לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוגי שלי...


פשוט כנסו ותיראו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

היום


היה לי יום רגיל למדי

בית ספר שייפ ושיעורים!

אין לי יום מיוחד סתאם יום סטנדרטי

אין לי מה לכתוב אז אני לא אכתוב הרבה ביוש'...

נכתב על ידי פוקצ'ה.. , 5/9/2007 18:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פוקצ'ה..

בת: 31

ICQ: 248483833 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקצ'ה.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקצ'ה.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)