לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


לכל מי אלה שדאגו לשלומי- הנני כאן עדיין חיה ונושמת ובועטת ואוכלת ומשמינה ולומד לפסיכומטרי (כן, כן, קורס חוזר שבו אני חיייבת לקבל לפחות 650 ולבנתיים אני לא עושה הרבה בשביל זה...:/) ואפשר גם לומר שאני די מאושרת...עם החסון שלי שבגללו נעלמתי והתעלמתי לתקופה מהמציאות...ואפילו הרזתי, אני חושבת שהורדתי כמעט 10 קילו ואמא שלו מתעקשת שהרבה פחות...איזה מפרגנת, אה? והקטע שלא התאמצתי בשביל זה בכלל!! אני אוכלת לפחות גלידה אחת בכל יום..(אל תנסו את זה בבית! זה לא באמת מרזה:)) אני חושבת שהגוף שלי פשוט נרגע קצת אחרי הטראומה של התיכון והשירות..רק שאני לא אעלה הכל בחזרה בגלל הפסיכו.. אה, ושלא תאשימו את החסון שלי (הוא באמת חסון!!:)) נעלמתי באמת באמת ממש ממש בגלל התקלה שהייתה לי במייל ושרק עכשיו ממש ממש הסתדרה...באסה להכנס דרך ישרא ולא דרך המייל ולא היה באלי כ"כ להשקיע..בקיצור, רק שתדעו שאני עוד חיה וטוב לי. עכשיו אני באמת חייבת לטוס ללמוד לפסיכו! שיהיה לכולכם יום מהממם!!!(:
נכתב על ידי , 14/7/2008 09:08   בקטגוריות אהבה, אהבה ומחלות אחרות, שמחות קטנות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה אחת מפה, תמונה אחת משם.


נאגרו לי כ"כ הרבה תמונות...ואני לא יודעת מה כדאי להעלות קודם- מהטיול כי זה הנושא החם או מלפני כי הם מחכים כבר יותר מידי זמן..ואני גם לא רוצה להעלות ישר את כולם ביחד...שתסתקרנו קצת, תתטעמו לאט לאט..(: אז כדי לא לריב עם עצמי, אני אעלה אחת מהטיול ואחת מלפני...
מהטיול- בריכת המשושים.

אחת מבריכת המשושים בזויתן
מלפני- זה פרח שהתאהבתי בו באביב הזה. אבל אני לא יודעת איך קוראים לו...אם מישו מכם יודע את שמו, אני אשמח לשמוע..(:

לא יודעת איך קוראים לפרח הזה, אבל הוא פורח עכשיו בכל מקום
נכתב על ידי , 22/5/2008 22:16   בקטגוריות תמונות או ניסוי אומנותי, שמחות קטנות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)