לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

תפוקה ממוצעת


במשרד התחבורה שוקלים להתקין בכביש הערבה מערכת מיוחדת שתחשב את המהירות הממוצעת של כל רכב הנוסע בכביש, כך שגם אם בלמתם ברגע האחרון לפני המצלמה, עדיין יוכלו להיכנס באבי-אביכם על סמך זה שלא סביר שעברתם את כל הכביש בשעה אלא אם "קצת" חרגתם מהמהירות המותרת לאורך הדרך.

 

כשלעצמו הרעיון הגיוני, וסביר להניח שגם יאפשר לתפוס הרבה נהגים עבריינים, אבל לפני שאנחנו נכנסים לדיון לגבי התועלת באכיפה מול התועלת העדיפה במניעה, אני שואל את עצמי אם אפשר להכניס מערכת כזו גם לכנסת, כך שפעילותם של חכי"ם תימדד לכל אורך הקדנציה, ולא יתאפשר להם לעשות רוח עם תחילתה של הקדנציה, לשקוע בדימדומי מנעמי השלטון לשנה-שנתיים, ולהתעורר לחיים של עסקנות פוליטית רק לקראת הפריימריז...

 

מעניין אם מישהו במשרד התחבורה יכול לארגן את זה... בהתחשב בשר היושב (בינתיים) בראשות המשרד, אני בטוח שהם יודעים עם אלו פרמטרים וטיפוסים המערכת צריכה להתמודד...

 

(וזהו, זה היה הפוסט האחרון להיום )

נכתב על ידי , 22/3/2009 23:24   בקטגוריות Law and Order, אדם, חברה, וסביבה, ישראלים בתנועה, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-28/3/2009 01:31
 



חיפושיות מתחפשות


אם מישהו עושה גירסאות כיסוי לשירים של החיפושיות, האם זה מעניק לו את הכבוד להיחשב כמין חדש של חיפושיות?


YNET, חיפושיות מכל מיני סוגים

נכתב על ידי , 22/3/2009 23:11   בקטגוריות רשת בעריכה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-28/3/2009 01:32
 



עם ישראל חי


אבסורד, זה להסתובב בעיר העתיקה בשבת בצהריים, ולשמוע את השיר "עם ישראל חי" מתנגן מתוך חנות של ערבים
נכתב על ידי , 22/3/2009 23:05   בקטגוריות שעשואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכרם מהנדס? קבלו בונוס מַגִּיהַּ!


YNET, יש מצב שאתם פונים לתמ"ת ושואלים מה הסיכוי לקבל סיבסוד אם תקבלו לעבודה אצלכם כמה אנשים שיעשו לכם הגהה, או פשוט יקפידו על "יישור קו" עם האיות ב"כלכליסט", שם דווקא אייתו את הכותרת כראוי?


YNET, 18/03/09, שכרם מהנדס?

נכתב על ידי , 18/3/2009 07:47   בקטגוריות רשת בעריכה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונית ב-18/3/2009 23:06
 



האם היית עושה זאת שוב?


אחת השאלות שהשופטים ב"אמריקן איידול" מאד אוהבים לשאול את המתמודדים רגע לפני שהם מודחים מהתוכנית זו השאלה "האם יש משהו שהיית משנה בהופעה של אתמול?", ורגע אחרי שהם אומרים שהם שלמים עם ההחלטה שלהם מבשרים להם שהם יכולים בלב שלם לארוז את המזוודות ולחזור הביתה.

 

נבחרת הטניס השוודית אמנם לא תארוז מזוודות, וטכנית היא כבר בבית, אבל אני מאד מקווה שהם חוזרים ושואלים את עצמם "האם יש משהו שהיינו משנים בהחלטה המטופשת לקיים את המשחקים ללא קהל? האם יש סיכוי שקהל אנטי ישראלי היה משפר את סיכויינו לנצח, גם אם לא היינו מבינים מלה מהקהל, ולא היינו מבינים בכלל אם הצעקות בערבית הן עידוד או קללות?"

