לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נקודת מפנה


  זהו סיפורה של איה, אישה נוירוטית עם נטייה לדיכאון, בשנות השלושים המוקדמות של חייה. אם לגיא בן התשע ושני בת החמש. סיפור העלילה מתרחש בקבוץ קטן ושלו בעמק הירדן על רקע פירוק משפחתה ועל רקע רומן סוער ומתסכל עם ברק הנשוי החי באותו קבוץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

67. פוסט אחרון בהחלט בישראבלוג !


 

 

 
תפוז נוהגת מזה מס` חודשים לשתף את כותביה
(אם כי במידה צנועה מידי לטעמי) ברווחים הנובעים מכניסות הקוראים לבלוגיה.
 
אני רואה בשיתוף הבלוגרים ברווחים אמירת תודה והערכה לכותבים, שלמרות שאינם כותבים למען הכסף , הם בהחלט זקוקים לתחושת ההערכה ,שהשיתוף הכספי מבטא כלפיהם.
 
היום קיבלתי החלטה למחוק את הבלוג שלי "נקודת מפנה" בישראבלוג ולהפנות את קוראיי משם לבלוג שלי בתפוז, הזהה בכל לזה שהיה לי כאן.
 
הסיבה שעשיתי זאת טמונה ברצוני למחות על כל שישאבלוג לא מוצאת לנכון לשתף ברווחי הכתיבה שלהם את כותביה.
 
 
אני מאחלת לקוראיי שנה טובה ומעניינת ומקווה לראותכם בבלוג שלי בתפוז: "נקודת מפנה".
 

לקוראיי הנאמנים כתובת הבלוג שלי בתפוז: http://blog.tapuz.co.il/1994Aya  

 

אתם מוזמנים בחום להרשם כמנויים שם ולהמשיך לקרא את קורותיה של איה בקיבוץ בית דקל שבעמק הירדן , בבלוגיה של תפוז.

 

כמובן שאשמח לתגובותיכם שם.

 
שלכם באהבה,
 
איה
 
 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/9/2007 12:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקוקו ב-2/11/2007 17:41
 





כינוי: 

בת: 63




2,353

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAya1994 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aya1994 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)