לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם לא מצחיק, אבל... בכל זאת צוחקים


זה בסדר, זו לא אני שדפוקה, זה העולם!!1 אה לא, רגע... זו אני. שיט!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פוסט ציורים ענק והמון ציטוטים~


היי חבר'הD:

קודם כל, אני מתנצלת על כך שלא עדכנתי פה כמעט חודש,

היה לי וירוס במחשב [שמשום מה תקף רק את האינטרנט^%$#! מניאק.].

תתנחמו בזה שכמעט פירמטו לי אותו ם:

ושיש פה ריח של פשטידת בצל, ורק אני סובלתS:

 

בכל מקרה!

הנה הציורים האחרונים יותר ואחרונים קצת פחות.

כרגיל, אתם מתבקשים להגיד איזה ציור הכי אהבתם.

בנוסף, אני די אשמח אם תגידו לי [ואת זה תאלצו לעשות עד יום רביעי] איזה ציורים כדאי לי לקחת לבחינות למגמת אומנות,

מכל הציורים בפרסמתי בעת האחרונה,

פשוט כי...

כי אין לי מושג ם:

X:

 

אז בואו נתחיל כבר, גאדמיט!!^&%!1

 

תופים בבקשה!

*טאטאטאם טאם טאאאם!*

 

ציור נאמבא וואן-

שהוא אולי הכי טוב בפוסט הזה. לפחות לדעתי.

זה וילה ואלו מHIM!^_____^

[אמא'לה, יצא לי בטעות "וילה ואלה"._.]

ודי חשוב לי להגיד שלא ציירתי את זה מתמונה

[כאילו, ניסיתי בהתחלה לצייר מהתמונה שיש באלבום האחרון שלהם אם אני לא טועה, אבל היא הייתה קטנה מידי והרגיזה אותי כי הוא נראה כאילו מישהו מעך אותו ם:]

לציור הזה השתמשתי בעפרונות צבעוניים ובטוש שחור דק לקווי המתאר.

 

 

 

ציור מספר 2!

גם הוא מוצלח, אני די גאה בו.

השתמשתי בגרפית [שזה מן עפרון מסכן כזה בלי עץ], טושים צבעוניים וטושים שחורים בעוביים שונים לקווי המתאר.

 

 

ציור מספר 3 איז אין ד'ה האוס!

הלכתי חזק כנראה על הקטע של ציור חבר'ה מלהקות ם:

זה שון, מהלהקה לונדון אפטר מידנייט. [ווהו!~]

חרא סריקה, אבל לא היה לי כוח לסרוק מחדשXD;

השתמשתי בציור בעפרונות צבעוניים, עפרונות מטאליים, טוש צבעוני לכתובת וטושים שחורים בעוביים שונים לקווי המתאר.

 

 

ציור מספר 4!

כי יש לי יותר מידי זמן פנוי!XD

 

אוקיי, אוקיי, אני חייבת להתוודות-

השתמשתי בתמונה של בר רפאלי מעיתון בשביל הפרופורציות של הפנים! *בכי מר*

אבל היא הרבה יותר מגניבה מבר רפאלי, עם כל הכבוד>.>

*מעריצי בר רפאלי סוקלים אותו באבנים עד מוות*

השתמשתי בטושים צבעוניים ושחורים, די פשוט הפעםP:

 

 

ציור מספר 5!

היי, הזהרתי אתכם שזה ארוך.

החלטתי שאני לא חותכת את החלק העליון בסריקה, הוא הוסיף לי משהו לציור בדרך כלשהי.

השתמשתי פה רק בטושים, וזו הייתה עבודה מפרכת לעשות את הרקע הזהX__X

מסוג הדברים שהייתי אומרת עליהם שאם אתם לא חייבים, אל תנסו את זה בבית.

תשאירו את זה לאנשים שמוכנים לשבת חצי שעה פלוס ולחכות בכל פעם שהשכבה הקודמת של הטושים תתייבש, אהמ אהמ.

 

 

ציור מספר 6!

אתה שם! אל תרדם, אני רואה שאתה מנקר את המקלדת!!1

האמת היא שאני פשוט חולה לציור הזה על התחת שאין לו.