 

בקיצור, אני מקווה מאד שקר כרגע במאלמו, כי כמו שאמרו גדולים ממני:

Revenge is a dish best served cold

נכתב על ידי , 8/3/2009 23:38   בקטגוריות רגעים קטנים של נחת, ספורטיבי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שגיא.ב ב-9/3/2009 09:53
 



עיתונאים, דוגמניות, וגנגסטרים


ח"כ לשעבר יורם מרציאנו, שהודח מהכנסת בבחירות האחרונות, אמר השבוע ש"העם החליט לבחור בעיתונאים ובדוגמניות".

 

על זה יש לומר שאמנם במבט ראשון זה נראה שח"כ מרציאנו מביע ביקורת על הציבור בהחלטתו לבחור "בעיתונאים ובדוגמניות", אבל בהתחשב בזה שח"כ פוצח בקריירה רדיופונית ברדיו לב המדינה, נראה שמדובר יותר בסוג של הפקת לקחים. כמו כן, בנימה אישית יותר אני רוצה לומר לח"כ מרציאנו: דוגמניות או לא, הכנסת הזו תיראה הרבה יותר טוב בלעדיך, ואם 'הדוגמניות' תחלטנה להיכנס לאיזה Cat-Fight, אני בטוח שאפשר לארגן להן איזו השתלמות-באלימות אצלך, נכון? כלומר - אם הן תצלחנה לתפוס אותך...

נכתב על ידי , 5/3/2009 23:06   בקטגוריות Law and Order, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/3/2009 11:46
 



קיצוצים


מכירים את זה שאתה יושב מול המחשב ויש לך כל כך הרבה מה לכתוב, שאתה לא יודע מאיפה להתחיל, ועד שאתה מחליט מאיפה להתחיל, אתה מגלה שחמש הדקות שהצלחת לפנות לעצמך נגמרו וכל מה שרצית לכתוב ימשיך לחכות לחמש הדקות שלא תצליח לנצל גם בפעם הבאה?

 

אז זה-זה.

זה המצב שלי כבר יותר משנה, והמצב רק הולך ומחמיר - עוד לפני "המשבר", ועוד יותר בעקבותיו.

 

יום רודף יום, ואתה מנסה בכל כוחך להילחם במערכת גדולה ומפגרת, שכמו רכבת ענקית דוהרת מבלי לעצור לרגע בתחנה כדי לשאול האם זה בכלל הכיוון הנכון, ואתה יודע שהרכבת גם לא תעצור, למרות שככל שהקילומטרים חולפים, ברור יותר ויותר שמישהו טעה בדרך.

ואתה יודע שזה לא לבד, וזה בכלל לא עוזר לך, כי מה בדיוק זה עוזר לך, הידיעה הזו שעוד הרבה אנשים סובלים איתך, ועוד הרבה אנשים מבינים שצורת העבודה שלכם היא לא רק מטופשת - היא פשוט אכזרית? מה זה עוזר לך, כשכולם שואלים את עצמם את השאלה הבלתי נמנעת: האם משהו שאני אעשה, ולוא הקטן ביותר, עשוי להיות הקש שיגרום לפיטורי? האם גם אני נמצא ברשימה אפורה, על כך המאזניים שבין המשך עבודת פרך ובין פיטורים, וכל מעשה קטן שאני עושה - מטה את הכף לכאן או לכאן?

 

"לֹא תֹאסִפוּן לָתֵת תֶּבֶן לָעָם, לִלְבֹּן הַלְּבֵנִיםכִּתְמוֹל שִׁלְשֹׁם:  הֵם, יֵלְכוּ, וְקֹשְׁשׁוּ לָהֶם, תֶּבֶן.  ח וְאֶת-מַתְכֹּנֶת הַלְּבֵנִים אֲשֶׁר הֵם עֹשִׂים תְּמוֹל שִׁלְשֹׁם, תָּשִׂימוּ עֲלֵיהֶםלֹא תִגְרְעוּ, מִמֶּנּוּ" (שמות ה', ז'-ח')

 

עשרות אלפים כבר פוטרו בארץ בחודשים האחרונים, ועם כל אחד שמפוטר - קשה יותר למצוא עבודה, ולא פחות מזה - ואני באמת חושב שלא פחות מזה - קשה לאלו "שנשארים מאחור", כי אין שום פרופורציות בין מספר האנשים שמפוטרים לבין הפיחות האמיתי בכמות העבודה. נכון, הפיטורים נובעים בחלקם מזה שהלקוחות "קונים" פחות, אבל הם נובעים גם מזה שהלקוחות דורשים "הנחה", הם מתעקשים לשלם פחות על אותה כמות עבודה - וכך נוצר מצב שהרווחים של החברות מצטמצמים, החברות מפטרות עובדים, ואלו שנשארים בעבודה נדרשים להשלים את מכסת העבודה של אלו שפוטרו.

