לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

גררררררררר


 

שונא שמעצבנים אותי על הבוקר. שונא.

 

ולנהג שעצבן אותי הבוקר אני מאחל שאלוהים ישגר אותו לתוך איזה קיר בטון לפני שיגיע הערב.

נכתב על ידי , 30/3/2004 08:51   בקטגוריות שחרור קיטור  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רועת צאן ב-1/4/2004 00:35
 



ממשלה "בישיבה"


 

שרון אמר היום כי במידה והימין יפרוש, הוא יקים ממשלה חלופית.

 

א. מעניין אם בין כותלי הכלא הוא יצליח להשיג רוב עבור ממשלה שכזו.

ב. במידה והתשובה ל-א' חיובית, היתרון הבולט של ממשלה שכזו הוא שבכל רגע נתון ניתן לדעת היכן בדיוק נמצאים כל חבריה.

ג. כשירות עבור ראש הממשלה, מישהו מוכן לבדוק אלו ח"כ יושבים כרגע במאסר?

ד. ח"כ = חבר כלא? או אולי חסָר כסא?

נכתב על ידי , 29/3/2004 16:18   בקטגוריות אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-29/3/2004 18:51
 



משטרה וירטואלית


 

ב"הארץ" מדווחים שהמשטרה פשטה על אתרי האינטרנט של תנועת "כהנא חי", ואיכשהו, הדימוי שעולה בראשי הוא אוטומטית שלשת הסוכנים מהמטריקס... בני אדם, לכאורה, אך למעשה דמויות וירטואליות המסוגלות לפשוט וללבוש צורה בכל מקום ברשת...


נכתב על ידי , 29/3/2004 13:17   בקטגוריות לא קשור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-30/3/2004 15:38
 



המורדים






ואגב, הגיג שלשת-רבעי דמגוגי...

כבר שנים שבארץ קיימת התפיסה (התמוהה בעיני) שלקרוא למישהו "בוגד" זה הסתה לרצח משום שאחד העונשים האפשריים לבגידה הוא מוות. מעניין האם זה נכון גם לגבי מי שמכנה אדם אחר כ"מורד", שגם לגביו קיימת האפשרות לעונש מוות...

נכתב על ידי , 29/3/2004 10:40   בקטגוריות אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-29/3/2004 12:00
 



עיזרו לעוזרת!


 

לפני כחודש כתבתי מכתב לחברי הכנסת גלעד ארדן, רשף חן, וגדעון סער.

ח"כ רשף חן ענה על מכתבי תוך זמן קצר מאד, וח"כ סער הגדיל לעשות והתקשר אלי.

 

מה שכן, עולה בי תהייה גדולה האם ייתכן שיעילותם של חברי הכנסת מוטלת בספק לעתים קרובות, דווקא בגלל עוזריהם... שכן בעוד שלח"כ סער לקח יומיים להתקשר, העוזרת הפרלמנטרית שלו - דנה רביב - נזכרה רק היום לכתוב לי (תוך שהיא פונה אלי בשם "גיל") כי מכתבי הועבר לחבר הכנסת...

נכתב על ידי , 28/3/2004 15:27   בקטגוריות שעשואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט.ל.ח ב-28/3/2004 22:54
 



ובאיחור אלגנטי: פוסט החתונה!


 

טוף, אני יודע שלקח לי הרבה זמן להגיע לשלב ה"בואו נספר על החתונה", והאמת היא שלא ברור לי כמה זמן ייקח לי לסיים את הפוסט (או מה אני הולך לכתוב בכלל), אבל "הבטחתי ולכן אקיים", ואני גם רוצה להעלות תמונות, וזה לא "פוטובלוג", ולכן דרוש שיהיה טקסט מסביב לתמונות 

 

אגב 1: כדי לא להפוך את הפוסט הזה לכבד מדי, מה שאומר שנים של טעינה, כל התמונות מופיעות בלינקים, ועם הגולשים הסליחה...

אגב 2: כל התמונות פה צולמו על ידי בני משפחה במצלמות דיגיטליות. ביום שישי הגיעו התמונות מהצלם, ואחרי שאני אסרוק את הראויות לכך, הן תועלינה פה גם כן.

אגב 3: הפוסט התחיל את דרכו ביום חמישי, וסיים את דרכו היום (יום ראשון)





אז ככה...

 

האמת היא שהיום עצמו, יום ראשון, התגלגל לו בעצלתיים, תוך שאני מסתובב קצת בעיר כדי לקנות לוונדי מתנה קטנה, לעשות כמה סידורים, וכדי לדאוג שיקשטו את הרכב...

 

בסביבות 17:00 הגיעו סוף סוף הצלמים (מרעננה) ואחד מהם לקח את וונדי "לסבב צילומים" והשני לקח אותי.

לא, לא הצטלמנו יחד, משום שאצל דתיים (אשכנזים בעיקר) נהוג שהחתן והכלה לא נפגשים שבוע לפני החתונה, או ליתר דיוק - לפני החופה.

 

למה?

כדי להגביר את הגעגוע, ולהפוך את המפגש מתחת לחופה ליותר מרגש.

בינינו?

זה עובד

 

לקראת 17:45 סיימנו את הצילומים וגיסי רונן, שנטל על עצמו את תפקיד הנהג (ועוד אינספור תפקידים אחרים בארגון החתונה) ואני נסענו לחנות פרחים, ומשם אל האולם.

