לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מרק איום


מה הקטע הזה שרק התחיל קצת לטפטף קצת גשם ופתאום כולם מדברים על החורף שכבר כאן ממזמן..?

טוב נו, אני חלשה...אני חייבת ללכת עם הזרם...אני חייבת לכתוב לנושא החם...

טוב, לא רק....בעיקר כי ישלי סיפור בלתי נשכח על מרק...

 

אז ככה, בשלהי חורף 2006...זה היה בשנתי הראשונה בשירות..

אני ועוד כמה בנות גרנו לבד בדירה על חשבון האגודה, חוץ מהאוכל...

היה חורף, היה קר... ויצא לי לעבור ליד חנות הירקות ופתאום חשבתי לי-

למה לא מרק כתום??

אז קניתי- דלעת, דלורית, גזר, בטטה, תפו"א, בצל, אמ.. ונראה לי שזהו...

שמתי בערך 6 כוסות מים בסיר ענק, כדי שיתחיל לרתוח... ואז-

ישבתי וקלפתי....

קודם את התפו"א כי לו לוקח הכי הרבה זמן להתבשל....

הוספתי אותו לסיר...

ואז את הבטטה....והדלורית....

והגזר..והדלעת.....

קילפתי והוספתי.. קילפתי והוספתי....

ובסוף בסוף חתכתי את הבצל לטבעות והוספתי אותו מלמעלה..

כי לו לוקח הכי קצת זמן להתבשל...

 

חבר'ה! לקחת לי בערך שעתיים-שלוש לסיים לחתוך את כל הירקות!!!

כמובן שאני זוכרת את זה במעורפל כי זה היה מזמן.... אבל זה לקח המווווון זמן...!

בסוף הכרחתי את כ-ל החברות שלי לטעום מהמרק...

אפילו חברה שלא סובל ירקות...!

והוא יצא כ"כ"כ"כ"כ"כ טעים!!!(:

כווולן נהנו....

פעם ראשונה שהכנתי מרק, ואני הייתי גאה...

 

אז אם באלכם מרק טעים טעים, אני יודעת שזה לא מקורי,

אבל קחו את כל הירקות שכתבתי למעלה,

כמובן שעפ"י הכמות שאתם רוצים ותוסיפו יותר מהירקות שאתם אוהבים...

לא צריך מלח ולא אבקת מרק!

תתענגו על הטעם המקורי של הירקות..

המרק יוצא טעים ועשיר!

 

הכנתי את המרק עם הדיסק הראשון של 'בית הבובות' ברקע,

ומאז, תמיד כשאני שומעת את השירים האלה אני נזכרת בחמימות המלאכותית של החורף...

 

אה, ולמה מרק איום? כי זה היה סיוט לשבת ולקלף כ"כ הרבה....

לא חישבתי כמויות כמו שצריך...

 

חורף חם וטעים שיהיה לכוולם!(:

נכתב על ידי , 20/11/2007 09:59   בקטגוריות חורף, פרוייקטים, הנושא החם  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין עשן בלי סיגריה


מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני לא סובלת סיגריות...!!!

בכלליות אני בנא שנחנק כמעט מכל ריח...

בעיקר של דאורדורנטים ומטהרי אוויר למינהם...

אבל סיגריות, סיגריות עוושת לי להקיא.

אני מסוגלת לסבול את הריח של הדלק,

אבל לא של הסיגריות..!

כמו שיש גלאי מתכות, אני יכולה להיות גלאי סיגריות...

אני מריחה אותם ממרחקים..!!

ותוך רגע אני יכולה לזהות מה מקור החינקון.....

 

כמה נחמד שהעלו לנושא החם נושא שישלי ככ הרבה אליו ריגשית....

אני חושבת שחובה לקנוס את כל המעשנים שמרשים לעצמם לעשן בכל חור ולחנוק פסיבית את כל מי שבסביבה!

 

וזה מזכיר לי אנקדוטה משעשעת-

פעם חיכיתי לאוטובוס בתוך תחנת האוטובוס וכמובן שהיה חייב להדחף מישו עם סיגריה למקום הסגור יחסית הזה..

אז ניגשתי אליו בחביבות וביקשתי אותו לעשן בחוץ...

'המסכן' שכנראה לא הבין מה אני רוצה, הוציא את חבילת הסיגריות שלו ושאל: "רוצה?"

וכשסירבתי וחזרתי וביקשתי שיעשן בחוץ היה נראה שהוא חושב שאני משוגעת.....

זה היה עוד לפני שהתחילו עם הסערה של עישון במקומות ציבוריים....

 

אני בכלל, אם מפריע לי שמישו מעשן, אני אומר בלי בושה..!

אבל לפעמים עוברת המחשבה בראש האם זה שייך בסיטואציה הספציפית הזאת לבקש ממנו לזוז...?

לפעמים קורה שתנועת העשן אינה תלויה ב'מעשן המסכן' ומה לעשות? הרוח בדיוק עליי...

במקרה כזה זה כאילו טיפשי לבקש מהמעשן לעשן לכיוון השני....

כי אז הוא יזיז את הסיגריה והעשן יחזור כמו מגנט, אליי...

ואז המעשן יתקע בי את הפרצוף הזה של- מה את רוצה? זה הרוח..!

אז תעוף מפה כבר או שתכבה את הסיגריה!! למה אני צריכה להחנק כי אתה מכור???

 

עבדתי פעם עם מישי שבעלה כמו קטר,

מסיים סיגריה וישר מדליק את הבאה.....

איכס! זה כזה מגעיל להסתובב כל הזמן עם הילה כזאת של סירחון...

 

הכי אני שונאת לצאת למקום ציבורי,

להיות שם שעה או פחות ולחזור הביתה מסריחה כאילו עישנתי 5 קופסאות...

 

מרוב שאני ככ שונאת את הדבר, פעם חלמתי שאני מעשנת....זה היה מלחיץ....

הרגשתי שאני טובעת... ומה שקורה בטביעה בעצם זה חנק....

 


מהשבת מול העיניים-

נ.ב. אני אוהב אותך- ססיליה אהרן

 

שבוע טוב ומבורך לכולם!(:

נכתב על ידי , 11/11/2007 01:36   בקטגוריות פרוייקטים, הרפתקאות אגד  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)