לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2003

בלוגולדת שמח לי :-)


 
עבר חודש מאז שפתחתי את הבלוג הזה.
 
חודש שבו די זיבלתי לכולכם את השכל, חודש שבו די עצבנתי הרבה מאד אנשים, חודש שבו פלטתי הרבה מאד שטויות ובאופן כללי הבעתי את דעתי על כל דבר שניסה להרים את הראש.
 
בעוד מספר ימים (יום שלישי) אני יוצא למילואים ואז יהיה לכם קצת שקט, אבל עד אז, ואחרי זה, אני מקווה להמשיך לקשקש פה להנאתי... ומקווה מאד שגם להנאתכם (איזו תמימות משעשעת ;-)
 
באותו הקשר אני רוצה לציין שיחד איתי חוגגת היום גם כרמונה את הבלוגולדת-חודש שלה... אז קפצו לשם לאחל לה מזל טוב ;-)
 
וזהו בינתיים,
שתהיה שבת שלום
 
ותזכרו שאני עופרניקוס
ובאתי לסובב את העולם מהר יותר! :-)
נכתב על ידי , 28/2/2003 12:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-20/3/2003 06:08
 



סילבן עם השרון


מדהים...
 
מדהים איך כישלון כמו סילבן נשאר בצמרת המדינית.
 
ולא, אני לא מאלה שחושבים שסילבן הוא כישלון כי המשק הישראלי נראה כמו שהוא נראה.
בזה אשמים באותה מידה שרון, פואד וכל החבר'ה...
 
סילבן היה כישלון לא בגלל הדברים שעשה
אלא בגלל הדברים שלא עשה.
 
שר האוצר לא יכול להיות אחראי רק להוצאת כספי המדינה.
שר האוצר חייב להיות מסוגל "לייצר" כסף, ואת זה עושים לא על ידי העלאת מיסים וקיצוצים מטורפים בתקציבים אומללים.
כסף מייצרים על ידי ייצור!
 
כדי שיהיה כסף להשקיע,
צריך לוודא שאנשים יעבדו
שאנשים ייצרו
שחברות תתפתחנה
שיהיה יצוא לחו"ל
 
משרדים ממשלתיים לא מייצרים כסף.
קיצוץ לא יוצר כסף.
מיסים לא באמת יוצרים כסף.
 
לכן סילבן היה כישלון.
כי הוא ניסה להוציא כסף שהוא לא ניסה להכניס.
 
ומעכשיו (עם כל העלבונות והפרצופים הפגועים/אומללים)
סילבן חייב הרבה הרבה יותר לשרון...
 

נכתב על ידי , 27/2/2003 23:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-28/2/2003 13:26
 



בחרת מצנע - קיבלת ליברמן


(או איך השמאל חיזק את הימין)
 
"הסטיקר" הזה מוקדש לכל אלה שהצביעו לעבודה/מצנע...
 
הוא מוקדש להם משום שבכך שהצביעו לעבודה, הם הצביעו למפלגה שמסרבת להיכנס לקואליציה עם שרון, ומאלצת אותו לחבור לליברמן.
 
לא יודע אם אנשים שמו לב לזה, אבל שרון באמת "זז שמאלה" בשנים האחרונות. נכון, הוא מציב תנאים ושאלות ובעיות, אבל הוא באמת מוכן ללכת לקראת הפלסטינים עד להקמת מדינה פלסטינית.
 
ולמה שרון כל כך התעקש לנסות ולצרף את העבודה לקואליציה?
כי הוא יודע שאם אין לו את העבודה, הוא חייב ללכת או עם החרדים או עם הימין. מאחר ויש לו את שינוי, החרדים מחוץ לסיפור, ולכן הוא חייב ללכת עם הימין.
 
אז מצנע לא בממשלה.
וליברמן כן בממשלה.
 
אז איך אתה ישן בלילה, שמאלני קטן שלי?

נכתב על ידי , 26/2/2003 12:20  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/3/2003 01:21
 



שובר דממה...


 
כבר כמה ימים שלא כתבתי כלום, כאילו יבש המעיין, אבל בשבוע הבא אני יוצא (שוב) למילואים, אז כדאי שאני אשפוך פה את כל מה שיש לי לומר...
 
נראה שההרכב של הממשלה הולך והופך לעובדה מוגמרת, כאשר שינוי והמפד"ל בוודאות (?) בפנים, ופה ושם עוד נעשים גישושים לצרף את האיחוד הלאומי (ולא ברור למה).
 
