לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


So am I..still waiting...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 259666535 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

חופש חנוכה שלי=]


שלום לכולם=]]

מה קורה? איך עובר החופש?

החופש שלי עובר ממש אחלה=]]

ביום שלישי [היום הראשון של החופש] אביעד חגג יומולדת במקלט שלו והיה ממש כיף ומצחיקD:::

[אביעדוש מלאמלא מזלטוב3>>>>]

חחחח היה כזה קטע שישבנו דנה,אביב ואני ואביב התלהב מזה שלדנה יש הרחבה ואז הוא כזה אמר:"שלי,תעשי גם הרחבה"

ודנה הרי אומרת לי הרבה שהחורים שלי באוזן גדולים והחור שלי באף גדול וזה..אז היא כזה אמרה לו:"שלי לא צריכה,כל החורים שלה מורחבים" חחחחחחח ~דאמ לא נשמע טובXD~

ממ אחרי זה שמו מוזיקה והתחילו קצת להתחרפן , בייחוד מתןXD הוא "קצת" נסחף,חש חשפן והתחיל להמרח על מיכאל ועל דיןXDD [חחחח דין כמעט ברח משם שיו זה היה קורעXD]

היה גם ממש מצחיק שעשו ערמת ילדים ענקית על אביב ומתן חחח^^" אבל המסכנים נמחצו קשות X: [ישלי תמונות שמתעדות אתזהP: ] .

יותר מאוחר אחרי שהרוב הלכו התחלנו לעשות מלחמה עם הפופקורן וואו זה היה ממש מצחיק חחח בסוף שי התעצבן שאנחנו עושים מלחמה [למרות שהוא היה בצד השני של החדר =.= ] ומשום מקום הוא העיף עלינו צלחת חחחח זה היה מפתיע..ואז הוא התמסר עם מישו [לא זוכרת מי] עם פלאפון...ואני ישבתי באמצע והגאון הזה זרק לי את הפלאפון ישר על הראש=.= קמתי, צעקתי אליו ,חזרתי לשבת ..הם המשיכו להתמסר ואז הוא זרק עליי שוב את הפלאפון הפעם בברך חח ותכלס זה ממש כאב אז ממש קמתי והתעצבנתי עליו..הם חזרו להתמסר ושוב הוא פגע לי עם הפלאפון בראש סעמק!! XD [טוב עכשיו זה נראה משעשע,כשזה קרה זה לא היה משעשע בכלל =.= ] .

אממ אחרי זה כשחיכינו למונית אני יאנה ומתן עשינו פינגווינים ^^ כי היה קר. ואז נסענו אל יאנה[יאנה,לין ואני].

ואלה הם סוף הרפתקאותיי מהקריות=]

יום רביעי קמנו ..היה בוקר משעשע עם יאנה ולין ^^ [ישנתי מזה טוב*_* יאנה הביאה לי שמיכת פוך חלומית חיחי *_* ] ואז נסעתי הביתה=] .

יום חמישי הייתי עם מתני קטני בלב המפרץ =]] היה ממש מצחיק חחח אהמ עם התפיסת אף אהמ XDDD

X:

יום שישי ישבתי בבית עשיתי שיעורים כמו ילדה טובה חיחי ^_^" [אבל זה היה רק כי הייתי צריכה לקום יום אחרי זה מוקדם חחח]

ויום שבת נסענו לאחשלי לרמת הגולןן *__*

היה ממש משעשע=]]

הייתה רוח מטורפת שהעיפה לנו את כל האוכל..ואכלנו עם סכו"ם חד פעמי ..ואח שלי אוכל אוכל ופתאום נשבר לו המזלג חחחחח [יעני השורה של השיניים נשארו לו נעוצים בבשר והמקל עצמו אצלו ביד חחחח] אז הבאתי לו את המזלג שלי כי לא היו עוד מזלגות...ואז כשסיימתי לאכול מצאנו עוד מזלג חחח..וגם מזלג אחד נשבר בצורת V חחחחח סטיילXD.

