לי איך עשרות או מאות אלפי חיילים בטח יושבים כעת מסביב לעירק, ובטח גם סיפרו להם מתי בדיוק הם יתקפו, ובטח גם יש להם שעה מדויקת...
... ופה, בארץ, יושבים ומנסים לנחש מתי תפרוץ המלחמה, כאילו שמדובר בדני רופ שמנסה לצפות מתי תפרוץ הסערה הבאה...
 
אז מה, מה עושים במוצ"ש?
 
נוסעים לאסוף את החברה והולכים לחפש את עצמנו?
או אולי נשארים בבית ומחפשים את מסכות האב"כ? (אל דאגה, הן בממ"ד, מעל הארון)
 
ויום ראשון?
אני אמור להעביר הרצאה, ואני לא ממש בטוח שיש טעם להתכונן אליה... אולי בוש עוד יבטל לי אותה... נראה לי שעדיף ;-)
 
האמת?
אני אפילו די מקווה שיעופו עלינו איזה סקאדבום או שניים... לא משהו אטומי, ביולוגי או כימי... סתם טיל עיראקי בליסטי טיפוסי עם ראש מבטון (אני מתחיל לחשוד שהעולים מעיראק הם למעשה ניסיונות ראשוניים בשיגור סקאד... הרי גם הם נחתו ברמת גן ;-) טיל פשוט שיאפשר לנו לבדוק את טילי החץ ב-"Real Time"... אולי זה אפילו יזכיר לעולם (ולנו!) שפעם לישראל היתה יכולת הרתעה...
 
האמריקאים מתכוננים למלחמה, ובדרך מגלים שלא רחוק היום שבו יצטרכו לכבוש גם את אירופה (שוב) רק שהפעם במקום להסתער על הבריקאדות של נורמנדי, הם פשוט יהפכו את כל הצרפתים ל-French Fries... (ואולי גם את הבלגים, למרות שזה לא ילך טוב עם השוקולד)
 
וזהו,
עולם כמנהגו נוהג, במהירות מופרזת וללא רישיון,
ואני אלך לישון... (הפוסט הזה מראה כמה שאני זקוק לשינה הזו)
 אז לילה טוב!
נכתב על ידי , 13/2/2003 23:35  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-19/2/2003 06:25




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)