והאמת?
זה לא קורה לי הרבה בפוליטיקה הישראלית, אבל אני ממש מרוצה! :-)
 
נכון, עוד לא עשו כלום ועוד לא שינו כלום ולא כלום, אבל עצם ההרכב כשלעצמו משביע את רצוני משום ש:


  • גילה פינקלשטיין (עד לאחרונה מנהלת בתיכון, וכיום חברת כנסת מטעם המפד"ל) כבר הציעה לשים שעון בכנסת ושהחכי"ם יצטרכו "להחתים כרטיס" כאחד העם ויורידו להם מהמשכורת אם יעדרו. (כמובן שהצעה זו תשכח מהר מאד, ובכל זאת, עושה לי טוב על הלב עצם זה שמישהו העלה את הרעיון במשכן הכנסת ויצא בחיים! :-)

  • אין סיבה שתהיינה יותר משלש מפלגות בקואליציה. יותר מפלגות = יותר משרדים, יותר שרים, ויותר סחטנות.

  • המפד"ל הבינה סוף סוף מי השותפים האמיתיים שלה, שזה בעצם הציבור הציוני ולא הציבור החרדי, והגיעה להסכמה והסכמים עם שינוי והליכוד.

  • שינוי לימדה את הליכוד והעבודה שיעור בציונות ופוליטיקה ואת המגעים הקואליציוניים שלה ניהלה דבר ראשון עם המפד"ל, ובכך הזכירה לליכוד והעבודה שאת הממשלה צריך להרכיב ממפלגות ציוניות, במקום לרוץ ישר אל החרדים. (כבר שנים אני טוען שהחילונים אשמים בכפייה הדתית משום שבמקום להקים ממשלה עם המפד"ל, הם מעדיפים "לקנות שקט קואליציוני" בכניעה לדרישות החרדים).

  • עומדים לסגור משרדים ממשלתיים מיותרים כמו משרד הדתות ומשרד העבודה (ואגב, אם כבר סוגרים את משרד העבודה, אולי אפשר באותה הזדמנות גם לסגור את מפלגת העבודה?)

  • בנימין נתניהו הוכיח שהוא למד לקח משטויות שהוא עשה בעבר ושהוא מסוגל לשבת בשקט ולחכות להזדמנות בלי לעשות רעש ונזק. הוא עוד עשוי להזדקק ליכולת הזו כאשר הוא יבוא לנהל מגעים מדיניים (בתור שר החוץ) או את המדינה (בתור ראש ממשלה בעתיד)

  • מפלגת העבודה כבר אוכלת את הלב.

  • הולך ונהיה ברור שתוך כשנה, או לפחות עד הבחירות הבאות יקרה אחד מהשניים: (1) מצנע יעלה על העצבים של אנשי מפלגת האבודה והם יבעטו בו. (2) מצנע ילך בעקבות ביילין ויעל דיין, ויוביל את מפלגת האבודה לאיחוד עם מר"צ. המפלגה המאוחדת תקרא "אבו-מרצדה" והיא תשען על קולות הערבים.
ובלי קשר לכלום...
מזג האוויר הזה עושה לי כל כך הרבה טוב על הלב,
שאפילו הפוליטיקאים לא מצליחים לעצבן אותי יותר מדי...
 
מה שכן, זה שירושלים חסומה זה מעולה. אולי זה ימנע מהחכי"ם להסתובב יותר מדי...
ועל כך יש לומר: "יוחזר המצור על ירושלים לאלתר!"
נכתב על ידי , 25/2/2003 12:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/3/2003 09:48
 



תשובות לשאלון השבועי



מתי בערך את מתעוררת?
במהלך השבוע - בשש בבוקר (ככה זה, מישהו צריך לעבוד במדינה הזו ;-)

בשבת - בסביבות שבע וחצי, רבע לשמונה... (ככה זה כשאתה דתי וצריך ללכת להתפלל :-)

מה האוכל המיוחד של יום שבת?
אין משהו מוגדר...

המרקים, הצ'ולנט, הסלטים...
אוכל של אמא, ולא של חדר אוכל :-)

מה את עושה בשבת בדרך כלל?
אוכל, ישן, קורא, מתפלל (לא בהכרח בסדר זה)

מה את שונאת בשבת?
את העייפות המצטברת מכל השבוע שנופלת עלי דווקא ביום היחיד שיש לי זמן לקרוא כמה שאני רוצה...