השתמשתי בטושים, לא עשיתי שום דבר במחשב בכל הפוסט

 

 

 

ציור שביעי ואחרון,

אבל אני לא בטוחה שכ"כ חביב-

 

סריקה רוצחת!^&#@!!1

...

הו וול.

השתמשתי בעפרונות צבעוניים ועפרון שחור.

 

 

אז... זה סוג של, אממ... זהו ם:

את רוב הציורים מי שבא למפגש יכול היה לראות [הבאתי אותם איתי^^],

או במילים אחרות- לא באת, נדפקת.

מה שמזכיר לי,

מי בא למפגש ב-13?

ואם יש עוד תאריך למפגש, האם תודיעו לי?

תבואו, תבואו!~

אני בטח אביא שוב ציורים, למרות שזה להסחב.

ואולי אשים תמונה לזיהוי יותר כמה ימים לפני כן בפוסט הזה, אני לא חושבת שאעדכן במיוחד.

נחיה ונראה, מה שנקרא.

P:

 

 

 

ואיך אפשר בלי רגע של נחת, או במילים אחרות,

ציטוטים[הו לא, זה ישנה לי את הפונט בסוף!%@#;____;]-

 

 

 Miss Murder אומר/ת:

והיום בכלבוטק. ילדה שנתפסה מכה את עצמה נעצרה היום בחשד שהכתה את עצמה.

 

 

*ירדן שרה*

"זה אני, עומד כאן על הסף!"~

*עומדת על אסף*

 

 

 

דר. נו, זו שממשיכה את הכינויי שלה כל הזמן! אומר/ת:

אע כן נזכרתי מה רציתי לשאולXD

בא לך לבוא בשבועות לכאן? את פנויה? את שפויה? את... עוד משהו שמתחרז?

...

גופייה?

 

 

 

אני: "בחיים לא חגגתי שבועות.

חוץ מאשר בגן, עם הגן שלי.

הבאנו מעדני חלב, ואכלתי גמדים...

מה שלא ידעתי זה שיום אחד אני אזדהה איתם מאוד, עם הגמדים האלה."

 

 

 

דר. נו, זו שממשיכה את הכינויי שלה כל הזמן! אומר/ת:

וחוזר חלילה

דר. נו, זו שממשיכה את הכינויי שלה כל הזמן! אומר/ת:

או חליל, שזה הזכר של החלילה

דר. נו, זו שממשיכה את הכינויי שלה כל הזמן! אומר/ת:

ככה הם יוצרים עוד חלילות

 

 

 

אבא שלי על החופשה במלון בטורקיה:

"היו שם 90 אחוז רוסים, היית יכולה לתקשר איתם טוב!"

 

 

 מר מותק אומר/ת:

המקלדת שלי מפגרת -.-

דר שפוכת הקולה>: אומר/ת:

נו יופי, אז בטח אני והיא נסתדר מעולה

 

 

ועוד אבא שלי, כשהוא מדבר על רוסי שישב לידו במטוס:

"עברה העגלה של המיצים, והוא ביקש טומאטו ג'וּ, אבל התכוון לטומאטו ג'וּס!

אז בסוף יצא לו בלי כוונה שהוא ביקש עגבניה יהודיה!"

 

 

דניאל: "כוסעמק, כל החיים שלי רציתי להיות כוכבית פורנו!"

 

 

 

זהו להיום! [אמרתי לכם שזה ישנה לי את הפונט%^$#~!]

אני הייתי דר,

שלום שלום, ותבואו לי בחלום דווקא, יהיה מעניין D:

 

 אה כן, והבטחתי לגל שאזכיר אותו בפוסט,

שזה גם מגיע לו כי הוא ניסה לעשות לי פריצה מאגניבה,

אז, אממ....

גל!D:

 

 

עריכה, 24 ליולי, 16:05

מצטערת שאני לא נמצאת במחשב בכלל,

יש וירוס. שוב-.-

הו, עברתי את הבחינה, למי שתהה.

בקרוב עדכון חדש.

מצטערת שהמחשב שלי דפוק~____~

 

 

 

נכתב על ידי , 6/7/2008 16:55  
210 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26,687
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסלק של סבתא טובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסלק של סבתא טובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)