לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2003

מפגש ישראבלוג 2003..


 
אז למי שלא היה, למי שלא ידע, ולכל הפארשים שהבטיחו להגיע ולהביא חצי קילו בורקס - מפגש ישראבלוג 2003 היה ממש ממש מקסים, ואף על פי שהגיעו הרבה פחות אנשים מהצפוי (כ-25 וחמישה: הרשימה המלאה בצד ימין!) - היה ממש כיף - תודות לפימייל והיריב וכל מי שעזר להם..
 
את הערב סיקר כתב המחשבים של "נענע" - עידו קינן, שיקבל פה לינק לכתבה, ברגע שהוא יכתוב אותה...
 
תמונות תועלנה בהמשך לרשימון המקביל שלי, לאחר שתעבורנה את וועדת הביקורת של הנוכחים.המצולמים.. ;-)
 
וזהו, בערך בשלב זה...
עדכונים יותר מסודרים "ושווים" אני מאמין שתוכלו למצוא אצל מיכל ואצל פלסטיק... מיכלי כתבה שאני מצחיק. לך תבין אותה. היא גם כתבה שברשימון אני מצטייר כהרבה יותר מבוגר והרבה יותר שקול, מה שהתברר לה כלא נכון. אני מנסה כרגע לברר האם הייתי אמור להיעלב... 
 
מי שנורא קיוויתי שתגיע היא דלועית, שלא הגיעה, וחבל...

כרגע אני מפנטז על עריכת סבב ב', כנראה אצלי בבית לאור הנוכחות הדלה, ולאור העובדה שהצעתי זאת מלכתחילה (כן, כן, פימייל. כן, כן, יריב! ;-)
 
עד אז, על כל פנים - להתראות בשמחות!
 
נכתב על ידי , 2/5/2003 03:15  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלולה ב-5/5/2003 09:07




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)