 

כשהגענו בשה 18:30 לאולם, גיליתי שאת כסא הכבוד של וונדי הציבו בכניסה לאולם, ומאחר והיא כבר הגיעה, לא ממש יכולתי להיכנס לאולם, מכיוון שאסור לי לראות אותה טרם החופה (כפי שצויין לעיל). חיש מהר מיקמתי עצמי על תקן מאבטח בשערי הגדר המקיפה את הגן, וקיבלתי באופן אישי את האורחים, שראו זאת (כמובן) ככבוד גדול בשבילם... לא ממש שינה להם שהחתן מקבל את פניהם כי פשוט אין לו משהו אחר לעשות, והם התעקשו שלא לתת לעובדות לבלבל אותם

 

בסביבות 19:30 הגיע הרב קוק, רבה של רחובות, ואבא של וונדי ואבא שלי, שני העדים ואנוכי התיישבנו לכתוב את הכתובה, בזמן שוונדי אמרה את "ברכת הכלה" (האמת, אין לי מושג אם היא עשתה את זה באותו רגע ממש, אבל אני משער שכן )

כשסיימנו את תפילת ערבית ניתן האות לתחילת הבלאגן...

 

אבא שלי, אבא של וונדי, ודוד שלה ליוו אותי אל וונדי הישובה בכסאה, תוך שאני (קצר רוח כתמיד) מנסה לזרז אותם

מה שכן, בניגוד לכל התחזיות, האיחולים (והאִיוּמים), הייתי צלול לגמרי, או לפחות לא פחות מבדרך כלל, "והתלוצצתי עם רופאיי"...

 

כיסיתי את פניה של וונדי בהינומה, ומשם המשכתי אל החופה... כאשר הגעתי לשם, "הוּבלה" לשם גם וונדי, ואז התחיל "הטקס הגדול", תוך שמדי פעם, אבל רק מדי פעם, אפילו אני הצלחתי לשמור על "ארשת של רצינות"

 

ברגע שנגמרה החופה, וונדי ואני ברחנו לנו "לחדר הייחוד", שם הצלחנו לראשונה לאכול משהו לאחר יום של צום... אבל בינינו? מי בכלל היה מסוגל לאכול עם כל ההתרגשות הפוסט-חופתית?

 

אחרי איזה 40 דקות התחילו לשגע לנו בשכל שנצא כבר (ולא תאמינו כמה מהר שהזמן הזה עבר) ואז חזרנו אל האולם, לריקודים ולבלאגן...

 

את הערב "הקפיצו" צמד ה-DJ's אייל חדד ואיציק מצרפי, שלפחות לעניות דעתי (הקובעת ) עשו עבודה מעולה, תוך שהערב מתחיל במוזיקה חסידית קופצנית, ומסתיים בדיסקו קופצני עוד יותר, ורק מדי פעם וונדי ואני מצליחים קצת לנוח (1, 2, 3)... אחרי המנה (הקולינרית) הראשית, אבא שלי נשא דברים, האחיות שלי שרו, אני קצת (הרבה) דיברתי, אחות של וונדי דיברה גם היא, "וגולת הכותרת" (ולא אכפת לי שאני לא אובייקטיבי) היתה הריקוד (סלסה, דהה) שוונדי ואני רקדנו לעיני הקהל הרחב... (1, 2, 3)... אה, ושימו לב לחולצה שאני לובש בקטע הזה...

 

לתמונה הזו אין כל כך קשר למשהו מסוים, אבל זה נראה ממש חמוד (לדעתי), איך אחותי, על תקן טינקרבל, מעיפה "אבק פיות" על וונדי

 

וזהו בערך...

 

החתונה הסתיימה באנרגטיות רבה, תוך שנועה מקטרת לי שלא היה בכלל סלסה (סורי, גם לי זה הציק), ובכלל - הכל שמח

 

סיימנו סבב צילומים עם המשפחה של וונדי ועם המשפחה שלי והתעופפנו לנו למלון "גני דן" באשקלון, ובהמשך - לשבוע של "שבע ברכות", אבל על כך: בפוסט אחר!





ומאחר ואין הנחתום מעיד על עיסתו, ואין הנשוי מעיד על אישתו: הנה מה שכתבו פמה והחתולה על החתונה...

נכתב על ידי , 28/3/2004 09:59   בקטגוריות בדרך לחופה וממנה  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של morcarmon ב-19/4/2004 14:07
 



רב תכליתי


 

אני מאד משתדל שלא לירוק לבאר ממנה אני שותה, אבל כשאורנג' מפרסמים ברדיו שבמסגרת ה-Orange oBox הם מאפשרים "צ'אט קולי", אני לא יכול שלא לתהות האם לא זו בדיוק היתה מטרתו של מכשיר הטלפון מלכתחילה: לאפשר לאנשים לשמוע זה את זה, כך שיוכלו לנהל שיחה (to chat)

נכתב על ידי , 25/3/2004 22:32   בקטגוריות לא קשור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-28/3/2004 10:01
 



Ballshit!


 

ברצלונה הציעה לארח בשבוע הבא את הפיינל-פור במקום מכבי ת"א.

 

במידה וההצעה תתקבל, והמשחק אכן יועבר מת"א לספרד, ההצעה שלי היא שהאוהדים הספרדיים ייסעו לברצלונה ברכבת...

נכתב על ידי , 25/3/2004 16:39   בקטגוריות לא קשור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-25/3/2004 21:13
 



לא משעשע במיוחד


 

ומזעזע גרפית לגמרי, אבל שלי...





והחתול מעלה תהייה מעניינת...

נכתב על ידי , 25/3/2004 09:14   בקטגוריות שעשואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angelus ב-25/3/2004 11:25
 



אתה יודע שימות המשיח הגיעו...


 

כש-YNET כותבים שמעריב דיווחו על כך שנענע שינו את מראה הדף הראשי של הפורומים שלהם...


נכתב על ידי , 25/3/2004 09:09   בקטגוריות אתה יודע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-25/3/2004 21:09
 



לדף הבא
דפים:  

244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)