לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

Fans on the run


אם ב-25 בספטמבר אתם מגיעים להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ואתם רואים במקרה איש גדול מסתער לעבר הבמה, תוך שהוא מושך עכשיו אשה קטנה ויפה, ותוך שהוא דורס כל מי ומה שעומד בדרכו אל השורה הראשונה - עיצרו אותי (אם תצליחו) ואמרו שלום... לא יודע מה אתכם, אבל אני בעזרת-השם-ובישועתו-טפו-טפו-חמסה-חמסה הולך להגשים חלום חיים!

 


(ולמי שהכותרת לא אומרת לו כלום...)

נכתב על ידי , 24/8/2008 23:30   בקטגוריות רגעים קטנים של נחת, אופטימי, מטיל אור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-2/9/2008 19:57
 



רדידות בגדול


לתשומת לב רחלי אוריין מ"לרדת בגדול": זה שהחלטת להוריד את כיסוי הראש זה לגיטימי, וזה לגמרי ביניך ובין הקב"ה, אבל לצאת בהצהרה אינפטילית כמו (ואני מצטט מהזיכרון) "האמונה שלי והקשר שלי עם בורא עולם מספיק חזקים שאני לא צריכה את זה"? תני לי לנחש שבתוכנית הבאה תחליטי גם שהאמונה שלך והקשר שלך עם בורא עולם מספיק חזקים, ולכן זה גם בסדר אם תתחילי לחלל שבת או לוותר על הכשרות?

 

חז"ל מתייחסים לשלמה המלך - החכם באדם - כמי שנכשל משום שהחליט שהוא הבין את טעמי המצוות, את ההיגיון שבהן, ולכן החליט גם שהוא יכול לוותר על חלקן. עשי לעצמך טובה ותכניסי את עצמך לפרופורציות עם שלמה המלך ועם עצמך: אף אחד לא באמת יבוא אליך בטענות על "חיפוף" פה ושם, אבל להודיע קבל עם-עולם-ורייטינג שהחלטת לוותר על משהו? עדיף שתיצמדי להורדת קילוגרמים, ולא להורדת כבודך לשאול תחתיות...

נכתב על ידי , 24/8/2008 08:09   בקטגוריות יהדות לנשמה, טמבלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וחי בהם


עברתי הבוקר במחלף גבעת שמואל כרבע שעה לאחר התאונה הבוקר ולקחתי שתי טרמפיסטיות שעמדו לא רחוק מהתחנה הפגועה. הסתבר לי שבאופן טבעי המשטרה לא איפשרה לאזרחים להתקרב לתחנה עצמה, ולכן אנשים שחיכו לתחבורה ציבורית עמדו ממש מתחת למחלף, מה שהוביל לכך שבנוסף לפקק העצום שנבע מהתאונה - תחבורה ציבורית גם הפכה לאופציה בעייתית, כי האוטובוסים התקשו לעצור בסמוך לממתינים.

 

אחת הטרמפיסטיות, אשה כבת 70, סיפרה לי שמדי בוקר היא מגיעה לתחנה ממש 2-3 דקות לפני השעה בה אירעה התאונה, אבל הפעם היא התעכבה בכמה דקות, כדי לטפל באמא שלה (שכנראה היא אשה באמת מבוגרת...).

 

היא אמרה שהיא ממש חששה לאחר, אבל החליטה להישאר עם אמא שלה, "לעזור לה להתלבש, ולהכין לה משהו לשתות" ובגלל זה איחרה לתחנה - וכנראה שגם ניצלה... הטרמפיסטית השניה, ששמעה את הסיפור, אמרה "איזה מזל יש לך!" ואני אמרתי - זה לא מזל ולא נס, זו הבטחה כתובה בתורה: "כבד את אביך ואת אמך, למען יאריכון ימיך"... (שמות כ', י"א)

נכתב על ידי , 20/8/2008 08:30   בקטגוריות ישראלים בתנועה, יהדות לנשמה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-9/9/2008 12:12
 



חיפה, חיפה, משהו-שהוא-לא-עיר עם תחתית


ראש הממשלה הזמני אהוד אולמרט אמר היום ש"מלחמות העתיד, אם יפרצו כאלה חלילה, יהיו שונות בתכלית ממלחמות העבר, אפילו ממלחמת לבנון השנייה. לא יהיה יותר מצב שבו המלחמה תתנהל בשדה קרב עלום ומרוחק, ובערים הגדולות יימשכו החיים כהרגלם. המלחמה תגיע גם לערים ולבתים של אזרחי ישראל, והיעד של אויבנו יהיה לפגוע בעורף".

