לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Mourning Palace


Standing by his coffin, Thoughts have gone astray, Life is just a burden Carry yours away

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עדכון אחרי שניםשנים..חח תפסיקו להציק סוףסוף =]




אז ככה חח..אני חושבת מה לכתוב כמו תמיד..

חח לאדעת יום שבתבערב הייתי בהופעה של מייהם במעדון התיאטרון והיה ממש כיף

ואז בראשון הלכתי לישראבלוג וחזרתי למודיעין עם אורן חח והיה די כיף בכללי =]

ואממ בערב נסענו למסיבת היפהופ[כןכן] בארה..ובהתחלה בכלל לא רציתי להכנס

כי הייתי נשארת מרוששת רצח [וזה לנצח?]חח אבל שניצל ועוד כמה רצו נורא ולאדעת פשוט נכנסתי D:

והיה כלכך מצחיקקקקקקקקק חח היו שם המון ערסים וקצת פריחות והם רקדו כמו מצעד הגאווה

אבל לאחשוב הכי כיף להשתולל שם כזה עם המוזיקה ..חח אנערף

ובר בא עם האוטו שלו ועם אבי ותום חח וסתם ישבנו איתו בחוץ =]

קיצר היה כיף

וחזרתי בטרמפ ב4וחצי בבוקר

וזהו D:

 

ממ מחר אני נוסעת לקיבוץ 3> סופסופ..יש בריתה לבתשלבתדודה ואני ובתחן עוזרות להם לארגן שם כזה

ואז כנראה נוסעות לאיזה טיול וחוזרות ברביעי חח

 

איזה עדכון מעפן..O_ם.

 

חח לאמשנה..אני חייבת להפסיק לצחוקכשאניכותבתתת

..טופ המחשב שלי נתקע נראלי הגיע הזמן לסיים חח

 

אממ אז

לאדעת אהמ..אתם מוזמנים להגיב =]

שיהיה אחלהבחלה של חג

 

אגב ישלישנהלבלוג D:

 

יומטוב

~לוטם~

 

3>

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 15:05  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,613
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBurn In Hell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Burn In Hell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)