 

איך אמר לי אתמול מישהו? "אולי עדיף לי שבכלל יפטרו אותי - ככה אני אקבל פיצויים, ועוד אוכל לחתום אבטלה כמה חודשים - וכמו כלום אני יושב ונח בבית בסבבה כמה חודשים במקום לקרוע פה את התחת". אותו בנאדם סיפר שהלחץ בעבודה שוחק אותו כך שעד שהוא כבר רואה את הבן הקטן שלו - אין לו סבלנות אליו בכלל. מישהי אצלנו סיפרה שהבת שלה אמרה "להתגרש מאבא שלה, כי היא לא רוצה יותר שהיא תהיה אמא שלה", ומישהי אחרת סיפרה שכשהילדה שלה ציירה את המשפחה שלהם - היא ציירה "אבא, ילדה, וילד - ואמא עומדת אדומה (מכעס) רחוק מכולם"...

 

אתמול עשיתי מאמץ מיוחד והגעתי הביתה "מוקדם" - ב-19:30 - "בסתם יום של חול". בהתחשב בזה שכבר חודשים אני עובד לפחות ממחצית ימי השישי + לא פעם מוצאי שבת, להגיע בשעה כל כך "מוקדמת" באמצע השבוע, ולראות את ליאת לפני שהיא ישנה - זה הישג לא מבוטל. אחרי שנים שבהן ניסיתי לשכנע את עצמי שאם אגיע למשרד מוקדם בבוקר אוכל גם לצאת מוקדם, או לפחות בשעה סבירה, אחה"צ - נכנעתי סופית וכעת אני יוצא לכיוון העבודה בסביבות 08:00, אחרי שאני לוקח את ליאת לגן ואת וונדי לעבודה. אם אני לא רואה אותן (כן, בתקופה האחרונה גם וונדי כבר ישנה לא פעם כשאני חוזר מהעבודה) בסוף היום, לפחות מגיע לי - ולהן - להתראות על הבוקר, וגם אם לשעה חטופה. 


והתסכול הגדול באמת? הידיעה שבסוף היום לא תצליח לישון, ותשכב במיטה בעיניים פתוחות, מנסה להבין איך יוצאים מהמצב הזה שבו הבוסים מצפים ממך לתת "עוד פוש אחרון (שנמשך שנה) כי חייבים" מצד אחד, ואשתך כועסת (ובצדק!) על זה שאפילו במוצאי שבת מתקשרים אליך ב-11 בלילה (לא כי זה באמת הכרחי אלא כי איזה טמבל עשה "אסקלציה") ואתה יודע שמחר יהיה רק יותר קשה, ואתה באמת לא יודע איך לרצות את כולם, ומתחיל להפנים שאתה עצמך - כנראה כבר לעולם לא תהיה מרוצה...

 

ואיך כתב חבר שלי פעם:

"יש תמיד תקופות רעות

ויש גרועות יותר

לעזוב זו לא ממש אפשרות,

אך אין גם שום סיבה להישאר..."


 קיצוצים


 ובהזדמנות "חגיגית" זו: תנחומי לחברים בקומברס. להולכים ולנשארים כאחד.



 

והכי מטורף? שכמו לגבי כל דבר שעשית בחודשים האחרונים - אתה לא יכול שלא לתהות - האם הפוסט הזה יהיה אותו קש שיגרום לפיטורים שלך...

נכתב על ידי , 4/3/2009 09:07   בקטגוריות הרהורים, כספים וקלקלה, מטיל אור, אקטואליה, עבודה, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Roy ב-18/3/2009 22:01
 





244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)