לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2003

בקשת ייעוץ...


 
אחת התכונות השליליות שאני מוצא בעצמי זה שלפעמים אני נוטה לקנאות קלה... לא, לא כזו שתטריף את חושי מלראות את וונדי מדברת עם גבר, אלא כזו שלפעמים תנקר לי בנשמה לראות שמישהו אחר קיבל משהו שגם אני רוצה... כמו המקרה של ברונפמן, ייבדל לחיים ארוכים ושלולי רישיון...
 
אז כתבתי לו, ושאלתי אם יש לו טיפים בשבילי, וזה לשון המכתב:
 

"ח"כ ברונפמן הנכבד,

שלום רב!



עקבתי לאחרונה אחר הפרסומים בדבר דו"ח התנועה שהוגש נגדך עקב נהיגה במהירות של 172 קמ"ש בכביש החוף, בו למיטב ידיעתי, המהירות המקסימלית המותרת הינה 100 קמ"ש.

על סמך הפרסומים בתקשורת בתחילה זיכה אותך בית המשפט ולבסוף, לאחר עירעור של המשטרה, נשלל רשיונך לשבועיים.



בתקשורת נטען גם כי נגדך עומדות בין 20 (עפ"י מעריב) ל-32 (עפ"י Ynet) עבירות תנועה קודמות, ובכל זאת, למרות המהירות המופרזת "והרקורד העשיר", לא שלל בית המשפט את רשיונך לצמיתות, כפי שאני מאמין שהיה נוהג כלפי אזרח מן השורה, ודבר זה מעורר את קנאתי. לאור זאת, אני פונה אליך בבקשה לייעץ לי כיצד ניתן לטוס בכבישי ישראל ועדיין לשמור על רשיון הנהיגה שלי, שכן הוא חשוב לי מאד!



בברכה,
עופר לנדא"
 
... וכיתבתי גם את שרי התחבורה והמשפטים ועוד כמה בעלי תפקידים רלוונטיים, כי אולי גם הם יוכלו לסייע לי לשמור על רישיוני...
 
מה אתם אומרים? האם תועלנה הצעות פרודוקטיביות?





עדכון 16/05/03 12:30

הנה רעיון של טיני (שעדיין בחופשה מישראבלוג)

 


נכתב על ידי , 15/5/2003 08:37  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-20/5/2003 09:05




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)