לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 46

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אזניים ערלות זה סטנדרט


אוסקר פיסטוריוס טוען שטענותיו בדבר "יתרונות בלתי ספורטיביים" נפלו על "אזניים ערלות" בוועדה הפראלימפית, ואני לא ממש מבין את הטענה, כי בכל הנוגע לועדה של נכים - ברור שלא מדובר באזניים ערלות דווקא, אלא בסתם אזניים חרשות דתי

נכתב על ידי , 4/9/2012 20:54   בקטגוריות שעשואליה, ספורטיבי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוי בריבית


NRG העלו כתבה על מכבי חיפה ואלישע לוי, וזה נראה שמישהו ינקל'ה שחר או מישהו בדובר צה"ל' מתבייש במשכורות של החיילים "הספורטאים המצטיינים", כי כל הכתבה מובנת (לא בהכרח מוסכמת, אבל מובנת) חוץ מהמשפט הנוגע לשחקנים האלה, שאותם העמידו הכותב, העורך, או האתר עצמו, על הראש - וזיגזג אותם משמאל לימין... דתי


מישהו מתבייש בשכר הכדורגלנים?

נכתב על ידי , 24/2/2011 23:34   בקטגוריות כספים וקלקלה, רשת בעריכה, ספורטיבי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיסאוס ב-25/2/2011 07:00
 



טוב שם טוב משחקן טוב


בסקרמנטו אוהבים, כנראה, את עמרי כספי. כל כך אוהבים שגם כשהמקומון The Sacramento Bee כותב על חברו לקבוצה - בנו אודריך - הם נותנים גם לעמרי קצת קרדיט... דתי


נכתב על ידי , 30/1/2011 02:39   בקטגוריות Living in America, ספורטיבי, רשת בעריכה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ידידות בכל מחיר


ההתאחדות הישראלית לכדורגל מנסה לחייב את נבחרת חוף השנהב לקיים את משחק הידידות שלו התחייבה בעבר, ושממנו היא מנסה כעת להתחמק.

 

לי אישית ניסיון לחייב מישהו לקיים "משחק ידידות" כשהוא אינו מעוניין בכך, נשמע כמו מישהו שמנסה לגרום למישהו אחר לאהוב אותו - בהתחלה זה מקסים ורומנטי, אבל מהר מאד זה הופך לאובססיה, וצריך לערב את המשטרה...

נכתב על ידי , 6/7/2010 14:54   בקטגוריות ספורטיבי, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולטהייס ב-7/7/2010 21:25
 



Permission Granted


רק לפרוטוקול, אני לא מבין מה רוצים מאברהם גרנט, "שנתפס" בבית בושת.

הבנאדם בסך הכל הלך לשם לסגור חשבון עם אמא של השופט...

נכתב על ידי , 4/2/2010 10:30   בקטגוריות Law and Order, ספורטיבי, שעשואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-4/2/2010 17:15
 



גל רודף גל


רגע, אלון גל זה ההוא שמסדר לאנשים את החיים, נכון? אז הוא בטח יכול לסדר למישהו את השיניים, לא?

אלון גל, יואב גל, זבדיה וודג

 


עדכון - 9/3/2009 10:00

מסתבר שלא משתלם להיות אדם טוב אם השם שלך קצת לא נפוץ, כי מסתבר שלרופא השיניים לא קוראים אלון וגם לא קוראים לו יואב - קוראים לו יהואר. אני רק מקווה שלא יסתבר גם בסוף שהוא בכלל לא רופא שיניים...

 

אגב, YNET - אם כבר תיקנתם - תעדכנו בבקשה גם את הכיתוב מתחת לוידאו, שם עדיין כתוב יואב גל...


יהואר גל מקבל הקרדיט, סוף סוף

נכתב על ידי , 2/9/2009 10:09   בקטגוריות בתקשורת, ספורטיבי, רשת בעריכה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן דורפמן ב-3/9/2009 10:54
 



האם היית עושה זאת שוב?


אחת השאלות שהשופטים ב"אמריקן איידול" מאד אוהבים לשאול את המתמודדים רגע לפני שהם מודחים מהתוכנית זו השאלה "האם יש משהו שהיית משנה בהופעה של אתמול?", ורגע אחרי שהם אומרים שהם שלמים עם ההחלטה שלהם מבשרים להם שהם יכולים בלב שלם לארוז את המזוודות ולחזור הביתה.