 

וואלה... במלחמת לבנון השנייה הערים והבתים של אזרחי ישראל עמדו לבטח, בעוד שבשדה קרב עלום ומרוחק התנהלה מלחמה... לך ספר את לתושבי חיפה, עכו, נהריה, מעלות, צפת, כרמיאל, טבריה, נצרת, עפולה, ואפילו חדרה - כולן "ערים ואמהות" בישראל, חלקן אפילו נכללות בקטגוריה המעורפלת של "ערים גדולות", ושכולן זכו לחוות מטחי טילים במלחמת לבנון השנייה.

 

וזה, כמובן, מעלה את השאלה: אם אולמרט באמת לא מבין עד היום עד כמה נפגע העורף במלחמה האחרונה - אולי לא סתם מטומטם אלא פגוע מוחי, ולכן זה באמת לא הוגן או הגון להפנות לעברו כל כך הרבה אצבעות מאשימות או כתבי אישום צבעוניים?

 

 


ואני מקווה שאין מישהו שלא מכיר את השיר הזה, ואם יש - תתביישו - אבל הכותרת היא פראפרזה על השיר "חיפה" של דיוויד ברוזה...

נכתב על ידי , 19/8/2008 20:34   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרח ד. ב-20/8/2008 13:42
 



קרדיט: פייסבוק


לתשומת לב אנשי NRG: נכון שפייסבוק זה לא מקור מודיעיני או מקור חדשותי ולכן סביר להניח שלא צריך לתת קרדיט על תמונות, אבל אם כבר שמתם תמונות שלקחתם מפייסבוק, אז או שפשוט תעתיקו את התמונה או שתעשו screenshot ותכתבו שלקחתם את התמונה מפייסבוק, אבל לעשות screenshot, לחתוך אותו עקום, ולא להגיד מאיפה לקחתם? נו, באמת...


גיא גיור, הישרדות מתוך: "NRG וה-screenshot מפייסבוק"

אירית ויגר, הישרדות מתוך: "NRG וה-screenshot מפייסבוק"

נכתב על ידי , 19/8/2008 20:18   בקטגוריות רשת בעריכה, אינטרנט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-19/8/2008 20:47
 



מי יתן מותנו ביד ה' בארץ מצרים בשבתנו על סיר הבשר


בתהלוכה לזכרו של מוחמד דרוויש, משורר הטרור והטבח, אמר ח"כ מוחמד ברכה: "כובשיו וכובשי עמו יכולים לשגר פגז למחנה ולהרוס אותו. הם יכולים להרעיב את העם אבל הם לא יכולים לעמוד בפני מילותיו ושירתו של דרוויש".

 

מאחר ובכל הזדמנות אפשרית מזכיר לנו ח"כ ברכה שהוא בעצם פלסטיני אי אפשר שלא להניח שכאשר מדובר על הרעבת העם - מדובר גם על הרעבתו שלו (*) מה שמעלה שתי שאלות:

  1. הרעבה? מצבם של הפלסטינים בכלל, ואלו שמוגדרים כישראלים בפרט, טוב יותר מכמעט כל מדינה ערבית על פני האדמה, והמצב הטוב הזה היה גם מנת חלקם של תושבי רצועת עזה אילולי ההפיכה החמאסניקית וירי הטילים לעבר ישראל.
  2. הרעבה? אם ח"כ ברכה אינו מסתפק במשכורת של 35,000 ש"ח - הוא בהחלט מוזמן לחפש לעצמו עבודה אחרת, ורצוי שגם במדינה אחרת...

 

ואגב, בנוגע לשאלתו של ח"כ טיבי בהספד לדרוויש "מי יכתוב מחר את שיר הנצחון?" התשובה היא שאני לא יודע מי יכתוב את שיר הניצחון, אבל אין לי ספק שהוא יהיה ישראלי ולא פלסטיני, וגם זה אם עוד בכלל יהיו פלסטינים ביום הניצחון שבו הם כולם יוחזרו לארצותיהם...


