|
הימים חולפים - שנה עוברת,
אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת. |
כינוי:
בן: 47 MSN:
ofernicusתמונה
מצב רוח כרגע:
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אפריל 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | |
הבלוג חבר בטבעות: הוסף מסר | 4/2003
תנועה מגונה...
מדי יום אני מקבל במצטבר (בשלשת תיבות הדואר שלי) קרוב למאה וחמישים אימיילים. אחד מהאימיילים שקיבלתי היום כלל קישור הקורא למקבלי האימייל לחתום על עצומה "בעד העלאת המהירות, נגד המלחמה בנהגים". חתמתי. אני כבר שנים טוען שאת הכסף יש להשקיע בתנועה ולא במשטרת התנועה. נהגים יוכלו להיות הרבה יותר מרוכזים בנהיגה אם הם מרוכזים פחות בדאגה שלא להיכנס לבורות בכביש. בשביל זה צריך כבישים איכותיים (ע"ע מבטון ולא מאספלט), עם שוליים נורמליים (במקום תשדירי שירות נגד ירידה לשוליים), עם גדרות הפרדה בין מסלולים (למה גדר הפרדה תמיד חייבת להיות פרוייקט במדינה הזו?!) וסימון נורמלי של נתיבים, ולא איזה מבוך מעורפל של קווים על הכביש (שמובילים את הנהגים אחד לתוך רכבו של חברו...). במקום זה מעדיפים בארץ לקנות מצלמות ומכמונות בסכומי עתק, להציב ניידות תנועה ומארבים, כאשר המטרה הסופית היא גביית מסים, שישמשו לממן קניית מצלמות וניידות נוספות, וחוזר חלילה. האם מספר ההרוגים הולך ופוחת באופן יחסי למידת "ההשקעה"? לא נראה לי. הגיע הזמן לומר: עזבו שטויות - השקיעו בתשתיות! ואגב: במסגרת פינת השחיתות היומית נשאל כולנו הכיצד זה שבמקום לסלול כביש בטון המחזיק לשנים, מעדיפים בארץ לסלול שוב-ושוב-ושוב את אותם הכבישים באמצעות אספלט... האם, חס וחלילה, יעלה על דעתנו לחשוב שמישהו פה "סידר" את עסקת חייו עם קבלנים אלו ואחרים?
עדכון של בוקר (09:08)
| |
|