לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

קולה עולם כולו - וגם ישראל


לפני שנה בדיוק פניתי מעל דפי רשימון זה בתחינה נרגשת לנציגי קוקה קולה בישראל והפצרתי בהם שיביאו לישראל את ה-Coca Cola Zero, והנה בשבוע שעבר נתבשרנו על כך שבקרוב מאד - בתחילתו של חודש מרץ, יגיע משקה האלים לארץ... ומה אומר לכם - מזל שהייתי בשבוע שעבר, עת פורסם הדבר, באטלנטה - ערש מולדתה של הקוקה-קולה, וכך יכולתי להרים כוסית לרגל המאורע... כוסית של קולה Zero, כמובן!
נכתב על ידי , 28/2/2008 23:28   בקטגוריות רגעים קטנים של נחת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-4/3/2008 00:12
 



אין פתרון קסאם


אולמרט ימשיך לפזר את ההצהרות האידיוטיות שלו על כך שלחמאס זה יכאב יותר, וברק ימשיך לפזר את ההצהרות האידיוטיות שלו על כך שאו-טו-טו (מהר יותר משנתיים-שלש!) יהיה פתרון לקסאם, ואבו מאזן כבר לא יתבייש להרהר בקול על "חזרה למאבק המזוין" שהוא מעולם לא נטש, ואולמרט לא יתבייש להתעלם מזה ולחבק אותו, לנשק אותו, ולתת לו את ירושלים לחג האהבה (הנוצרי, כמובן), ובשדרות הקסאמים ימשיכו ליפול, ובאשקלון יתחילו להפנים את המציאות החדשה, ואחרי זה גם בכפר סבא ואשדוד, בפתח תקווה וברחובות.

 

בסופו של דבר גם לקרייה יגיעו הקסאמים והרקטות - אבל רק אל פני השטח - ובבונקרים - "בבור" - ישבו "המנהיגים האמיצים" שלנו, וימשיכו לפזר הצהרות... אז הרשו לי להעלות מן המתים סיסמא שהייתה נפוצה בהפגנות שלנו אי שם ב-94'-95': "לא רוצה להיות הבא בתור!" - ואם רוצים לדאוג שהתור יעצר - לא תעזורנה ההצהרות: על כך קסאם שיוצא מעזה, צריכה ליפול פצצה של טון חומר נפץ במקום ממנו יצא הקסאם, ואין זה משנה אם מדובר על בית חנון, בית ספר, או בית חולים.

 

יש מטרה? יש פצצה.

נכתב על ידי , 28/2/2008 15:06   בקטגוריות אקטואליה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dasha Style ב-29/2/2008 15:01
 



למה לא הגעת לקופת החולים? כי הייתי חולה


ח"כ טרטרינה אסתרמן מנסה לחוקק חוק אשר יקבע כי תשלום לרופא מומחה יתבצע אחת לשלשה חודשים, ולא עפ"י הרבעון, ויכול להיות שזה בהחלט חוק טוב וראוי, אבל הדרך שבה היא מנמקת אותו משעשעת אותי קלות: "עד היום המטרה של קופות החולים זה להרוויח עוד כסף. אבל ממי לוקחים אותו? דווקא מאנשים חולים. ואני שואלת, איפה הצדק וההגינות?".

 

ובאמת, הרעיון שקופות החולים תקחנה כסף מאנשים חולים הינו שערורייתי לפחות כמו הרעיון שמסעדות תקחנה כסף מאנשים רעבים!

נכתב על ידי , 28/2/2008 14:56   בקטגוריות Law and Order, שעשואליה, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-28/2/2008 23:28
 



דו"ח האנאלפביתיות


עפ"י NRG תושבי פקיעין הביעו שביעות רצון לנוכח מסקנות ועדת החקירה שחקרה את מהומות פקיעין לפני כארבעה חודשים, ושביעות הרצון המגוחכת הזו מצביעה על אחת מהאפשרויות הבאות:

א. הם לא קראו את הדו"ח

ב. הם קראו את הדו"ח אבל לא הבינו אותו

ג. הם קראו והבינו, אבל זה לא משנה להם כל זמן שהמשטרה יצאה דפוקה

 

האפשרויות הנ"ל עולות לנוכח העובדה ששבעי הרצון אינם מתייחסים לעובדה שהטענות שמועלות בדו"ח כלפי המשטרה אינן על עצם קיום מבצע המעצרים או על אלימות שהופעלה במהלך המבצע, אלא על כך שהמבצע נחשף מראש ושהשוטרים לא צויידו בציוד מתאים. ובעברית פשוטה: המשטרה הייתה צריכה להיערך טוב יותר בידיעה שצפויה אלימות רבה.

