|
הימים חולפים - שנה עוברת,
אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת. |
כינוי:
בן: 47 MSN:
ofernicusתמונה
מצב רוח כרגע:
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אפריל 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | |
הבלוג חבר בטבעות: הוסף מסר | 4/2003
תסכול אביבי... שמישהו יסביר לי בבקשה איך זה שאת מה שמבינה אביב - תיכוניסטית צעירה - לא מבינים בכירי משרד החינוך, האוצר, ההסתדרות, או כל גורם אחר בעל השפעה? איך זה ששרי החינוך "השכילו" להוציא מליונים על תוכניות לימודיות כושלות למיניהן, אך לא השכילו להבין שעליהם לקצץ את מספר הבכירים, הפקחים ושאר אנשי הבירוקרטיה, על מנת להיטיב את תנאיהם של המורים, ובכך למשוך אנשים טובים יותר ומתאימים יותר? ושלא יספרו לי שהקיצוצים בתקציב לא מאפשרים את זה, כי הבעיה קיימת לא מהיום, לא מאתמול, וגם לא מאז שאני התחלתי את לימודיי בבית הספר היסודי... אה, ודרך אגב... באופן ברור, מערכת חינוך לקויה מספקת חינוך לקוי. חינוך לקוי משמעו דור חדש שאינו מסוגל להתמודד טכנולוגית עם העולם שסביבנו. לישראל אין משאבי טבע לייצא, ואנחנו מסתמכים על היכולת הטכנולוגית הזו. אם גם את זה נאבד, מה יישאר לנו?
| |
|