לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2003

מיני מפגש...


 
אז ככה...
בהמשך למפגש "הרשמי" שחל לפני שבוע וחצי (בחג הרשימונים הפעילים, ושעמיר פרץ יחנק ;-) היה לי הכבוד להתארח יחד עם הפלולה בביתה של החתלתולה... כמובן שגולת הכותרת היה השילוב המדהים של לפגוש את פלולה, עם לפגוש את החתולה, ועם לאכול את עוגת הגבינה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה שהכינה החתולה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה על פי מרשם של דגניה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה...
 
יומיים לאחר מכן, כלומר - אתמול (מוצ"ש), היה לוונדי שלי ולי הכבוד להיפגש בעזריאלי עם אורלי, רונה, ריק מתוכן, ו-TheBeholder...
 
נכון לעכשיו אורלי היא היחידה שראיתי שהביעה את דעתה, ובפוסט כפול (1,2), על המפגשון הספונטני הזה, שתחילתו בערב יום העצמאות כאשר כל אחד מאיתנו, כולל On&Off ו-mer girl(שהבריזו בסוף, אחרי שאני הברזתי בהתחלה) חיפש משהו מעניין לעשות, מה שהוביל אותנו להתארגנות ספונטנית דרך פוסט מסוים ברשימון של אורלי, ועד התארגנות (פחות ספונטנית) להיפגש במוצ"ש...
 
הערב התחיל בזה שהחבורה המהוללה החליטה להתחשב בצורך של וונדי ושלי להיכנס באיחור אלגנטי (חובה, אם רוצים להיחשב לסטייליסטים) ולצורך זה קבעו להיפגש ב-21:00, כאשר אנחנו, כדוסים לתפארת מדינת ישראל, יהודה משי-זהב ושבת המלכה, הצלחנו בדוחק להגיע רק ב-22:00.
 
...אז מה היה לנו שם?

היו לנו שלשה אנשים מקסימים שטוענים שלמרות שהם חילונים - הם נורא חרדים-חברתית (ריק מתוכן, רונה ואורלי), בנאדם מקסים אחד שמודע לכך שהוא נורמלי (Beholder), בנאדם מטורף אחד שמנסה לשכנע את כולם שיצביעו לו (ניחוש אחד), ובחורה מתוקה אחת, שפסיכית מספיק בשביל להיות חברה של המטורף (וונדי).
 
מה עוד היה לנו?
1. היתה מנת לזניה שהפכה את ריק-מתוכן למלא-באוכל.
2. היה טוסט גדול ותמוה למראה שנותר מבויש בצלחה של רונה.
3. היתה עוגת שוקולד חמה עם גלידה שהפכה לנזיד בצלחתה של אורלי.
4. היה משהו אצל ה-Beholder (רק שאני לא זוכר כרגע).
5. ואחרון חפיף - היה סלט יווני גדול ומשביע ביותר בצלחת של עופר ווונדי, שבניגוד לשאר הסועדים, לא ממש התקשו להתמודד עם האוכל... (ככה זה... כשאין פרפרים בבטן - יש מקום לאוכל ;-)
 
היו לנו שם הרבה נסיונות של החבר'ה להסביר לי מה זה אומר בכלל כל החרדות, כי למרות שפעם (בעבר הרחוק... רחוק...) הייתי מאד (ויסלחו לי אלו שחרדים מההדגשות שלי) מופנם ומאותגר-חברתית, אני מתקשה להבין במה באות לידי ביטוי החרדות... לסיכום הגעתי למסקנה שהחבר'ה פשוט עסוקים להיות מבוהלים במקום להיות עסוקים בלעשות חיים :-)
 
(סליחה, חבר'ה, אם אני גונב לכם את השטיח מתחת לרגליים )
 
וזהו בערך... סיימנו את הערב בצעידה מאורגנת לעבר הכספומטים (שם רונה נכשלה בניסיונה לשלוף יותר מהר ממני... כסף מהכספומט) ולאחר מכן אל מגרשי החניה, שם הביהולדר העניק 50 ש"ח לאיזה מסומם שנשבע לו שהוא (הביהולדר) זכה באלף מצוות, ובטח הלך לקנות לו איזה מאה גרם של אני-לא-יודע-מה-כבר-אפשר-לקנות-בסכום-הזה...
 
את הערב סיימנו וונדי ואני באכילת גלידה תוך שוטטות לאורך רחוב אבן גבירול, בזמן שהביהולדר גנב ממני את התענוג להסיע את החבר'ה הביתה... (אין תלונות, אחי, לא לקחתי את זה אישית... )
 
וזהו, נראה לי, עד המפגש הבא... (אותו פורום + הרחבות בהזדמנות אחרת? פורום אחר ביום ההולדת של פלולה בשבת הקרובה? מפגש מורחב אצלי בבית? )
 
ועכשיו כל מי שעוד נשאר עד כאן, מוזמן לקפוץ ולבקר את רשימוניהם של אנשי החבורה העליזה...
נכתב על ידי , 11/5/2003 21:20  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-14/5/2003 15:27




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)