לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ביקורת טובה על ספרות ישראלית


יש שני ספרים שפשוט ממעעווללייםם(!!) שקראתי לאחרונה ולא יכלתי לעזוב לרגע ואני חייבת לשתף אתכם.. שניהם ספרי מקור ישראלים-

1. הראשון חדש יחסית:  סודו של העיט- ארז אהרוני רומן מותח וקצבי... קריא מאוד ומולץ בחום!

לקחתי אותו מהסיפריה סתם כי אמרו לי שהוא חדש ולא היה לי משו אחר לקחת ולא התאכזבתי..

2. השני קצת יותר ותיק ומעולה לא פחות אם לא קצת יותר מתוחכם- שבועת רחל- מיכל שלו עבר ועתיד נשזרים יחד באומנות...כל הספר היו לי פרפרים בבטן מרומנטיקה... תיאורים מקסימים ועברית יפה, פשוט אי אפשר לעזוב!

אז אחרי שפרגנתי קצת לספרות ישראלית (כי בסופו של דבר, גם אם אין הרבה- יש למה לפרגן!:)) ואין לי הרבה כח לתאר תיאורים על הספרים הם פשוט מעולים ביותר! לכו לקרוא! (או קחו אליכם הביתה, איך שיותר נוח לכם..)

וד"א, את שניהם אין לי אחד של הסיפריה ואחד של חברה...

כרגע אני קוראת את "אשתו של הנוסע בזמן" בעקבות פרסומים לסרט שמבוסס על הספר שראיתי שיצא לאחרונה...

לבנתיים הוא נקרא נחמד...

 

אז זהו, תאחלו לי מזל טוב....אני מתחתנת!!!:)

נכתב על ידי , 20/8/2009 23:55   בקטגוריות ספרים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)