לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What am I made of



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 226664662 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007


כן נתי, יש לי בלוג !! תהנה

ביום שישי , כשנשארתי בחוסר חיים מוחלט שעה בביה"ס, נתי , אחד הידידים מהכיתה, שאל אותי אם יש לי בלוג.

אוטומטית עניתי לו שלא. פעם הבאה, כשאתה שואל לא צריך לצעוק את השאלה בביה"ס . ><


יש לי פרו . כבר שבוע או משהו כזה, אבל משום מה לא השתמשתי בזה><

לא יודעת למה, הבלוג הזה די מת >< אין כניסות , אין פוסטים . שיעמום שיעמום שיעמום .

בכל אופן, אני עובדת כרגע על עיצוב חדש, אז יהיה נחמד כאן(:


בביה"ס בתקופה האחרונה ממש סבבה. לא קשה. הרבה יותר עדיף מאשר כיתה ט' . (:

חוץ מזה, כבר שבוע שאני מנסה להודיע לרכזת החינוך החברתי שאני לא מתכוונת להשתתף בתחרות הנואם הצעיר,

אבל משום מה אני לא מצליחה לעשות את זה.

כל הפסקה אני מוצאת תעסוקה אחרת. באמת שאין לי כוח לשמוע את החפירות שלה ,

אבל אין לי ברירה .. אני צריכה כבר להודיע לה |:

הסיבה למה אני לא משתתפת? אנשים חושבים שאני לא משתתפת כי מישהו שיודע לנאום ממש טוב משתתף,

והוא אפילו זכה בשנה שעברה. העינין הוא שהבחור הזה לא מזיז לי בגרוש.

פשוט אין לי כוח לתחרות הזאת וזהו. בשביל להשתתף ולזכות בתחרות צריך רצון ולי לא בא על התחרות הזו .


השבוע היה לאבא יומהולדת. בשישי בערב, ביטלתי את המשמרת שלי ,

ובמקום הלכתי עם המשפחה לחגוג במסעדה רוסית . מה אני אגיד לכם , הרוסיות האלו שרמוטות .

אני אומרת לכם, אף אחת לא משאירה שם דימיון לשום דבר.

כאילו אם תרצה לשכב עם בחורה אחת משם, לא תופתע מכולם, כי ראית כבר הכל כשהיא עם "בגדים".

העובדה שקוראים לרוסיות "זונות" מוצדקת . איך אפשר להתלבש ככה ... משם הישר לדיזינגוף בתל אביב ! .

חוץ מהלוק המעצבן של הרוסיות השרמוטות , היה ממש נחמד. טחנתי בכמויות אוכל מצוין(: 


בשבת בצהרים יצאתי להסתובב עם אבא וקניתי איילנר ומסקרה של לוראל.

באמת שהייתי רוצה לספר על הגוון המושלם של האיילנר השחור, אבל זה פשוט ישמע פאקצתי מידי .

[ די נו , זה שחור מיוחד ! זה שחור-כסף , זה נראה פשוט מעלף((((:  ]

ממממממ.. מה עוד? התחלתי לחרוש על פאנים . ממש לחרוש. כי פאן יפה לי .

כאילו .. הדעות של הרבה אנשים חלוקות בנושא, אבל למי אכפת מה אחרים חושבים ? אני מעדיפה את עצמי עם שיער חלק.


ממש עוד כמה ימים מתחילה שנת 2008 . אני ממש מחכה לשנה הזו(:  אני מצפה לדברים טובים בשנה הזו,

ומקווה שהיא תיהיה יותר טובה מ2007 . אני אקבל תעודת זהות, אגש בפעם הראשונה לבחינות הבגרות ,

אחגוג 16, ובמחצית השנייה שלה אתחיל ללמוד לתאוריה לקראת קבלת רישיון נהיגה .

מי ייתן וכל הדברים האלו יבואו , ישמחו , ומלבדם יבואו עוד ועוד דברים משמחים בשנה זו(:

 

אין לי מושג מה אני עושה בערב הסילבטר ... הבחור שהכי מעניין כרגע הוא לא אחד שיוצא בכלל.

חוץ מזה, שעדיין אין בנינו כלום, אז למי יש כוח לצאת בכלל? \= לא שיש רעיונות מספיק טובים מה לעשות .. |:


עד כאן החפירה,

שתיהיה לכולם שנה טובה[:


נכתב על ידי , 29/12/2007 17:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-2/1/2008 16:11
 



צעדת נווה דקלים.