אממ אחרי שהיינו אצל אחשלי נסענו למרכז המבקרים בקצרין ואמא קנתה לי ליקר שוקולד *___* אבל היא החביאה אותו כי היא מפחדת שאני אשתה את הכל בבת אחת חחחחחח [כולה ליקר מה היא נלחצתXD].

אחרי זה בערב שוב נסעתי ללב המפרץ עם דנה ועם מתני קטני חחחח היה ממשממש מצחיק!! [אוהבת אתכם 3>> ^__^ ].

חחחח באוטובוס בדרך ללב המפרץ שאלתי את דנה אם היא דיברה עם מתן..ואז היא כזה "אממ כן אמרתי לו להתקשר כש.. לא לא דיברתי איתו" חחחחחחח |נונונו|

ובלב המפרץ כשישבנו בארומה ודנה כל הזמן נדפקה בפינות של הספה היא אמרה "מה נסגר היום,אני נדפקת בכל הפינות!" חחחחחחחחחחחח זה היה מממש משעשעXD

וזהו אהמ קיצר היה מצחיק^^.

יום ראשון [היום] התעוררתי ב4 וחצי *__* סופסוף ישנתי 11 שעות D::: כמו שצריך לישון בחופש! D: לא עשיתי משהו מיוחד..

[אהמ מתני תודה על היום אהמ3>>>>>>>>>>>>]

וזהו גם מחר לא יהיה יום מיוחד במיוחד חח אז החופש בעצם נגמר לו לצערי הרב T_T איזה קקה הלוואי שימשך עוד הרבה=\\\.


וואו איזה פחד עם כל המלחמה הזאת בדרום עכשיו >< רק שלא יקחו את אחשלי לעזה T_T.

אני מאוד מקווה שכל המבצע הזה יצליח ויהיה שקט בקרוב..ושהמצב לא יחמיר..שהמלחמה הזאת תגמר...

T_T


אזמה? עוד מעט שנה חדשה הא?D:

 וגם עודמעט יומולדתתת *_* סוויט סיקסטין ^____^

 

 

אגב,הסתפרתי ^_^

חיחי|מסמיק|

מתני קטני(L) .

 

 

 

נ.ב.

סופצ'יק!! הרבההרבה מזל טוב כוסית 33333> מאחלת לך את כל הטוב שבעולם=].

Egbie Happy Birthday!!!

^____^

נכתב על ידי , 29/12/2008 01:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ סוג של חזרתי חח..פוסט ארוך יחסית שמחולק לשני נושאים עיקריים=]


 

ממ כע..אז אני חוזרת לכתוב פה..כי זה פשוט ממש מהנה לעבור בארכיון ,לקרוא כל דבר והזיכרונות פשוט מתחילים להציף אותי..הרגשות של אותה תקופה..בשביל זה שווה להמשיך לכתוב פה אפילו אם אין כוח.

 

אממ אז בזמן שהבלוג לא היה פעיל בוא נגיד ככה חח..הייתי בטיול שנתי^_^ היה ממש מעולה ומצחיק! הייתי עם קורמן,דנה,אופיר,דניאל ונמו בחדר...האוכל היה סביר חוצמזה שלדנה היה ג'וק בחביתה בבוקר של היום השניXD .

 

ביום השני הלכנו מסלול כזה שבסופו צריך לדלג מאבן לאבן כי בין האבנים היה מים ובוץ וזה..ואני כל כך לא התרכזתי באיך שאני מדלגת עד שהחלקתי עם הרגליים בין האבנים עמוק עמוק בתוך הבוץ חחחחחח ואני עומדת שם תקועה עם הרגלים במים[!] אבל לא היה לי כוח להזיז את עצמי ופשוט עמדתי שם והתפקעתי מצחוקXD לא הצלחתי להוציא את הרגליים מהבוץ! מזל שהמחנכת באה ומשכה אותי החוצה חחחחחחח אבל הנעליים שלי די במצב ז"ל כרגע T_T.

אחרי הטיול השנתי הדבר המעניין שקרה היה שאמא שלי נסעה לטיול של ארבעה ימים והיה לי בית ריקD:: 

ביום הראשון באו אליי כרמי,ג'ניה,ולדי ואנה..לא הספקתי ממש להנות מחברתם כי הייתי עסוקה בלהאכיל אותם ולדאוג שהבית שלי ישאר שלם..אבל הם נהנו וזה מה שחשוב^_^.