 

נבחרת הטניס השוודית אמנם לא תארוז מזוודות, וטכנית היא כבר בבית, אבל אני מאד מקווה שהם חוזרים ושואלים את עצמם "האם יש משהו שהיינו משנים בהחלטה המטופשת לקיים את המשחקים ללא קהל? האם יש סיכוי שקהל אנטי ישראלי היה משפר את סיכויינו לנצח, גם אם לא היינו מבינים מלה מהקהל, ולא היינו מבינים בכלל אם הצעקות בערבית הן עידוד או קללות?"

 

בקיצור, אני מקווה מאד שקר כרגע במאלמו, כי כמו שאמרו גדולים ממני:

Revenge is a dish best served cold

נכתב על ידי , 8/3/2009 23:38   בקטגוריות רגעים קטנים של נחת, ספורטיבי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שגיא.ב ב-9/3/2009 09:53
 



אם לא נגנוב שער, אז לפחות איזה בושם...


שבעה משחקי קבוצת הכדורגל "בני סכנין" נעצרו בחשד לגניבת בשמים בדיוטי-פרי, שם עצרו בדרך למשחק הגומלין מול לה קורוניה. במצב כזה אני אשמח מאד אם הם יצליחו לגנוב שער מוקדם, כמו שהם מקווים, אבל לפחות אפשר להיות אופטימיים: אף אחד לא יקרא להם "ערבים מסריחים"...

 

שחקני סכנין מתכננים לגנוב

נכתב על ידי , 23/7/2008 16:28   בקטגוריות Law and Order, ספורטיבי, שעשואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-25/7/2008 17:54
 



שער הגיא


המאמן גיא לוזון מתלונן בתקשורת על כך שמינויו לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה טורפד "ממניעים זרים", או כפי שהוא מנסח זאת - הוא משלם את המחיר על כך ששמו לוזון. 

 

 אם השם לוזון מהווה לדעתו מכשלה, שימשיך עם הבכיינות ואז כבר יזכה לתואר חדש: לוזר...

נכתב על ידי , 11/6/2008 07:44   בקטגוריות ספורטיבי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו נוהגים כמו שאנחנו מתנהגים, ולהיפך


היו לא מעט אנשים שבתגובה לפוסט הזה שאלו איך זה שאני "מוכן לקבל" את התנהגותם של אוהדי בית"ר שהשתוללו בעת שנעשה ניסיון לקיים דקת דומיה לזכרם של רז חג’ג’ ושגיא אור, ועל הדרך גם להזכיר את רצח רבין (ותודה ליואב).

 

התשובה היא שאני לא מקבל את התנהגותם של אותם חוליגאנים, אני פשוט מכניס את ההתנהגות הזו לפרופורציות תוך שאני מביא בחשבון את העובדה שמדובר בחוליגאנים, ויותר מזה - אני מביא בחשבון את העובדה שמדובר בישראלים, ונראה לי שצמד המקרים הבא יבהיר את הנקודה שלי:

 

בשבוע שעבר נסעתי ברחוב כלשהו בעירי רחובות. לכביש הנ"ל שני נתיבים, והימני שבהם משמש (גם) כחניה.

מאחר ואני מכיר את הבעיתיות שבנסיעה בנתיב השמאלי הנובעת מהמכוניות החונות, נסעתי בנתיב השמאלי.

 

כאשר התקרבנו לרכב החונה הראשון, משאית במקרה זה, הרכב שהיה לימיני (בנתיב הימני) ניסה להאיץ ולהידחף לפני, אולם מכיוון שהוא לא הספיק להידחף, הוא נאלץ לבלום בלימת חירום - על מנת שלא לפגוע במשאית החונה - תוך שהוא שובר שמאלה וכמעט נכנס בי. המשכתי בנסיעתי והוא נכנס מאחורי ומיד לאחר שעבר את המשאית חזר לנתיב הימני שם הוא "גילה" (שוב) מכונית חונה ושוב ניסה להידחף לפני וכו'.

