לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

האוטו שלנו גדול, ציבורי, וסלולרי


זה היה רק עניין של זמן עד שיבינו שכמו שיש להגן על אנשים מפני עשן הסיגריות של הסובבים אותם, כך יש להגן עליהם מפני הרעש והקרינה הנגרמים ממכשירי הסלולר, וכעת עפ"י וואלה(!) המשרד להגנת הסביבה מציע לאסור את השימוש בטלפון סלולרי בחציו הקדמי של כל אוטובוס ובקרון אחד בכל רכבת.

 

אני אישית משתדל לדבר כמה שפחות בסלולרי גם משום שזה פשוט יקר, אבל בעיקר משום שאם בבית ומדבר ללא דיבורית לעתים קרובות אני מרגיש - לפעמים תוך שניות - איך המוח שלי פשוט מתבשל, ואיך מתחילה לי סחרחורת.

 

הבעיה היא, כמובן, כאשר מישהו אחר מדבר לידך, ולך תסביר לו שהסלולרי שלו עושה לך רע, ולך תסביר לו גם שכל הסיפורים שלו לא באמת מעניינים אותך, והיית מעדיף שהוא לא יצרח לתוך הטלפון כי לא רק שהוא קרציה שחושב שכולם צריכים לשמוע את השטויות שלו - הוא גם מנוי בחברה סלולרית דפוקה ואין לו קליטה ולא שומע אפילו את עצמו.

 

מעניין יהיה לראות כמה זמן ייקח לפני שחברות האוטובוסים תדרשנה לבצע הפרדה פיזית בין החלק של "המדברים" ובין החלק של "הלא מדברים", על משקל ההפרדה בין המעשנים ואלו שאינם מעשנים, ומעניין לא פחות כיצד יתבצע הדבר "בקווי המהדרין" של החרדים, שם הנשים יושבות מאחור והגברים מקדימה... האם במצב כזה האוטובוס יחולק לארבעה חלקים?

 

מה שכן, ואתם מוזמנים להשתמש ברעיון, לפני כמה שנים איזה בחורה דיברה בסלולרי בקולי קולות באוטובוס בו נסעתי, ואפשר היה לראות שאני לא היחיד שהדבר מוציא אותו מכליו, ולכן כאשר היא אמרה לבחורה שאיתה היא דיברה שתתקשר אליה והכתיבה לה את המספר, רשמתי לעצמי את המספר גם כן, ואז ניגשתי אליה ושאלתי אם גם אני ושאר הנוסעים יכולים להתקשר אליה. כשהיא שאלה על מה אני מדבר עניתי שמכיוון שהיא דאגה שכל נוסעי האוטובוס יוכלו לשמוע את המספר, אני מניח שהיא התכוונה שכולנו נשתמש בו.

 

בתגובה לתשובתי הבחורה הנ"ל החווירה, ניתקה את השיחה, ולמותר לציין שקולה לא נשמע עד סוף הנסיעה...

נכתב על ידי , 21/8/2007 08:11   בקטגוריות ישראלים בתנועה, Law and Order  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוכן ק. ב-22/8/2007 22:46




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)