לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

יואל נא אדוני לחזור בו מדבריו


בהמשך לפוסט הזה, בו הזכרתי על קצה המזלג את יואל מרשק, הרשו לי להוסיף:

 

כבר שנים אנחנו שומעים על כמה שהמתנחלים אלימים, כמה שהם מתנכלים לשכניהם הפלסטינים, וכמה שהם אנשי ריב ומדון, מחרחרי ריב, אשר את מצות הפסח הם מכינים מדם ילדים פלסטינים, ואת "הזכר לקורבן" של ליל הסדר הם מצפים בפרורי לחם הקודש מכנסית המולד.

 

אתם יודעים מה? אולי אפילו יש באמת פה ושם כמה מתנחלים אלימים. כן, בהחלט, בהתחשב בזה שבכל מקום בארץ יש אנשים אלימים, צריך לצאת מנקודת ההנחה הסטטיסטית שבהחלט ייתכן שישנם גם מתנחלים אלימים.

 

מכאן ועד להסכמה עם המצב בו בארץ, או לפחות בתקשורת הישראלית, מתנחלים נתפסים כהוכחה לכך ש"יצר האדם רע מנעוריו", וכל האשמה נגד מתנחלים מתקבלת כאמת לאמיתה - זה מצב שאסור לקבל.

 

לא ייתכן שאדם כמו יואל מרשק, קיבוצניק מהמרכז, מעורר פרובוקציות חודש אחר חודש, וכל מה שהוא זוכה לו הוא כבוד, הוקרה, וגיבוי.

 

לא ייתכן שיבוא אדם ויעורר פלסטינים לעלות על אדמות אשר אינן שייכות להם, והדבר יעבור בשתיקה.

 

לא ייתכן שאדם ירוץ לתקשורת (1, 2, 3) בזעקות תרנגול שחוט, ויספר לכולם שפרצו לביתו, הרסו מכל הבא ליד, איימו על חייו, ואז יתברר שהבנאדם שיקר במצח נחושה, ועולם כמנהגו ימשיך לנהוג במהירות מופרזת, ובלי בלמים.

 

לא ייתכן שהתקשורת תזעק יחד עם אותו תרנגול שחוט, אך כאשר יתברר כי פרט לכרבולת שמעכו לה את האגו, לא נפגעה ולוא נוצה אחת מנוצותיו, לא תקום אותה תקשורת ותנדה את התרנגול שהתגלה כשועל.

 

ואתם יודעים מה? לא ייתכן שבכנסת ישראל ישבו אנשים שיפלו קורבן לאותה הונאה, ואחרי זה ימלאו פיהם במים, וישתקו לנוכח פני ההסתה המכוונת הזו.

 

האם התקשורת היתה שותקת לו פעילי ימין היו בודים מליבם מעשיות שכאלה?

[כן, זו שאלה רטורית].

 

אז במקביל לנסיונותי להוציא תגובה מהתקשורת, הנה ניסיון שלי להוציא תגובה מחברי הכנסת שזעקו חמאס לנוכח עלילות מרשק בעיר הברקת:


לכבוד חברי הכנסת אבשלום וילן ואורית נוקד כנסת ישראל קריית בן גוריון ירושלים 91950

 

א.ג.נ.

הנדון:  התייחסותכם לעלילותיו של יואל מרשק

 

לפני כשבועיים, בעקבות פרסום עלילות הדם של יואל מרשק, הבעתם את דעתכם הנחרצת כי יש לטפל בתקיפות "בפורעים", שמא יישפך דם. מרשק טען כי פרצו לביתו, איימו על חייו, והטילו טרור על משפחתו – וכולם קפצו לדום, וענו "אמן!".

 

בדיעבד, כשבועיים מאוחר יותר, התברר כי לא בפורעים מדובר, כי אם במופרע אחד, אשר שם לו למטרה להכפיש ציבור שלם, תוך שהוא מעליל עלילות וסיפורי מעשיות.

 

אין זו רק אשמתכם, חכי"ם נכבדים, שכן כל כלי התקשורת עד האחרון שבהם, עטו על המעשייה כמוצאי שלל רב, ואף לא אחד מהם, עד מוסף "מעריב" של סוף השבוע האחרון, לא טרח לוודא את אמיתות הסיפור.

 

אותו "מרשק בעל חלומות" הוא גם אותו אדם אשר מזה תקופה ארוכה מדרבן פלסטינים לעלות על אדמות חוות סקאלי, בתואנות שווא כאילו הן שייכות להם, ובכך – מעבר לנזק הברור לחווה עצמה – הוא גם מעודד אלימות אשר עלולה להגיע לידי שפיכות דמים.

 

וזהו אדם אשר רק לפני שבועיים זכה בתואר חתן פרס יגאל אלון לשנת 2006!

 

בקיצור, יואל מרשק הינו סכנה לחברה הישראלית, ואילולי תושייתם של המואשמים, אשר דאגו לצלם את כל המפגש במצלמת וידאו, לעולם לא היינו נחשפים לרמת שחיתותו המוסרית, אשר הניעה אותו להשמיץ אזרחים חפים מפשע, וזאת לטובת קידום דעותיו הפרטיות.

 

במצב כזה, חכי"ם נכבדים, כשם שהקמתם זעקה לנוכח האשמותיו, האם לא תקימו קול זעקה להוקיע את מרשק מקרבנו, ולטהר את שם קורבנותיו?

 

בכבוד רב,

עופר לנדא

 

העתקים:

* יואל מרשק, קיבוץ גבעת השלושה

* עמנואל גרטל, פתח תקווה

נכתב על ידי , 1/5/2006 10:56   בקטגוריות אקטואליה, אדם, חברה, וסביבה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובל דור ב-1/7/2006 00:31




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)