לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

תן כדור לראש השנה


 

אני חייב לומר שדי משעשע כל הרעש שהולך סביב העובדה שמכבי ת"א תיאלץ לשחק מול באיירן מינכן בערב ראש השנה.

 

אודה ולא אבוש, הייתי רוצה לראות את המשחק המדובר, אבל אני אתמודד בגבורה עם העובדה שסביר להניח שלא רק שאני לא אראה את המשחק - אני גם לא אדע את התוצאה עד מוצאי שבת, שלשה ימים מאוחר יותר.

 

ובכל זאת, למה משעשע אותי כל הסיפור?

 

כי זה משעשע אותי שראש הממשלה, אוכל נידות ובועל שרצים ידוע, מצהיר שהוא לא יאפשר את קיום המשחק בערב החג, כאילו שיש לו איזו מפלגה חרדית בקואליציה.

זה משעשע אותי, כי אף אחד בקבוצה הישראלית לא באמת מתייחס לזה שמדובר ביום קדוש לעם היהודי, אלא פשוט חוששים שהאוהדים לא יגיעו, וכך גם ייגרם לקבוצה נזק כלכלי, וגם השחקנים לא יזכו לעידוד לו הם זקוקים כל כך.

זה משעשע אותי לדעת שקבוצה ערבית (בני סכנין) מבקשת לדחות משחק מכיוון שהוא חל בראש השנה.

וזה משעשע אותי, כי אני יודע שבניגוד למנהלי ושחקני הקבוצה, אני אישית דווקא הייתי מעדיף שבמקום שכמה אלפי "חוליגאנים"(*) יעמדו ויצרחו לי באוזניים - הם ישבו בבית הכנסת ויתפללו להצלחתי...

אהה... והכי משעשע בכל הסיפור הזה, זה שרק באתר של ספורט5 יש עוד מי שיתייחס לשר החוץ, סילבן שלום, כ"תותח"...



* שאף אחד לא ייעלב לי... זה ביטוי, ובמקרה זה הוא אפילו נאמר בחיבה-חלקית

נכתב על ידי , 1/9/2004 17:40   בקטגוריות ספורטיבי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צילי ב-2/9/2004 12:23




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)