לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What am I made of



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 226664662 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

שוב עידכון אחרי המון זמן בלי, וטיול שנתי(:


שוב פעם נעלמתי. אבל האמת שגם אין לי כ"כ הרבה מה לספר. לימודים, חברים, מד"א .

אני די שמחה מהציונים שלי, רק שהיום קצת התאכזבתי. קיבלתי 70 באנגלית \:

ואני עוד רציתי לפרוש מהמורה הפרטית שלי .......... ו88 בביו . ציפיתי לציון מעל 90 ,

אבל נו .. לא נורא . זה ציון מקום שני בכיתה, וגם שירדתי בסה"כ ב3 נקודות מהמבחן הקודם ,

ככה שאפשר לאמר שהצלחתי להחזיק על אותה רמה שהייתי בה . (:

 

יש במד"א ח'ברה שמעצבנים אותי. האמת, זה סתם בעיות מד"א, אבל נטפל גם בעיניין הזה.

כמו שדוברת אומרת : " ישתו מים קרים וירגעו ! "

 

בשני האחרון יצאתי לטיול שנתי לגולן עם השיכבה (: היה מה זה כייייייייף . :) יצאנו מהבי"ס ב6 וחצי ,

והפסדתי בהתערבות עם מורה. (התערבנו על זה שנצא ב6 וחצי בבוקר .) .

המזג אויר בטיול היה מה זה חרא .. היה קר ברמות כל הזמן , אבל זה היה פשוט חלק מהחוויה .

למדתי להעריך את המעיל שלי כמו שבחיים לא הערכתי אותו .

אני לא חושבת שאי פעם אמא שלי תצטרך לבקש ממני לשים את המעיל כשאני יוצאת מהבית ! .

ביום הראשון היינו ב"מצפה אופיר" , ואחרי זה ב"עמק הגמלא" . הלכנו במלא בוץ , והחלקתי פעמיים .

מזל שלבשתי נעליים ישנות כאלו שאני לא אוהבת לשים ... רק חבל על הטרנינג !

היינו בנהר יפה כזה וראינו נשרים . איזה נופים . ((: 

בערב הגענו לאכסניה, התקלחנו וזאת הייתה ההרגשה הכי טובה בעולם. באכסניה ?

הסתובבתי בין החדרים , אוכל , צחוקים , בינגו וכאלו. בסוף הלכנו לישון ב2 וחצי , וכל הלילה מריה הצחיקה אותנו (:

למחרת נסענו לחרמוןןןןןן ! ((: הצטלמנו , עשינו מלא מלחמות שלג וגלשנו במזלחת .

איזה ילד אחד נפל לי על היד ונפצעתי :( איה איה איה . אחרי זה הלכתי עם אולגה לביתן ,

וקניתי קוראסון ושוקו חם . איזה בנזונה זה היה . (: בקושי נרטבתי עד לשלב הזה , רק חבל שנמרח לי האיפור.

אחרי זה כשיצאנו , עשיתי עם מלחמות שלג ונרטבתי ברמות. רטיבות שנשארה לי כל היום ! .

בערב שוב חזרנו לאכסניה וכרגיל , אותם הדברים. מקלחת חמה , אוכל, צחוקים , ריצות בין חדרים , מסיבה וכו' .

היום השלישי היה סתם מיוווותר . בגלל מזג האויר הם כבר לא ידעו לאן להביא אותנו , אז נסענו הביתה ממש מוקדם,

היה לי קר כל הזמן (כי היה גשם כשטיילנו בצפת ומה זה נרטבתי !) , וכל הזמן רק רציתי לישון וחלמתי על המיטה.

כמה טוב היה לחזור הביתה , לחום , למיטה , לאוכל של אמא (((((:

 

שישי הייתי במשמרת במד"א. הילדים האלו מעצבנים אותי ..............

 

בשבת חגגנו לסבא יומהולדת במסעדה. מה זה לא היה לי כוח לאיסוף המשפחתי הזה ,

אבל בסוף היה נחמד מאוד מאוד, כי היה אוכל טוב וקיבלתי כסף מכל מיני דודים .

לדעתי נתפנק באיזה ג'ינס נחמד ? (: נראה כבר .

 

טוב אני מתארגנת ויוצאת לסיבוב עם רווית. ביי [:

 

נכתב על ידי , 17/2/2008 14:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-28/2/2008 20:53



13,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלביו'ש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלביו'ש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)