שום דבר מעניין לא קורה. חזרנו לשיגרה המשעממת של ביה"ס , ומה שנשאר זה להילחם עם עצמי להישאר ערנית בשיעורים ולהקשיב. ולמי בכלל יש כוח לכל השיעורים האלו שאנחנו מקבלים ??? גם בקטע הזה הלכתי לאיבוד. מקווה לטוב

.

משום מה אני ממממש מתה לישון בימים האחרונים, ובסופה"ש האחרון ישנתי מלא מלא מלא . כמה טוב לישון .[:

 

אתמול , בהפתעה גמורה קיבלתי איבטוח . תהרגו אותי, אבל עד 4 וחצי אפילו לא ידעתי באיזה איבטוח מדובר.

בסוף זה היה איבטוח של צעדה של דתיים . בעיר פתחו ישיבה , והם עשו חגיגה , צעדה , והכניסו ספר תורה.

את האיבטוח עשיתי ביחד עם בן (נו , הידיד של יוליה מהבלוג @# גם הוא מתנדב במד"א [:  )

כל בן אדם אחר במד"א היה אומר שזה איבטוח משעמם . לי דווקא היה סבבה . אני פשוט אוהבת איבטוחים .

(למרות שבנתיים יצא לי לאבטח רק פעמיים ... בכדורגל ובצעדה הזו . ) בהתחלה חיכינו עד שהצעדה תתחיל .

חיכינו הרבה זמן . סתם ישבנו באמבולנס במקום שמשם הצעדה הייתה אמורה להתחיל.

איזה מאבטח של העיריה חפר לנהג שלנו על כל מיני מקרים במד"א. השאלות שלו היו ממש מעצבנות ,

הוא רצה כל מקרה ומקרה שהנהג שלנו ראה ועל כל מקרה מה הוא עשה ואיך הוא הגיב. ><

תשמעו , זה ממש חופר. באמת שיכולים להיות הרבה מקרים והרבה מצבים וכל מקרה הוא לחוד .

הוא כ"כ חפר שלא יכולתי לשמוע את זה יותר, אז עשיתי סיבוב עם בן .

חבורת מאבטחים ביקשה שאני אתן לאחד מהם הנשמה בטענה שהוא לא מרגיש טוב .

אני שלמדתי מפיי מה לעשות במצב הזה, אמרתי : "שנייה, הוא ייתן לך הנשמה ! בן , בוא !" .

ברגע הזה הוא כבר לא כ"כ רצה הנשמה(:  , הוא שאל למה אני לא נותנת לו הנשמה ואם אני לא מוסמכת לזה .

אמרתי שאני מוסמכת , אבל לא לו . התבאס .

סיבוב פה, סיבוב שם , ואחרי הרבה זמן סוף סוף התחילה הצעדה. זה היה ממש מעצבן לנסוע כ"כ לאט אחרי הצועדים ><

מזל לפחות שהצעדה הייתה קצרה ותוך איזה חצי שעה הגענו לישיבה . שם חנינו עם האמבולנס ו .. ישבנו באמבולנס.

הבאנו אוכל , הסתובבנו , עוד בנים ביקשו הנשמות , ראיתי ח'ברה דתיים שאני מכירה,

ושוב אותו מאבטח עם ההנשמות ממקודם הופיע והמשיך להציק . בשלב מסוים הוא ירד על בן ,

ובן ממש התעצבן על זה ..... לא נורא , אני לא אשמה , נכון ? בקיצר , היה לי דווקא נחמד .. [=

 

אין לי מושג איך ולמה , אבל פתאום הפילו עלינו יום שדה לראשל"צ . יש מחר גשם . למי יש כוח לזה בכלל ? \=

נקווה לפחות שיהיה משהו מעניין .......................

נכתב על ידי , 18/12/2007 16:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-29/12/2007 17:47
 



חופשת חנוכהD:


טוב , אני ממש יכולה להצהיר על העובדה שיש לי חיים , כאילו .. כעיקרון מה שאני עושה זה ללמוד , ו .. מד"א ((((:

למה לומדת ? >< התשובה היא שקיבלתי די הרבה שיעורי בית , ועבודה במתמטיקה ופשוט צריך לסיים את זה ,

כי ביום ראשון הבא יש מבחן די גדול במתמטיקה. שיהיה בהצלחה ?

ממממממ .. אז את חמישי שרפתי כל היום בבית על להשלים חומר לימודי וכאלו משלושת הימים שהפסדתי כשהייתי חולה ,

בשישי עזרתי לנקות את הבית (פשוט נשמה .. ), ובצהרים אבא שלי הקפיץ אותי עם רוית לתחנת מד"א .

הייתה משמרת נחמדה .. חוץ מזה שכל המשמרת החלפתי אמבולנסים ><  , אבל בקטנה .