 

סגן שרת החוץ, ח"כ מגלי והבה, אגב, זעם על כך שהמפכ"ל החליט להשאיר את מפקד המחוז הצפוני בתפקידו ואמר ש"ההחלטה להשאיר בתפקידו את קורן, אשר נקבע כי כשל בתפקידו, מהווה סטירת לחי לשלטון החוק ולציבור הדרוזי." ואני מסכים שמדובר בסטירת לחי לשלטון החוק, אבל סטירת לחי לציבור הדרוזי? הועדה הרי קבעה שהכשלים נבעו מזה שלא התכוננו כראוי למלחמה בעברייני פקיעין, אז איפה הסטירה שבעניין?

 

ואולי בעצם אני לא מבין את המגזר הערבי? כשאני קורא שח"כ נדיה חילו אומרת "שההחלטה רק תהווה שלב נוסף בהידרדרות לתהום של החיים המשותפים במדינה בין יהודים וערבים" אני מתחיל לחשוב שהערבים בעצם מוטרדים מזה שהמשטרה אינה מטפלת ביד תקיפה מספיק בפשיעה במגזר הערבי... מי יודע?

 

ורק לסיום: ראש מועצת פקיעין אומר שהמשטרה אחראית למהומות, ושעד שהמשטרה נכנסה לפקיעין לא היו שם מהומות.

וואלה... לא היו שם מהומות... סתם שרפו שם אנטנות ורכוש של יהודים תושבי המקום כמו שהם עושים כבר שנים...

נכתב על ידי , 21/2/2008 19:50   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, Law and Order  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sergey khotch ב-28/2/2008 00:56
 



לשבור להם את המלה!


שר החוץ המצרי אמר אתמול שמצרים תשבור את הרגליים למי שיחצה את הגבול, ובכך כיוון לפלסטינים שמסתננים מרצועת עזה  אל רפיח המצרית, ומשם לסיני ולמצרים. דבריו של שר החוץ המצרי באים על רקע ההסתננות המתמשכת, ובעיקר על רקע הפריצה הגדולה מלפני מספר שבועות ועל רקע הנזק הכלכלי שהדבר הביא יחד איתו.

 

בחמאס, אשר שולטים ברצועת עזה, לא ממש מתרגשים מהאיומים המצריים, כי בחמאס עוד זוכרים את האיש ההוא שהיה חבר של הערבים הבוכיים, שהיה גם האיש ההוא שבהיותו ראש ממשלה הורה פעם לשבור את הידיים והרגליים למי שיתלה דגלים של אש"ף, ובסופו של דבר סיים את חייו בתור האיש ההוא שהביא את הנהגת המחבלים לארץ, נתן לה נשק, כוח ונשיקה על כל לחי.

 

אז לא, כנראה שלחמאס אין יותר מדי מה להתרגש מהאיומים המצריים, לפחות לא במובן השלילי של ההתרגשות.

אם כבר, על החמאס להתחיל להתרגש כי איומים כאלו צופנים בחובם ימים טובים עבור המחבלים וסייעניהם.

נכתב על ידי , 8/2/2008 14:50   בקטגוריות אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-11/2/2008 23:43
 



אין גבול לביזיון!


רק אתמול כתבתי פה ש"רק בישראל ראש ממשלה (והתקשורת) יכולים לקרוא דו"ח שכולו תעודת כישלון וביזיון, ולראות בו תעודת הכשר" והנה מתברר שהביזיון גדול עוד יותר, ושאכן הדו"ח נועד באמת לשמש כתעודת הכשר, פשוט כי חברי ועדת וינוגרד מעדיפים את אולמרט על פני נתניהו!