 

כאשר הגענו בסופו של דבר לרמזור, היה זה לאחר שלש פעמים שהבנאדם - גבר כבן 55 - ניסה להידחף לפני, שלש פעמים שהוא בלם בלימת חירום, ושלש פעמים שהוא כמעט נכנס בי, ולכן הוא הגיע לרמזור כשגאוותו פגועה, דעתו חמומה ובתנועות יד נסערות סימן לי לפתוח את החלון:

 

"איך אתה נוהג?!" הוא קרא לעברי תוך שהוא מחווה בידו לעבר הפגוש האחורי, שם מודבק הסטיקר הארור - "ראית שאני הולך להיכנס במשאית! למה לא נתת לי להשתלב??".

 

"איך אני נוהג?" שאלתי בחזרה - "קודם כל אתה לא מאותת, וגם אם כן - אני לא חייב לאפשר לך להידחף לפני!".

 

"קשה לי להאמין שאתה אמריקאי" הכריז האדון הנכבד, כנראה על סמך המבטא שלי שנוטה לבלבל אנשים גם כאשר אני מדבר עברית, ואני עניתי "זה כי אני באמת לא אמריקאי - אני ישראלי מסריח כמוך!"

 

בשלב זה הנהג החביב הבין כנראה שהוא מסוגל להתמודד איתי מילולית בערך כמו שהוא מסוגל להתמודד איתי על הכביש (כלומר, הוא לא) ולכן הסתפק בהוצאת אצבע משולשת וסינן "Asshole". בשלב זה התחלף האור ברמזור, ואני שמחתי מאד לפנות ולראות אותו ממשיך ישר, ובכך פוטר אותי מנוכחותו.

 

מקרה זה לבדו, לדעתי, מבהיר מדוע אין לי ציפיות תרבותיות מישראלים, אולם הבטחתי צמד מקרים ולכן אוסיף שכעשרים דקות מאוחר יותר האטתי במעבר חציה על מנת לאפשר למישהי לעבור. ברכב שמאחורי נהג מישהו כבן 35, והוא - בראותו שאני מאט - צפר בהיסטריה למרות שהיה מרוחק ממני בכ-10 מטרים, ולא הייתה לו בעיה לבלום בזמן (בטח לא אם הוא נוהג במהירות המותרת). כאשר ראה שאני לא מאיץ, הוא חתך ימינה וניסה לעקוף אותי תוך שהוא מאיץ בפראות, וכך כמעט דרס את הולכת הרגל שלמענה עצרתי במעבר החציה.

 

בשלב זה יהיה מי שיגיד "נו, גברים", אז רק לצורך האיזון אני אוסיף שכאשר התקרבתי למעבר החציה נסעה לפני מכונית הנהוגה ע"י אשה אשר בכלל לא טרחה להאט לפני מעבר החציה, למרות שניתן היה לראות בבירור את האשה המנסה לחצות.

 

ואגב, כמה ימים מאוחר יותר עברתי ברחוב המוזכר במקרה הראשון, ושוב עמדה שם המשאית, ושוב ניסה מישהו לחתוך אותי מימין (והפעם גם הצליח, כי הייתי מספיק חכם להאט מראש כדי שלא ייכנס בי).

 

והשורה התחתונה? המדינה הזו מוצפת בבהמות בדמות אדם.

נכון, לא כולם כאלה, ויש גם אזרחים טובים ושומרי חוק ואדיבים ומתחשבים.

 

נכון, כולנו רוצים לחשוב ש"אנחנו לא כאלה" - אבל אנחנו פשוט מוקפים בבהמות, ולפעמים גם אנחנו עצמנו נוהגים ומתנהגים ככה, ולכן כאשר אנחנו פורצים בזעקות אימה כיצד ייתכן שאנשים אינם מכבדים דקת דומיה, עלינו לשאול כיצד זה ייתכן שהם אינם מכבדים את רצונם שלא יעשנו לידם, וכיצד הם אינם מכבדים את החוק, אינם שומרים על חוק שעות המנוחה ומרעישים בלילות, וכיצד הם נדחפים בתור או מרימים את קולם על מישהו "שלא מבין שיש להם רק משהו אחד" ולכן עשרים הקונים שהגיעו לקופה לפניהם צריכים לחכות.

 

בקיצור - בכל פעם שאנחנו תוהים איזה זה שאנשים מתנהגים כמו בהמות, עלינו לשאול את עצמנו: מה עשינו אנחנו היום כדי לרסן את העדר?

נכתב על ידי , 11/11/2007 10:04   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, Law and Order, ישראלים בתנועה, ספורטיבי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני ב-12/11/2007 17:09
 




דפים:  
244,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)