לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

Bush vs. Kerry


 

לפי הסקרים האחרונים, בוש פותח פער על פני יריבו ג'ון קרי.

איכשהו זה נראה שהאמריקאים אובססיביים הרבה יותר מאיתנו, הישראלים, ככל שזה נוגע לסיפור הזה של הסקרים, ויש לי הרגשה שזה נובע לא מעט מהעובדה שיש פה הרבה יותר תחנות טלויזיה ורדיו ועיתונים, מה שגורר אוטומטית הרבה יותר סקרים שמתפרסמים במקביל, ולרוב סותרים זה את זה.

 

כרגע, כאמור, בוש מוביל בסקרים, דבר שדי מפתיע בהתחשב בזה שאחרי העימות הטלויזיוני האחרון בוש הוביל בקרוב ל-20%, ובכך שהעימות המדובר התקיים רק בשבוע שעבר.

 

באופן כללי אני חייב לציין שבהשוואה לפעם הקודמת שהייתי פה, יש לי עכשיו הרבה יותר זמן פנוי, אבל גם הזמן הזה יורד לטימיון מאחר והזמן הזה מתנקז לשעות הערב, כך ששוב אין לי יותר מדי אפשרויות מאשר שוטטות במרכזים מסחריים, קניונים, קריאה וצפייה בטלויזיה.

 

בטלויזיה אין יותר מדי לראות, כי חוץ מכמה סרטים דווקא די טובים שראיתי ב-HBO ו-TNT, משודרים פה ברצף [ובמקביל בכמה ערוצים] שידורים חוזרים של קטעים מהעימות של בוש וקרי, כתבות של סופרמן ז"ל, כריסטופר ריב, משחקי פוטבול, משחקי בייסבול, ודיווחי מזג אוויר שמספרים שמזג האוויר באטלנטה הוא קטסטרופלי, סוער, גשום, ומה לא - כאשר בחוץ השמש זורחת. יכול להיות שהם מדברים על אטלנטה אחרת, ואולי בכלל פלנטה אחרת, אבל לפחות בשבילי - הטמפרטורות פה פשוט מעולות.

 

טמפרטורות מעולות או לא - אין הרבה מה לעשות, מה שמחזיר אותי לספרים ולטלויזיה, וכך קרה שיצא לי לצפות בחלק מהעימות הנ"ל ובחלק מהקודם.

 

אוהבים לומר שבוש אידיוט, וזה גם במידה רבה הכיוון שעליו "לוחץ" קרי.

 

ג'ון קרי מתיימר להציג את עצמו בתור האינטיליגנט, בעל הדיבור השוטף, בעל המבט החודר, זה שיודע בדיוק מה צריך לעשות, ולא חושש לומר את דעתו ולעמוד עליה.

 

שמעתי פה [בטלויזיה ובקרב "המקומיים"] אנשים אומרים שהבעיה של קרי היא שהוא נתפס כמתנשא מעל בוחריו. נראה לי שהבעיה הגדולה יותר היא שהוא פשוט לא נותן תחושה של אמינות: קשה להאמין לדברים שלו, וקשה עוד יותר להאמין שהוא באמת מתכוון לדבריו. מעין פוליטיקאי ישראלי שכזה.

 

ג'ורג' בוש לפעמים פולט שטויות ולפעמים עושה שטויות, אבל כשהוא אומר לך משהו, גם אם אתה יודע שהוא טועה ומטעה - אתה יודע שהוא באמת מתכוון למה שהוא אומר.

 

אתה יודע שאם הוא לא אומר לך את האמת, זה לא כי הוא משקר, אלא כי הוא פשוט לא מכיר אמת אחרת, כי הוא לא בקיא בעובדות. לפעמים סתם כי הוא אידיוט.

 

בבחירות הקודמות לנשיאות ארה"ב הייתה תמיכה ברורה בציבור הישראלי והיהודי-אמריקאי במועמד הדמוקרטי, ואני לא אתפלא אם התמיכה הזו תחזור גם במקרה של ג'ון קרי.

 

לא שזה מעניין מישהו, אבל אם זה לבחור בוש או קרי, אני בוחר בבוש, ומאחל למדינתנו ראש ממשלmה שאולי לפעמים מדבר שטויות, אבל לפחות לא מקפיד על זכות השתיקה, וכשהוא מדבר, הוא מדבר מהלב.


נכתב על ידי , 18/10/2004 22:57   בקטגוריות Living in America  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכאל ב-26/10/2004 20:37




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)