ביום השני אופיר ודנה באו אליי ל"יום צילומים" ...יצאו תמונות סבירות אבל הן לא מרשות לי לפרסם אותן-_- [רק תמונות ערוכות ומעוותת הן מרשות לי] .

ביום השלישי ג'ניה,לין ויאנה היו אצלי..ג'ניה לא ממש היה איתנו אבל לין,יאנה ואני הזמנו סאות'פארק ושנות השבעים מהVOD וגם דיברנו וצחקנו מלא..קיצר באמת היה יום ממש קורעD::

ביום הרביעי והאחרון באו אליי יגאל,יאנה וויקי..גם כן יום מצחיק ממש! היה כיף איתכם רצח3> איך ניזכרנו במה שהיה אז בנחלה אצלי בתחילת השנה חחח^^ .

אממ אחרי שיגאל יאנה וויקי הלכו ממני אז הלכנו יחד לתחנה..ואז בדיוק הגיע האוטובוס שאנחנו צריכים אז התחלנו לרוץ..ובאמצע שאני רצה עצרה לידי מכונית ושאלה אותי איך מגיעים לגרנד קניון..ואנלא בדיוק יכולתי לענות אני רצתי לאוטובוס[!] . קיצור בסוף לא הספקנו לאוטובוס חח אז המשכנו ללכת לתחנה ...וגם המכונית המשיכה לנסוע לתחנה ושאלה שוב "איך מגיעים לגרנד קניון?" ואז אני התקרבתי אליה בשביל לנסות להתחיל להסביר לנהג וזה..ואז הוא עושה לי "את לכי מפה,לא רוצה לדבר איתך!" חחחחחחח מה לעזאזל? XD טוב שהוא לא עשה לי ברוגז עם האצבע וזהו חח.

 

יום שישי יצאנו עם הקריותים ללב המפרץ ,היה חביב ביותר^^ [דני מקווה שאת מרגישה טוב3> וקייט שמחתי להכיר אותך =] ].

 

ועכשיו כשעבר לו שבוע..כל המשלחת מגרמניה חזרהD: ! התגעגעתי לכולם וזה ואני ממש שמחה לשמוע שנהנתם,באמת כיף לראות איך שהתגבשתם בטירוף =] .

 

גם היום היה לי יום ממש חביב^^ בבצפר בשיעור מתמטיקה...שחר אומרת לי פתאום  "שלי,תשתפי איתי פעולה עכשיו"  ואני כזה "אממ טוב בסדר.." ואז פתאום היא אומרת לאלמוג [שישבה לידי] "נחשי מי חבר של שלי.."  קיצור היא אמרה שם של איזה ילד אחד שאנלא מתה עליו [מבצפר אחר] ומסתבר שגם אלמוג לא חח..אז היא כזה מסתובבת אליי ועושה לי "הוא חבר שלך?!?" ואז אמרתי "מה, לא, פויה מה פתאום O_O" " ושחר ממשיכה  "כן כן מה את מכחישה הוא חבר שלך!!"  עכשיו שתבינו..שחר יושבת שולחן אחרון,אני ואלמוג שולחן ראשון..משמע- כל הכיתה שומעת את השיחה הזאת!XD  וכל הכיתה פתאום מתחילה "מה לשלי יש חבר?" "שלי ישלך חבר?"

ואני כולי יושבת שם מתפקעת מצחוק חחחחחחחחחחח אז המורה שלחה אותי החוצה להירגע חחחחX: ואז שגיא כזה אומר "תעזבו את שלי בשקט חבר שלה יבוא וירביץ לנו" חחחחחחחחחחחחחח [כשסיפרתי את זה לדנה ואמרתי "שגיא אמר" שגיא בדיוק עבר חחחחחחחחחח].

בשיעור ספורט שיחקנו כדורשת היה כיףD: .