 

אתם קולטים את הביזיון המטורף הזה, שבמשך מי-יודע-כמה-זמן קודחים לנו במוח שהועדה חוקרת לעומק, מתחקרת מאות עדים, מפרסמת דו"ח של מאות עמודים, ובסופו של דבר - עוד לפני שהדיו יבשה - יוצא יחזקאל דרור ואומר משפט אינפטילי כמו "צריך לחשוב מה התוצאות. מה אתה מעדיף? ממשלה של אולמרט וברק או בחירות חדשות שבהן יעלה נתניהו"!

 

צריך לחשוב מה התוצאות, מר דרור? אם אתה כל כך טוב בלחשוב על התוצאות, איך זה שאתה מרשה לעצמך לומר משפט אידיוטי כל כך? איך אתה מעז לבוא ולומר לנו שאתה וחבריך בזבזתם מליוני שקלים מכספי הציבור, שיקרתם לכולנו, מעלתם באמון הציבור - רק כדי לקדם את האג'נדה האישית שלכם???

 

איך בשם האג'נדה שלכם - ניסיתם לכפות עלינו את הישארותו של ראש הממשלה נטול האג'נדה?

 

השמאל אוהב לומר שהכיבוש משחית, אבל נראה ש"הכיבוש" משחית בעיקר את השמאל ש"תאוות השלום" שלו גורמת לו פעם אחר פעם לגדל פה "אתרוגים" באושים - ומספיק שמישהו יצייץ שהוא רוצה שלום - ומיד יהיו מי שיעטפו אותם בשמיכת מגן מפני כל מי שמעוניין לא רק בשלום - אלא גם שיהיה בכלל טעם להמשיך לגור פה!

 

בושה, פשוט בושה - ואם יש מישהו "במערכת" שעוד יש תבונה בראשו - הוא מוזמן לבדוק את האפשרות להעמיד לדין את מיסטר דרור, באשמת גזילת כספי ציבור, מעילה באמון, והטיית דין.

נכתב על ידי , 6/2/2008 09:19   בקטגוריות Law and Order, Living in America, אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עקרת בית נואשת ב-7/2/2008 05:07
 



תגידי ליאת


ושוב אני מעביר ימים ושבועות בלי לכתוב ואני חושב על זה שרציתי לכתוב על כך שרק בישראל ראש ממשלה (והתקשורת) יכולים לקרוא דו"ח שכולו תעודת כישלון וביזיון, ולראות בו תעודת הכשר, שרק בישראל אפשר לקבל בהבנה את זה שראש הממשלה שלח חיילים להיהרג במבצע מיותר כי הוא אידיוט ולא "מטעמים פופוליסטיים", שרק בישראל נהגים יחתכו אותך מכל הכיוונים ואז עוד יצעקו עליך שהם יתקשרו להתלונן עליך בעבודה, שרק בישראל, לפחות מאז נפילת קו מאז'ינו במלחמת העולם השניה, חושבים שזה שיש גדר בינך ובין האוייב יעזור לך במשהו כשמטרים משם הגבול בינך ובין השכן המשותף פרוץ לגמרי ובעצם לא קיים, שרק בישראל יורים כבר שנים טילים ורקטות על אזרחים והמדינה מתעקשת שמדובר בגשם....

 

חשבתי לכתוב עוד הרבה דברים כאלה, ואז חשבתי גם על כמה שבזמן האחרון העולם שלי הצטמצם והתכנס בתוך עצמו, והוא מתרכז כמעט לגמרי בלהיות אבא וליהנות מזה... ובינינו - איך אפשר שלא ליהנות כשיש לך בובה מלאכית שכזו?

 

ליאת לנדא, Liat Lando


ליאת לנדא, Liat Lando

ליאת לנדא, Liat Lando

וונדי וליאת לנדא, Wendy & Liat Lando

נכתב על ידי , 5/2/2008 09:28   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, מטיל אור, רגעים קטנים של נחת, אקטואליה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-12/2/2008 00:05
 





244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)