לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

לקוחה גרועה


טוב, הנה לנו הפוסט שהתכוונתי לכתוב בפעם הקודמת,

לפני שנכנסתי לכל עיניין ההתבאסות-


 

בשבוע שעבר הגעתי למסקנה שאני לקוחה גרועה.

אתם בטח חושבים לעצמכם שהסקתי מסקנה קצת מצחיקה,

כי מזה לקוחה גרועה?!

יש נותן שירות גרוע, והלקוח תמיד צודק...

אבל לקוחה גרועה?!

אז ככה,

 

בשבוע שעבר סעדתי את ליבי עם חברה טובה ב'יטבתה בעיר' בעזריאלי...

היא הזמינה טוסט לא מוגדר וביקשה להוציא ממנו את כל הדברים שהיא לא אוהבת (והם הרבה!),

ככה שלא נשאר ממנו יותר מידי...

ואני הזמנתי רביולי בטטה עם שמנת....

אבל עוד לפני שהזמנו, התלבטנו רבות...

כלומר- חברה שלי התלבטה רבות..

אני ידעתי מה אני רוצה כבר מההתחלה.

בזמן שהיא התחבטה עם עצמה, אני הסתכלתי מסביב,

וכנראה מבלי לשים לב כל פעם הסתכלתי לכיוון המלצר,

דבר שגרם לו לבוא לשאול אותנו אם אנחנו רוצות בערך 5 פעמים...!!

וכשכבר רצינו להזמין,

ניגש אלינו המלצר מהשולחן ליד...

בהתחלה חשבתי שזה יגרום למלצר השני לשרת אותנו

וגם לטיפ להשתלשל לכיסו של זה...

ובתור מלצרית לשעבר אני יודעת כמה זה לא נעים...

דקה אחכ, המלצר הראשון ראה שאנחנו שוב משועממות וניגש,

אני חייכתי ואמרתי לו שכבר הזמנו כי ההוא בא קודם...

אחרי שהוא הלך חברה שלי נזפה בי שהייתי צריכה לומר-

שמלצר אחר לקח הזמנה כדי שהוא לא יחשוב שקראנו למישו אחר בכוונה (מה אתם חושבים..?!)

 

בכל אופן, המלצר הראשון שירת אותנו והאוכל הגיע במהירות יחסית...

נתתי ביס לרביולי ופתאום קלטתי-

הצבע אדום כמו דם והטעם עגבניות הוא.

התלבטתי מה לעשות...

לאכול ולשתוק או לומר למלצר שלקח את ההזמנה שטעה...

אני לא הטיפוס שמתקטנן על דברים כאלה,

לא נעים לי להתלונן ואני יודעת כמה מעצבן זה בשביל המלצר,

אבל באמת שלא היה לי טעים!

בגלל שאני לא נוהגת לבלות הרבה במסעדות, לא ידעתי איך להתנהג,

אבל היה ברור לי שאני צריכה לפנות למלצר שלקח את ההזמנה ולא לזה שהגיש אותה.

קראתי לו והסברתי שהזמנתי בשמנת ולא בעגבניות!!

(אפילו היה כתוב בתפריט והקראתי ממנו-רביולי שמנת, ככה שהסיכוי שטעיתי מתוך הרגל באמירה, קלוש.)

הוא מצידו התחיל להתווכח ולחפש את הדף שעליו הוא כתב את ההזמנה..

ואז אמר בזעף- תבקשי ממנו (והצביע על המלצר שלנו) שיחליף לך...

אחכ הוא ניגש אליו וגם אמר לו ת'בעיה. 

לא ידעתי מה אני אמורה לבקש שיעשו,

אבל מה שבטוח זה שלא התכוונתי שיזרקו את זה,

אני שונאת בל תשחית!

ניסיתי לקרוא למלצר שהפעם לא נעתר לקריאותי האמיתיות(!) בקלות...

הוא ניגש אחרי כמה דקות, לקח את המנה מבלי לתת לי להוציא מילה ושאל- שמנת?

הנהנתי.

רציתי לומר לו שאולי רק יביא לי רוטב בנפרד או משו....

לא התכוונתי שיזרוק אבל הוא כבר לקח לפני שהספקתי לחשוב...

כי כמו שכבר אמרתי- אני לקוחה גרועה, לא יודעת מה ליגיטימי לבקש...

בסופו של דבר קיבלתי את הרביולי שמנת שלי,

לא היה טעים ככ כמו שציפיתי...אולי לא היה שווה את כל הבלגן...

אבל העגבניות היה בהרבה יותר גרוע.

 

קינחנו עם סופלה שוקולד וגלידה,

היה טעימממממממממ:)

 

השארנו טיפ יפה (קצת יותר מ10% אחוז)

ווידיאנו שהוא מגיע לידי המלצר שהחליף ת'מנה

ולא לידי זה הלא נחמד שהתחיל להתווכח...

ושכח שהלקוח תמיד צודק..;)


 

השבוע חרגתי ממנהגי, 

וחגגתי עם מסעדות ואוכל בחוץ,

קפצתי לקצפת עם חברה (גלידריה איכותית במדרחוב בירושלים)

אכלתי את הגלידה הראשונה של הקיץ..

(יש בהגדרה החגיגית הזאת סוג של אירוניה בהתחשב בעובדה שישבנו בתחנת אוטובוס וקפאנו מקור, בתחילת הקיץ...)

אני לקחתי שני כדורים-

אחד מייפל עם אגוזי מלך.

ועוד אחד (יותר טעים) -וניל דובדבנים.

הקטע של החנות הזאת הוא שכדור אחד עולה 7 שח,

והקצפת 'בחינם'...

וגם- סירופ שוקולד וסירופ ריבת חלב אפשר לשים לבד, כמה שרוצים!!:)

וגם סוכריות!

אז שמתי לי סירופ שוקולד....

ושמתי עוד קצת....

ועוד קצת.... כי לא יצא כלום מלחיצה אחת!!

אז שמתי עוד קצת...

ודי.

ופ-ת-א-ו-ם,

הכל התחיל לנזול מכל החזיתות (מפתיע, אה?;) )

חח, מצאתי את עצמי מתחילה ללקק מכל כיוון באמצע המדרחוב,

עד כדי כך נראתי חזירית שמישו עצר במיוחד כדי לומר לי- 'בתיאבון'...

 

אבל הכי חשוב שזה היה באמת טעים!:):)

 

עד כאן פרסומות סמויות ודיווחי אוכל להיום.......

נכתב על ידי , 17/5/2007 16:23   בקטגוריות שגרע, תובנות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)