לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

אורנג'


 

אני לא ממש זוכר אם אי פעם כתבתי פה איך וונדי ואני הכרנו, אבל מי שעדיין לא יודע, יבין מהמכתב ששלחתי בשבוע שעבר לעמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר:





לכבוד
מר עמיקם כהן
מנכ"ל פרטנר תקשורת
עמל 12
ראש העין

 

א.נ.


הנדון:  הזמנה לחתונה

 


איך אומרים, הסיפור שלי הוא קצת מוזר, על בחורה שדי מזמן הכרתי.

 

אני מנוי ברשת אורנג' מאז אפריל 2000.

 

באותה תקופה עשתה אחותי שירות לאומי במוסד בשם "בית איזי שפירא" ברעננה. לאחות הנ"ל טלפון סלולרי ברשת סלקום.

 

לפני קצת יותר משלש שנים, בנובמבר 2000, ליתר דיוק, אחותי רצתה להראות לאחת העובדות האחרות "הודעות SMS מצוירות", ומאחר ובאותה תקופה לא ניתן היה לשלוח הודעות SMS מרשת לרשת, ביקשה ממני אחותי לשלוח את ההודעות שהיו ברשותי למספר של חברתה.

 

שלחתי כל מה שהיה לי, ולאחר מספר שעות, כאשר קיבלתי הודעות מצוירות נוספות, שלחתי אף אותן אל אותו מספר. בתגובה, קיבלתי מהחברה הנ"ל הודעה שאמרה שאחותי כבר אינה בסביבה.

 

שאלתי למי בכלל שייך המכשיר, והיא הזדהתה כוונדי.
באופן מתבקש, כתבתי ששמי הוא פיטר-פן.

 

לאחר שבועיים נפגשנו בפעם הראשונה.

 

מאז, כאמור, חלפו למעלה משלש שנים, ובקרוב מאד אנחנו מתחתנים, ולכל מי ששואל איך הכרנו, אנחנו דואגים לספר שזה הכל תודות לעובדה ששנינו מנויי אורנג', ומאחר ואנו רוחשים הכרת תודה על כך, החלטנו שמן הראוי יהיה להזמין אותך, מנכ"ל הרשת, להשתתף בשמחתנו – ולפיכך, ראה בבקשה את ההזמנה המצורפת...

 

בכבוד רב,
עופר לנדא





אתמול בשעות הצהריים התקשר אלי מישהו ואמר שיש לו חבילה בשבילי מאורנג'.

שאלתי מה החבילה, והוא אמר שהוא לא יודע מה יש בפנים, אבל זה קרטון גדול.

 

כשקיבלתי ממנו את החבילה, היו בתוכה המוני מתנות קטנות של אורנג': תיקים, כובעים, חולצות, "דובים" קטנים ומקסימים, ספלים ועוד ועוד...

 

אבל הכי מקסים לדעתי היה המכתב שהיה מצורף לחבילה:





וונדי ועופר יקרים שלום,

 

קיבלתי בשמחה את מכתבו של עופר וההזמנה המצורפת, ואני מאושר שחברת "פרטנר" הצליחה לגרום לזיווג ולהקמת בית מאושר בישראל.

 

לצערי הרב לא אוכל להגיע לחתונתכם, אתם בטח עוקבים מעט אחר ההתפתחויות במשק ואני עסוק עד שעות הערב המאוחרות, כל יום (לצערי ללא יוצא מן הכלל), אך העברתי את מכתבו של עופר לחלק גדול מחברי ההנהלה, וסיפרתי על הסיפור המופלא שלכם. הצלחתם להעלות חיוך על שפתי רבים מהעובדים וההנהלה.

 

לא נותר לי אלא לצרף תשורה קטנה, למרות שאני בטוח שאת חברת "פרטנר" לא תשכחו במהרה ולאחל לכם, מקרב לב, אושר רב, הרבה שמחה ואהבה.

 

בידידות,
עמיקם כהן
מנכ"ל





 

ולי אישית המכתב הזה, אפילו יותר מהמתנות עצמן, העלה חיוך גדול על הפרצוף מדושן העונג שלי

נכתב על ידי , 18/3/2004 14:41   בקטגוריות רגעים קטנים של נחת  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   7 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיית הירח ב-26/10/2005 15:16




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)