לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2003

סמנטיקה, אטימות או טימטום?


 
אין לי מושג מי הם אותם אנשים העומדים מאחורי האתר "עניין מרכזי", אבל מעבר לכך שהם פרובוקטורים לא קטנים, מסתבר שהם גם טובים בלשחק על הגבול הדק שבין אטימות וטימטום.
 
היום התפרסמה ב"עניין מרכזי" כתבה העוסקת במעצרו של אביה של שלהבת פס ז"ל, שנורתה על ידי צלף פלסטיני לפני כשנתיים. בכתבה נאמר, ואני מצטט לאלו מבינכם שלא טרחו ללחוץ על הקישור: "יצחק פס, אביה של התינוקת שלהבת פס, שנהרגה מכדור טועה שחדר לעגלת התינוק כתוצאה מירי של צלף פלסטיני בחברון לפני כשנתיים, נעצר על ידי המשטרה."
בהמשך נאמר: "יצויין כי בניגוד למה שהשתרש בתודעה הישראלית, שלהבת פס לא נרצחה מירי ישיר של הצלף הפלסטיני. הרוצח הפלסטיני, שעצור בישראל, ירה לכיוון האב, יצחק פס, הכדור פגע בסמוך וניתז אל עבר עגלת התינוק, בו שכבה שלהבת.".
(ההדגשות הן שלי)
 
מי שהפנה את תשומת ליבי לכתבה מרושעת זו היה ד"ר עמיחי מורשת, ולהן אני מביא את מכתבו לעורך הראשי של האתר:


 

לכבוד רמי יצהר עורך עניין מרכזי !!!

 

כדור טועה הינו כדור שירו לכיוון אחד ופגע מאות או עשרות מטרים מהכיוון המיועד.

כאן זה לא כדור טועה כי הטעות כביכול היא כחצי מטר.

מכאן אני למד שאתה מאמין לרוצח של שלהבת הקטנה ועוד מחזק את ידיו ומשתתף בצערו על שלא הצליח לפגוע באביה!!!

לשם השוואה גם הרוצח יגאל עמיר אמר שהוא כיוון לגבו של ראש הממשלה רבין על מנת לשתקו ולא להרגו. האם מכאן אתה למד שרבין מת מכדור טועה ???

מאחד הכדורים נפצע אחד משומרי הראש של רבין ששהה בקירבתו האם היית מגדיר גם אותו ככדור טועה???

אם רק בתו או נכדתו של רבין היתה נהרגת בטעות ולא רבין עצמו האם זה היה כדור טועה שמכשיר את הרוצח או את המעשה???

איך אתה מעיז???

 

אני קורא לך בזאת לפרסם מיד מכתב התנצלות בפני משפחת פס ואם אתה שמאלני יפה נפש אז גם בפני המחבל שמתגאה בכך שהוא רצח את שלהבת חסרת הישע.

 

הייתי קורא קבוע של ענין מרכזי וכעת לא עוד. מרגע זה והלאה מחקתי אתכם מרשימת המועדפים שלי אא"כ תפרסמו מכתב התנצלות שישלח אלי באופן אישי.

 

אני תקוה שמכתבי זה יועבר הלאה לאלפי מנויים כולל ובאופן אישי לכל מי שמפרסם באתר שלכם.

 
בברכה,
ד"ר עמיחי מורשת

 

נכתב על ידי , 25/3/2003 18:35  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-30/3/2003 03:21




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)