אחרי זה אחרי צהריים יצאתי עם סופי,דימה ואנה לקנות מתנה לדימה חח[נו הוא בא איתנו בשביל לבחור נעליים^^]..קיצור הלכנו קנינו לו וזה ואז סופי הייתה צריכה לחזור הביתה ואני,דימה ואנה היינו בדרכינו לתחנה לסקייט פארק ולקניון חיפה..ובדרך ראינו לנו קונדיטורייה אז נכנסנו חחח והסתכלנו על הכל בעיניים כל כך גדולות שכשקלטו כמה שאנחנו ילדים מסכנים הביאו לנו סופגניות חינםXD ובהתחלה הציעו לנו רק אחת..ואף אחד מאיתנו לא הסכים לקחת אותה כי לא היה נעים..ובסוף הסכמתי לקחת אותה כי רציתי לתת אותה לדימה חח [נו כי הוא ילד יומולדת^^" ] ואז אחרי שאני הסכמתי הם גם הסכימו לקחת חחחחח אז אני אכלתי את סופגניית ריבת החלב שלי בהנאה^__^".

וזהו אחרי זה קניון חיפה קניתי שטויות והביתה :] .


טוב עכשיו אני הולכת לכתוב פה כמה מילים לבנאדם מיוחד...אנלא צריכה שאף אחד אחר יקרא אתזה חוץ ממך..

 

אני רוצה שתדע כמה שאתה חשוב לי..

בחיים לא היה לי ידיד טוב כמוך,אתה החבר הכי טוב שיש לי בעולם.

אתה כמו אחשלי,אני יכולה לספר לך הכל. בחיים לא הייתי מסוגלת להיות כל כך כנה עם בנאדם!

אני כל כך אוהבת לצחוק איתך,לדבר איתך בטלפון שעות על גבי שעות או סתם לדבר על שטויות שלא קשורות לעולם ^_^

אתה הבן אדם היחיד שבאמת מבין אותי,הבנאדם היחיד שיודע עליי כל כך הרבה בכל כך מעט זמן.

 

אני מצטערת..כל כך מצטערת שאני פשוט כזאת אגואיסטית..ועל כל מה שעשיתי לך אני כל כך מצטערת...אני סוגדת לך בכלל עלזה שאתה מסוגל להמשיך ולסבול אותי.

אתה עשית בשבילי כל כך הרבה וממשיך לעשות כל כך הרבה ואני פשוט כפויית טובה.

אנלא יודעת בכלל איך להודות לך על כל זה.

באיזה מילים לתאר את מה שאתה בשבילי ואת כמה שאני רוצה להשאר איתך בקשר כזה טוב וחזק לתמיד.

 

ועכשיו אני בוחרת להגיד לך אתכלזה..כי עכשיו כשאנחנו לא מדברים אני קולטת כמה אתה חסר.

יום אחד. יום אחד שלם לא דיברנו. בשבילי זה די הרבה בהתחשב בעובדה שמאז שהתקרבנו  [שזה בערך לפני חודשיים שלושה] לא היה יום אחד שלא דיברנו.

אבל אני יודעת שזה למטרה טובה.

ורק שתדע שאני מתגעגעת. מאוד.

[מה יהיה עד שישי? אני מניחה שאני פשוט אלמד להסתדר עם המצב].

 

רק שתדע..שאני בחיים ..בחיים..לא רוצה לאבד אותך. ואני כלכך שמחה שהכרתי אותך. לא קיים אדם שדומה לך אפילו [ודי עם הצניעותP: ].

 

אז כן..אני יודעת שאנחנו לא אמורים לדבר וכלזה..אבל אני פשוט חייבת שתידע ותקרא את כל זה. אני צריכה שתדע את זה. אני מקווה שתקרא אתזה באמת.

ואל תגיב לפוסט הזה. כי אני מניחה שזה יחשב כאילו אנחנו מתקשרים...

 

רק תזכור שאני אוהבת אותך מאודמאוד מאודמאוד מיי ברו3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 

טוב יאללה חפרתי חיחי^^" אבל תתגברו נו לא עדכנתי מזמןP:

 

~וואו תמונה עוד מראש השנה חחX: ~

 

 

סיאה(:

 

3>

נכתב על ידי , 16/12/2008 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFelleyFan. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FelleyFan. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)