העיקר הבהילו אותי שלא יהיה לי מקום באמבולנסים ושיהיה ממש מפוצץ מתנדבים וכאלו ,

אבל היי , כל החששות לא התמששו והכל הסתדר לטובה.(: גם הפעם הייתי עם נהגים נחמדים .

אני ממש מחכה שאפול על איזה נהג עצבני , שיוריד לי כאפה על הדברים שאני עושה בתור מתנדבת חדשה.

ממממממממממממ למחרת בבוקר, נסעתי עם המשפחה לבקר את סבא . לא מבינה למה עשיתי את זה ...

גם ככה היה משעמם תחת ולא הפסקתי לריב עם בן דוד שלי בן ה-10 על הטלויזיה , על המיטה וכאלו .

[ "אבל עשיתי משמרת לילה ולא ישנתי .................." ] , (למי אכפת שעשיתי ערב .. בשביל ילד בן 10 ,

11 בלילה - זה ממממממממש לילה ! ) .. כנראה שנסעתי בגלל הדמי חנוכה . D: *כסףכסףכסף*

אתם בטח מנחשים על מה הכסף הזה הולך ללכת .............. מעיל של מד"א !@# כי זה ממש לא כייף לצאת למקרים בחוץ בגשם.

(מניסיון של משמרת שישי) .

בן דוד שלי ודוד שלי נשארנו לישון אצל סבא שלי . אני כ"כ מרחמת על סבא שלי . כשהלכנו איחלתי לו להיות חזק .

בדרך חזרה, עצרנו בפאוור סנטר לקנות לבן דוד הזה מתנת יומהולדת (כי בסוף החודש יש לו יומהולדת) ,

ההורים שלי קנו לו פומה שוות בטירוף. אני הזלתי ריר על אדידס אחרות ........ הייתי קרובה לשכנע את ההורים שלי לקנות לי אותם.

הם ישר הקפיצו אותי לתחנה וישבתי ודיברתי שם עם הח'ברה.(:  אחרי זה יצאנו לאיבטוח כדורגל (מ.ס אשדוד - מכבי ת"א ) ,

מממממממממממממ .. לא נאלצנו לטפל באף אחד, ודי ישבנו והתחממנו באמבולנס . אבל בעצם היה נחמד .

השיא היה כשכדור מהמגרש פגע בכוח בשימשה של האמבולנס. קפצו בצרחות ואני אפילו ירדתי לי מהאמבולנס להיקרע מצחוק.

כל האיצטדיון הסתכל עלינו ואני בטוחה שצחקו עלינו רצח . עכשיו אנחנו יודעים שהאמבולנס שלנו עמיד D:

ממממ חיכינו שהאוהדים יתפרזו , רק שהם לא מיהרו . המון אוהדים הסתדרו מסביב לכביש וחיכו שהאוטובוס של השחקנים יצא.

אנחנו עמדנו ממש ליד הדלת ממנה השחקנים יצאו .

 עכשיו כל הידידים שלי יכולים להתחנן בשביל שאני אביא להם חתימות מאיבטוחים. (חרא , באמת נראה להם שאני אפדח את עצמי?)

בקיצר , נהנתי . נקווה שיהיה שוב מקום באיזה איבטוח [[[[= 

גם גיליתי ממש זילזול באירגון מד"א . כשרצינו לעבור לקצה השני של המגרש לאמבולנס טיפול נפרץ , הסדרן לא נתן לנו לעבור ,

בטענה שמותר לו להעביר רק שוטרים ואנשים במדים . "סליחה ? מה אתה לא רואה שזה מדים ? מדים של מד"א? "

מבחינתו לא .>< בסוף דאגנו שכן יעבירו אותנו . העבירו . D:  אבל באמת שזה לא היה נחמד . זה היה אמירה של 'היי אתם לא נחשבים !@# '

אבל נננו .. יהיה טוב ? מחר אני עושה משמרת בוקר עם בלרינה . (=

עד עכשיו לא ממש יצא לי לעשות עם מישהו מהחברים מהתחנה . (כעיקרון עשיתי עם מי שהיה יוצא ... )

ממממממממממממממממממ ......... לילה טוב שיהיה לכם , והמשך חופשה נעימה .

אני הולכת לאכול לי איזה בגט , לכוון שעון מעורר ל6 בבוקר (משמרת בוקר , מה אתם רוציםD: )

ו .. Cya !

 


נכתב על ידי , 8/12/2007 21:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-14/12/2007 07:25
 



לדף הבא
דפים:  

13,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלביו'ש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלביו'ש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)