טמטום בפרסום זה לשדר את תשדיר השירות* של "הסלבס המתייבשים" הקוראים לציבור לחסוך במים, ושנייה אחרי זה לשדר את הפרסומת של נביעות, בה מוצגים שלל אנשים מציגים שלל פוזות שכולן כרוכות בבזבוז מים. מצד שני, זה עדיין לא אדיוטי כמו שילוב שיצא לי לשמוע לא מזמן, כאשר ברדיו שודר קולו של גלעד שליט המבקש הצלה, תוך שהוא נקטע ע"י פרסומת לבירה, בה השדרנית מתחילה ב"ששש.... תן למוזיקה לדבר" או משהו מטופש כזה.
* אני מניח שתשדיר שירות זה הכינוי ההולם לסוג כזה של פרסומת, משום שהוא נותן שירות, לא לציבור אלא לממשלות ישראל לדורותיהן, שעוד לא השכילו לנצל את הכסף להקמת מתקני התפלה, ולכן מבזבזות את הזמן והכסף שלנו על הפלת האחריות (שוב) עלינו, בתקווה שאם אנחנו מטומטמים מספיק לבחור בהן לכנסת - נהיה גם מטומטמים מספיק שלא להתקומם על הטיפשות שבעניין.