בעקבות תלונתו של שאול חנוכה על כך שרשות השידור אינה מטפלת בבעיות הקליטה באזור מצפה רמון, כתבתי את המכתב הזה לשר הממונה על רשות השידור ח"כ איתן כבל, ושלחתי אותו בדואל.
לאחר כמה שעות קיבלתי בדואל תגובה אוטומטית משרת הדואר של הכנסת, בה נמסר לי שלא ניתן היה להעביר את מכתבי לכתובת הרלוונטית, כלומר, לשר הרלוונטי.
שלחתי את המכתב פעם נוספת, הפעם בפקס, וציינתי במכתב כי אעדיף לקבל את התגובה באמצעות דואל, ואף ציינתי במודגש את כתובתי.
אתמול קיבלתי בדואר את תשובתו של השר כבל, בה הוא ציין כי הוא לוקח את נושא התלונה לתשומת ליבו, דבר משמח כשלעצמו, אך מה שעורר את תהייתי היה זה שהשר ציין במכתבו שהוא עובד באופן תדיר עם דואל, וכל פנייה אליו ניתן להעביר לכתובתו [email protected].
ותהייתי היא, אם השר איתן כבל עובד באופן תדיר באמצעות דואל, מדוע לא נענע לבקשתי להשיב למכתבי באמצעות דואל? 