לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

סוג של פוסתמונות....


אז פוסתמונות לא יהיה כי אנלא מצליחה להעלות תמונות לכאן...

למרות זאת, הצלחתי להעלות כמה תמונות שאני צילמתי- תמונות חדשות...

הכנסו בהמונכם!

מחכה לשמוע תגובות....

 


 

תודה לכל מי ששיתף פעולה עם הפרוייקט וכתב פוסט על מה שמשמח אותו...

ומי שעוד לא כתב, אני מחכה בקוצרוח!!:)

 


 

אתמול הייתי בחתונה של חברה שאין לנו חברות משותפות,

כלומר- אני מכירה רק את הכלה...

לא למדתי איתה...

הכרתי אותה בנסיבות חריגות...

בהתחלה רציתי לבוא רק לחופה וללכת...

אבל לאט לאט נמשכתי יותר ויותר,

ונשארתי,

ורקדתי כמו שאני לא רוקדת בדרך כלל כי לא מרגיש לי נוח להשתולל עם בנות שאנלא מכירה...

נהנתי כ"כ,

בפעם הראשונה הבנתי מזה לבוא לחתונה ר-ק כדי לשמח...

בהמשך גיליתי ש'חוק הדתיים' השלובים פועל תמיד,

כשפגשתי כמה אנשים שאני מכירה...:)

 

 

שבת שלום ובשורות טובות!

נכתב על ידי , 25/5/2007 17:10   בקטגוריות תמונות או ניסוי אומנותי, שמחות קטנות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)