הייתה לך מתישהו שבת מיוחדת? ספרי עליה
ממממ... שום דבר שאני יכול לחשוב עליו מהתקופה האחרונה...
נכתב על ידי , 23/2/2003 09:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/3/2003 09:44
 



אידיבלוג...


מי מבין יידיש, וידע לתרגם לי את הבלוג הזה?
נכתב על ידי , 23/2/2003 06:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגים תעסוקתיים


 
בזמן האחרון מופיע טרנד בלוגי חדש...
 
בעקבות 144, שמתעדת את חייה כעובדת במודיעין 144, הופיע היום בלוג חדש מבית היוצר של עובד Fedex (חברת המשלוחים, זו ששלחה את טום הנקס לאי הבודד).
 
האמת? לפעמים אני ממש מקנא בחבר'ה האלה שיש להם כל כך הרבה מה לספר על העבודה שלהם...
אני מתכנת, אני אוהב את המקצוע שלי, אבל איך שאני לא אסתכל על זה, קשה לי לחשוב על "חוויות" ואירועים מיוחדים לספר עליהם... אולי עם החבר'ה...
 
אני, על כל פנים, מחכה לבלוג האולטימטיבי: "עובדים בכנסת"
 
סיפורו של ח"כ שנבחר לכנסת ה-16 ומאז מסתובב בכנסת, מנסה למצוא אנשים במסדרונות הריקים, ומפעם לפעם מעביר לבדו הצעות חוק בעלות של מיליארדים...
 
יש מתנדבים, חכי"ם יקרים?
אני מוכן אפילו שזה יהיה בתשלום - תחת הסעיף של "קשר עם הציבור"!
(כן, יש דבר כזה...)
 
אז יאללה, להתחיל לעבוד!
נכתב על ידי , 21/2/2003 11:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר בבפלה ב-2/3/2003 18:07
 



הרהורים וירטואלים


(...או, האם בלוגים חולמים על כבשים וירטואליות)
 
המהרהר פתח לו בלוג חדש, ובו הוא מעלה הירהורים אודות בלוגים של אחרים... ממש "פגוש את העיתונות", בגרסת הבלוג... או אולי, בהקשר הזה, יותר שייך לומר "ביקורת המקרא"?
 
האם יתכן שהבלוגים, בית המשפט של עולם הרשת, בו הכל שפיט וכולם מעבירים ביקורת על הכל, האם יתכן שגם הבלוגים עצמם ניתנים לביקורת?
 
האין דבר מקודש ברשת הזו?!
 
איך יעלה דבר כזה על הדעת!
מישהו עוד עשוי לחשוב שניתן להעביר ביקורת אפילו על בית המשפט העליון!
 
(אנחנו נעקוב טוב טוב אחרי המהרהר הזה... הוא נשמע לי חשוד מאד....)
 
 
נכתב על ידי , 21/2/2003 00:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/3/2003 09:47
 



עשו לי כבוד


תראו מה קיבלתי היום באימייל...
 
--------------------------------------------------------------------------------------------

 
מנהל אתר נכבד,
בתאריך 20/02/2003 המלצנו על אתרך :http://israblog.co.il/ofernicus
באתר כליום - אתר ההמלצות של ישראל - www.kolyom.co.il
את ההמלצה תוכל לראות כאן
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
אבינו שבשמיים יודע מאיפה הם הופיעו החברה האלה של "כליום", אבל מסתבר שהם החליטו להמליץ על הבלוג שלי...
 
(מעניין מי זאת ענת, שכנראה דיווחה להם על הבלוג... האם יתכן שזו "ענת וחברים"?)
 
(ואגב, לא נראה לכם קצת מוזר לשלוח ב-19/02/03 אימייל ולכתוב בו שבתאריך 20/02/03 הם פירסמו? ממש Back to the future... )
נכתב על ידי , 19/2/2003 20:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-20/2/2003 23:48
 



תשובות לשאלון השבועי



מה הוא הדבר שאת משתוקקת לעשות אבל לעולום לא תעשי כי את פחדנית?
צניחה חופשית

למה את כל כך מפחדת לעשות את זה?
אני חייב להרגיש את הקרקע מתחת לרגליים...

(כן, כן... אני חייב את תחושת הביטחון והיציבות, ככה אני, לא צריך פסיכולוג בשביל לפענח את זה ;-)

האם תעשי את זה עם החברה הכי טובה שלך תעשה את זה איתך?
אין סיכוי!
נכתב על ידי , 16/2/2003 20:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mymind ב-19/2/2003 11:48
 



לדף הבא
דפים:  

244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)