(* כפי שגם NRG רמזו בכותרת שנתנו לכתבה: "ח"כ ברכה: כובשנו יכולים להרעיבנו אך הם לא יעמדו בפני מילותיו של מחמוד דרוויש")

נכתב על ידי , 16/8/2008 20:58   בקטגוריות אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/8/2008 20:19
 



שְׁלַח-לִי עֲצֵי אֲרָזִים מֵהַלְּבָנוֹן


כבר הזמנתי אתכם להצטרף לקבוצת הידידות בין ישראל ולבנון בפייסבוק (והתעלמתם), אבל איזה קרציה-תומכת-חיזבאללה הרסה לנו את הקבוצה, אז קבלו את הקבוצה החדשה, והצטרפו אליה: Lebanon and Israel Friendship Society 

 

אה, ואם שלום, צחוקים, ודאחקות על חיזבאללה זו לא סיבה מספיק טובה בשבילכם להצטרף לקבוצה - אולי יעזור אם תדעו ש-Armin Van Buuren חבר בה?

נכתב על ידי , 13/8/2008 20:29   בקטגוריות אקטואליה, רוצים שינוי?  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-19/8/2008 23:25
 



Georgia on my mind


בכל פעם שאני רואה חדשות או גולש באתרי האינטרנט ונתקל בדיווחים על המלחמה בקווקז, אני לא יכול שלא לתהות האם הגיאורגים שואלים את עצמם בימים אלה אם זה באמת היה מהלך כזה חכם להתעקש על כך שיקראו לארצם גִי-אוֹרְ-גְ-יָה, בידיעה שאם הם לא היו מתעקשים על זה היה אפשר בקלות לשכנע את הנשיא בוש, שהרוסים תוקפים מדינה אמריקאית...
נכתב על ידי , 12/8/2008 09:44   בקטגוריות תהיות, אקטואליה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-12/9/2008 19:33
 



מה מנהיג באמת צריך?


מכירים את הקטע הזה של מישהו שלא יודע לקלוע, אז הוא קודם כל זורק או יורה, ואח"כ מצייר את המטרה מסביב למקום הפגיעה? אז זה בדיוק מה שעושה אהוד ברק כשהוא אומר שצריך מנהיג מנוסה. בפועל הוא יודע שאין לו שום יתרון על פני המתמודדים האחרים שיופיעו מולו (אלא אם שרון יזכה למיני-תחיית-המתים) אלא בתחום הבריחה, ההתקפלות החפוזה וההזנחה, ובפשטות: בִּמְנוּסָה.


אהוד ברק, אהוד ברח: מנהיג מנוסה?

 

מי שברח באסון צאלים, ומי שברח מלבנון בלי להיערך לכך מראש והפקיר בכך את אנשי צד"ל, ומי שברח ברגע שהודח - רק זה אדם שראוי להנהיג מְנוּסָה, ובימים שבהן לקיחת אחריות זה מחדל, ראשי ממשלה מתפטרים בטענה שרודפים אחרי המשפחה שלהם (ולא סתם כי פתוחות נגדן יותר חקירות מאשר נגד הסופראנוס) ושראשי מפלגות מסרבים להתחייב להישאר במפלגה במידה ויודחו כי מפלגה זו דרך (להגיע לשלטון) - באמת מגיע לנו מנהיג שיקום ויברח ברגע שיתחשק לו או ימאס לו - כי אנחנו חלשי אופי מדי להעיף את כל הדרעקים האלה לכל הרוחות!

נכתב על ידי , 5/8/2008 06:34   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, אקטואליה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cool Dude ב-6/8/2008 02:28
 



נפלצות התבונה


חושב לו שופט: "זה הרי לא יכול להיות שכתוצאה מזה שלקחתי שלשה אנשים שחשודים בחטיפת אשה ושחררתי אותם בטענה שהם לא מסוכנים כי עפ"י הדת אסור להם להיות מסוכנים ולכן לא יכול להיות שהם עשו את זה, מזה יבוא מישהו ויגיד שאני בעצם מפלה אותם לטובה, כי אם זה היה המצב שבו אני משתמש בכח השיפוטי, שלא לומר בשיקול דעתי העקום, כדי להפלות אותם לטובה הרי שהיו מדיחים אותי מתפקידי, ומזה שאני עדיין בתפקידי - הרי שמה שעשיתי כנראה מותר - ולכן כנראה שהאנשים האלה באמת לא מסוכנים. מ.ש.ל.".

נכתב על ידי , 4/8/2008 13:48   בקטגוריות Law and Order, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרניקוס ב-5/8/2008 15:42
 



לדף הבא
דפים:  

244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)