לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 48

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

SLA


בעולם העסקים ונותני השירותים מקובל המושג SLA, ראשי תיבות של Service Level Agreement, כשהמשמעות היא בדרך כלל "תוך כמה זמן חייבים לספק את השירות, ומה הקנס על אי עמידה בזמנים".

 

פיצריות, לדוגמא, נוהגות להעניק ללקוחות פיצה ללא תשלום במידה וחרגו מהזמן שבו התחייבו לספק את ההזמנה.

חברות בקנה מידה גדול יותר משלמות ללקוחותיהן קנסות בסדרי גודל של עשרות או מאות אלפי דולרים.

 

השורה התחתונה היא שחברות לוקחות אחריות, או מסירות אחריות מהלקוח, במידה ולא עמדו בזמן שירות סביר.

 

בארה"ב, מרגע שהתקשרת למשטרה ועד שמגיעה הניידת הראשונה חולפות דקות בודדות בלבד.

בארץ, אם תזמין ניידת (ולא תודיע על פיגוע) יכול להיות שהניידת לעולם לא תגיע.

 

אז אולי הגיע הזמן להחיל SLA על משטרת ישראל? אולי הגיע הזמן לקבוע בחוק שאם המשטרה לא הגיעה תוך X דקות מרגע שאזרח התקשר, האזרח יהיה מוגן מפני כל אפשרות להעמדה לדין?

 

נכון, לקחת את החוק בידיים זה לא דבר כזה נפלא במדינה דמוקרטית, אבל במצב בו העבריינים אינם מצייתים לחוק, והמשטרה עושה מכולנו צחוק, האם לא כדאי שנקום ונסרב שאותנו ימשיכו לדפוק?

נכתב על ידי , 14/1/2007 08:41   בקטגוריות Law and Order, אקטואליה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יריב כץ ב-23/1/2007 19:11




244,230
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)