לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2003

קבלו את המלכה!



תכירו את ז'אנט, בחורה שעובדת איתי, ולהן: המלכה!
 
אז הנה מה שיש למלכה לספר על שיחת הטלפון שהיתה לה היום עם ההסתדרות:
"התקשרתי אליהם וענה לי איזה בוק אחד שמיד שאל לשמי ואמר שאני נשמעת לו ממש נחמדה.
מיד הורדתי אותו מן העצים ואמרתי לו שאני בטוחה שעד סוף השיחה הוא לא יחשוב שאני נחמדה.
שאלתי אותו אם אני יכול לשאול אותו שאלה אישית והוא ענה שכן ואז שאלתי אותו אם יש לו ילדים. למזלי יש לו.
שאלתי אותו אם הוא רוצה להיות נוכח בחתונה שלהם והוא אחרי ניסיונות התחמקות ענה שכן.
בשלב הזה ביקשתי ממנו לרשום את מספר טלפון ולהתקשר ולהסביר לאימא של דן (עופר: דן זה החבר של המלכה, סורי גאייז ) מדוע היא לא יכול להגיע לחתונת בנה.
 
מכאן הכל התדרדר: הוא ניסה להציע שנדחה את החתונה (????) ואח"כ ניסה לטעון כי אין מה לעשות ותמיד יהיו אנשים שיפגעו וחוץ מזה הם נלחמים בשביל הקשישים והעניים. הוא שאל אותי איך אני יכולה להסביר לו מדינה שבה הסכמים קיבוצים מבוטלים על ידי חוק
כמובן שלא נשארתי חייבת ואמרתי לו שאני מכירה בזכות לשבות אבל מנגד ניצבת הזכות לחופש התנועה ולצידה זכויות רבות אחרות שנפגעות נוכח השביתה הפראית שלהם. כמו כן, אמרתי לו שהם כלל לא מגינים על החלשים ועל הקשישים בשביתה הזו (בשלב הזה כבר דיברנו בקולות רמים) אלא מגינים על עצמם בלבד ועל זכות הקיום של ההסתדרות שכן הבסיס המשפטי היחיד שלהם לשביתה הם ההסכמים הקיבוציים.
כאן הוא ניסה לטעון כי הם מגינים גם עלי.
הדברים שלו פשוט הוציאו אותי מדעתי ואמרתי לו שיפסיק לדבר שטויות שכן אף אחד מהם לא נוקף אצבע כאשר מורידים לי את המשכורת או מפטרים אנשים כמוני. הם דואגים רק לעצמם ולעצם הקיום של ההסתדרות.
אמרתי לו שיש דרכים אחרות להשיג דברים (דיונים בכנסת, קריאות נוספות של הצעת החוק וכו') אבל הוא בשלו טוען שרק אם זה יהיה פוגעני וחריף ואנשים יפגעו רק אז יקרה משהו.
בסופה של השיחה אמרתי לו שבעקבות מעשים כאלה הם מאבדים את תמיכתם של אנשים מן הישוב כמוני וחבל (אבל זה כנראה לא ממש מעניין אותו)

חבל שאז לא שמעתי שהם אפשרו, בעקבות קשרים ענפים של גברי לוי בהסתדרות וכן כנראה בשל העובדה כי עמיר פרץ חושש מזעמם של אוהדי הכדורגל, למטוס על שחקני כדורגל לנחות בארץ חרף השביתה. מדינה של פרוטקציות ורודפי בצע.
פשוט מדינת עולם שלישית."
 
ותגידו לי, לא הייתם מכתירים אותה?





מה שכן, המשפט הזה "אם זה יהיה פוגעני וחריף ואנשים יפגעו רק אז יקרה משהו." של מיסטר הסתדרות תפס אותי, וקישר אותי ישירות לדמגוגיה הזולה בה השתמשתי פה. מסתבר שכבר יש להתדרסות (לא, לא שגיאת כתיב) תשובה...




 
עוד תותחית-על שהצטרפה למאבק היא שני שטיינברג שעליה כבר כתבתי ושנראית מצוין גם ללא נשק בהצלב...
נכתב על ידי , 1/5/2003 17:40  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/5/2003 17:53




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)