לך תדע למי להאמין... לאבותי הוירטואליים עידו קינן וצביקה בשור שקובעים ב"מעריב" כי עולם המכירות המוזיקליות בדעיכה, או לגרסת הרשת של "ידיעות אחרונות", הידועה בשם YNET, אשר קובעת כי תעשיית המוזיקה נהנית מצמיחה משמעותית...
ולא שזה כל כך משנה לי מי צודק ומי טועה, אבל אם אכן צודקים חבריי ב"מעריב", האם לא הגיע הזמן שאנשי תעשיית המוזיקה הישראלית (ובכלל) יבינו את הרמז ויתחילו להוריד מחירים?
נכון שישנם הרבה אנשים לאורך שרשרת המזון המוזיקלית שצריכים להתפרנס מהמכירות, אבל כשתחנות כמו גלגל"צ, 99Esc ו-100FM גם ככה טוחנות למוות דיסקים, איזו הצדקה יש לשלם 70 ש"ח עבור תקליטור? ולא רק זה, לאחרונה גם התחילו להתקין הגנות נגד העתקה של תקליטורים, מה שלפחות לכאורה מונע את האפשרות ליצור גיבוי, ואז אם קורה משהו - "הלך הכסף"...
בקיצור, הגיע הזמן שאנשי תעשיית המוזיקה יבינו את המסר: תורידו מחירים, והרווחים ייגדלו.
תמשיכו לשחוט את הארנק, ואנשים ימשיכו להוריד מוזיקה מהרשת.