לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What am I made of



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 226664662 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

לחץ . הרבה לחץ .




איך הזמן עבר , בלי שאני מרגישה בכלל. איך כבר אנחנו נמצאים בסוף חודש ינואר .

וביום שישי הזה, בראשון לפברואר תתקיים תחרות הנואם הצעיר. כמה שחשבתי לפרוש , בסוף אני כן משתתפת.

אז אני לא אנצח (כי יש מתמודדים עם הרבה יותר פוטנציאל ממני) , אבל מה זה חשוב ? העיקר ההשתפות לו?

חוץ מזה שאני גם אהנה כי אני אוהבת לדבר מול קהל .

 

ביום חמישי האחרון ניגשתי למבחן גמר באוניברסיטה. כצפוי הלך לי ממש גרוע .

רק סעיף אחד מתוך שאלה ידעתי לענות וכל השאר חירטטתי ברמות מטורפות. מעניין כמה יחשיבו לי את זה.

חוץ מזה, זה שניגשתי למבחן הגמר לא בדיוק אומר שסיימתי את זה כי עדיין נשאר לי להגיש ממ"ן אחרון ,

שהוא די קשה וממש עכשיו אני אמורה לעבוד עליו. וגם ללמוד למבחן באנגלית . וגם לעבוד על הנאום . וגם לעבוד על מתמטיקה.

בקיצור, לא חסר מה לעשות. בעצם יותר מידי דברים לעשות .

 

התחלתי את הפעילות במועצת התלמידים. בנתיים אני מרגישה מה זה חרא, כי יש סתם מלא ילדים קטנים ,

וח'ברה שבנתיים אני רואה מהם דיבורים , דיבורים ודיבורים. אני שונאת את כל ההתברברויות והשטויות בהם מתעסקים.

אני אוהבת לארגן דברים תאכלס ולראות תוצאות בשטח במטרה להראות לתלמידי בית הספר שאנחנו כן פועלים .

בנתיים אני רואה כמה דברים כמטרות מרכזיות : הפנינג מחצית , הפנינג פורים, קיוסק בביה"ס ולדאוג לאי-ביטול מסיבת פורים .

ארבעת הדברים האלו , אלו דברים שתלמידי ביה"ס ירגישו שאנחנו נמצאים ועושים. וזה עוד המינימום של הדברים שאני רוצה שנעשה !

 

אני עפה לעשות את מיליוני הדברים שאני צריכה.

ערב טוב (:


נכתב על ידי , 28/1/2008 19:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-17/2/2008 14:37
 



חוסר החלטיות




לא משנה כמה פעמים אמרתי ומה אמרתי, יצאתי טיפשה.

בסוף החלטתי לעשות את זה, ולהצטרף למועצת התלמידים גם השנה.

אפילו נבחרתי להיות היו"רית ! . זה מצחיק כי אני פעילה 3 שנים במועצת התלמידים,

ותמיד הובלתי הרבה דברים ,

אבל פתאום כשניתנת לי האפשרות להוביל הכל בצורה רישמית,

אני מחליטה שלא מתאים לי, שאין לי כוח, שאין לי זמן .

ולמרות הכל, אני עושה את זה. אז רגע- זה אומר שאני כן רוצה או לא ?

 

אני חולה. שוב. חוץ מזה ממש בא לי לישון ,

אבל אני לא יכולה כי יש מחר מבחן בתנ"ך ואני ממש חייבת ללמוד .

מחר גם יש לי משמרת, ואני לא הולכת לוותר עליה. בתיקווה שיהיה לי מקום.

 

אנשים צריכים להפסיק לחשוב עלי דברים שאני לא .

אני לא חופרת . תבדקו . תשבו תדברו איתי ברצינות ואז תחליטו.

אני לא דלוקה על אף אחד מהבנים במד"א . תבדקו . תראו איך אני מתנהגת עם בנים אחרים ואז תחליטו.

אני לא מושפעת ממד"א . תבדקו . תראו כמה אני נמצאת שם ומה קודם אצלי: לימודים וחברים או מד"א ואז תחליטו .

 

Peace, love and shit like that ;)


נכתב על ידי , 17/1/2008 19:51  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-28/1/2008 18:56
 



מצב טוב(:


הכל נראה ורוד . וואו כמה שזה נשמע אוטופי, אבל בעצם למה לא ? .

הולך לי סבבה בלימודים . אומרים לי שזה בסה"כ כיתה י' וכיתה י' זה קל ,

אני מניחה שזה יותר קשה מאשר ט' וח' וז' נכון ? ובכל את אני די מצליחה .

כשאני מקבלת ציונים מעל 90+ אני פשוט מאושרת. זה עושה לי את כל היום.

מה לעשות ,הלימודים חשובים לי, מאוד חשובים , אולי יותר מידי חשובים ,

וציון אחד טוב או רע יכול לעשות את ההבדל במצב רוחי .

 

גם במד"א הכל נחמד . מישהי אמרה לי שאני בעלת הרבה ביטחון עצמי ,

ושכל המתנדבים האחרים צריכים לקחת ממני דוגמא, ושהיא אומרת להם להיות כמוני.

ביקשתי ממנה לא לעשות את זה, בשביל שאני לא אצא תופסת תחת . |:

בכל מקרה, אני נהנת שם(: איבטוחים , משמרות , צחוקים . אין כמו מד"א [:

אומנם אני נחשבת "חדשה" , והחדשים הם הגזע הנחות במד"א, אבל למי אכפת ?

אני לא נותנת לגנוב לי משמרות ואני משתדלת תמיד, אבל תמיד שיהיה לי אמבולנס מבלי לדרוך על אחרים !

מעצבן אותי שיש אנשים במד"א שעדיין חושבים שאני חופרת. הם בכלל לא מכירים אותי.

מי שיישב ודיבר איתי פעם אחת ראה שאני לא חופרת . בעצם הם עושים את זה סתם ,

כי ככה תמיד כייף לתפוס מישהו ותמיד להיכנס בו שהוא מעצבן או חופר . לא משנה אם הוא לא באמת כזה.

 

אתמול יצאתי לאיבטוח כדורגל (מ.ס אשדוד נגד קריית שמונה) ומלבד העובדה שהיה ממש קר - היה סבבה ביותר.

בסוף המשחק ניגש אלינו מישהו ללחוץ לנו את היד. אני , בחוסר תאקט מוחלט לא בדיוק התלהבתי ללחוץ לו את היד.

די לא זזתי כשהוא הושיט את היד שלו אליי ? אבל אז אמרתי "נו טוב לא נעים" ולחצתי לו את היד.

אחרי זה התברר שזה היה אבו סאוון שחקן מנבחרת ישראל. אופס ... כשאוהדי כדורגל מהכיתה שלי שמעו את הסיפור הם היו אמורים לחנוק אותי .

 

קצת התקררתי וזה לא כייף|: קר לי כל הזמן וכואב לי הגרון\:

לא כייף ! אבל זה לא מה שהורס לי את המצב רוח(:

שום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח [:

 

אני הולכת לקרוא ספר לbook report שצריך להכין באנגלית .

שיר כבר סיימה לקרוא את הספר שלה, אני בפרק הראשון .

עוד אופס?


נכתב על ידי , 6/1/2008 18:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלביו'ש ;) ב-8/1/2008 07:10
 





13,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלביו'ש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלביו'ש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)